Echt op dieet ben ik ook niet maar ik wil het allemaal wel een beetje binnen de perken houden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kenso0wlover schreef:@ Annatje: is 1 broodje als lunch niet een beetje weinig?
Annetje schreef:kenso0wlover schreef:@ Annatje: is 1 broodje als lunch niet een beetje weinig?
Ja, maar niet als je bedenkt dat ik om half 12 pas ontbeten heb
Dus dan heb ik echt wel genoeg gehad.
kenso0wlover schreef:
O: 2 boterhammen, 1 met kipfilet en 1 met halfvoller kaas + 1 glas karnemelk
T: Hardgelopen
L: Bak aardbeien kwark
T: 1/2 appel, de andere helft was voor me paardje
A: bloemkool, gebakken aardappeltjes, 1/2 kaasbuger en 1/2 runderrolletje
Is goed gegaan
Lunch is dus zo weinig omdat ik pas heel laat wakker was en mijn ontbij om half 1 was!
Mocca schreef:Trouwens, ik ben er vanochtend weer achter gekomen wat een verschil er tussen maten kan zitten...
Wilde twee broeken passen, een bruine en een groene, ander model, maar wel allebei linnen. Had van beiden een maatje 40. Eerst de groene, zat perfect. Toen de bruine, mijn hemel, die kwam amper over mijn knieën, laat staan over mijn kont.Snel maar weer uitgetrokken dus (was niet erg goed voor m'n zelfvertrouwen
), en aan de bovenkant op de groene broek gelegd, was de bruine broek serieus 6 (!!) centimeter korter/strakker aan de bovenkant.
Tja dan gaat dat niet passen dus. En niet omdat de groene zo groot was, de bruine was gewoon echt klein. Vaag.
VanillaQueen schreef:Haha omg ik ben net uit een broek gescheurd, naja de knoop knalde eraf, god wat genant[ik zat een magnum te eten, ik werd meteen gestraft]
Voor mij iig het teken om vanaf morgen echt weer normaal te eten