@ Sizzy: ik heb er wat weinig op staan, dat komt omdat mijn tussendoortjes altijd wat groter zijn, of worden dan gepland
Nu moet ik alweer appeltaart eten....Maar ik moet idd wat meer eten. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nu moet ik alweer appeltaart eten....Maar ik moet idd wat meer eten.
weet hoe je je voelt. Heb zelf ook eens een relatie van 2 jr verbroken, maar dat maakt het idd niet minder pijnlijk.
en dat jij er een punt achter zet betekend idd niet dat het dan niet uit maakt! 
gister avond al, scheenbenen, bovenbenen, maar nu ook in mijn buik (zijkanten) en ik loop enzo dus echt verrot 
.
maar is dat gewoon echt zo beetje langzaam aan rennen zeg maar? Ziet er zo stom uit

Wat gespierder...
, hoop dat je snel een beetje opvrolijkt
.
.
Chubby schreef:Hallo dames,
Mag ik mij hier ook melden? Kan wel wat support gebruiken af en toe...
?
LotteAnna schreef:Ik ben nu ongeveer 7 weken bezig met een beginnersschema (volgens mij van www.hardloopschema.nl) en ik loop ongeveer 3 keer in de week (+ een keer fitnessen en een keer hockeyen) Ik heb idd zo'n interval schema waarbij je hardloopt en dan normaal wandelt en dan weer hardlopen.
Ik let daarnaast ook wel op mijn voeding; weinig snoepen en veel water. Ben ongveer 6 kilo kwijtgeraakt in die weken. Ik merk vooral dat mijn buik strakker is geworden, en benen beginnen nu ook te komenWat gespierder...
Ik voel me er echt goed bij, de eerste weken vond ik eigenlijk het moeilijkst.

Jamy schreef:Leuk! Zoveel Lotte's kom ik niet tegen
kenso0wlover schreef:Trouwens Jamy, op de foto's in je profiel vind ik je eigenlijk al een heel mooi figuur hebben

(opzich logisch is vanaf 14 jaar naar 18 jaar dan ga je nu eenmaal groeien enzo
)