Haha, eerder haalde ik nog wel eens die danerolles, maar ze mislukken best vaak. Heb een goede vervanger gevonden en niet geheel onbelangrijk, ook lekker! . De Delifrance croissants uit het diepvriesvak.
Flying_Angel
Geplaatst: 08-01-22 18:21
Melia schreef:
Haha, eerder haalde ik nog wel eens die danerolles, maar ze mislukken best vaak. Heb een goede vervanger gevonden en niet geheel onbelangrijk, ook lekker! . De Delifrance croissants uit het diepvriesvak.
Dit zijn de danerolles
Diepvries is voor ons wellicht ook een beter idee
Ine23
Geplaatst: 08-01-22 18:53
De állerlekkerste croissants zijn de diepvries croissants van Crisp! Echt ongelofelijk, zo lekker. Net alsof je in Frankrijk bent.
Crisp is een online boodschappenservice, waarbij je via een app boodschappen bestelt. Wij doen het regelmatig voor wat ‘luxere’ producten, zoals die croissants (Ik kan nog 9 mensen trakteren op €15 shoptegoed en mogelijk gratis croissants zie ik net )
Ja maar vraagt wel lang weken en ik vergeet het altijd.
Vanmiddag pasta gaan eten bij bavet. Ik had met romige saus met champignon, vegan balletjes, onion crush en emmentaler.
Vanavond Vega stoofvlees met Sint Bernardus abt 12, meer dan twee uur staan pruttelen en erg lekker. En met Vlaamse frietjes
DieL_Zor
Geplaatst: 08-01-22 20:47
Oeh dat ziet er heerlijk uit Gaucho
Ovenmaaltje van aardappeltjes, courgette, cherrytomaatjes en kabeljauw in een jasje van pesto en crunch. Verrassend makkelijk en lekker.
Suliko
Geplaatst: 08-01-22 20:51
Gedroogde bonen/erwten zijn inderdaad een stuk lekkerder dan uit blik! Maar ik vergeet het ook altijd een dag van te voren klaar te zetten of met linzen in de ochtend. Terwijl ik van vrijwel alle soorten een pak heb staan
Avondje alleen dus ultiem comfortfood gemaakt. Gebakken gnocchi met gewokte boerenkool met pijnboompitten, knoflook, citroenschil en cherry tomaatjes en parmezaanse kaas on top.
Roodvos
Geplaatst: 08-01-22 21:09
Ooh, wat een heerlijke maaltijden weer hierboven .
Ik heb nog ruim 15 kg voerwortels voor het paard staan, dus ik eet er ook maar van . Ik had vandaag wortels met een yoghurtsaus met o.a. kaneel, dille, koriander, knoflook. Klinkt apart maar was erg lekker. Met vegetarische balletjes en broodjes. Daar had ik nog hummus bij.