mèn... ik heb me vanochtend verslapen, werd pas om 9uur wakker, en moest om kwart over 9 de deur uit, geen tijd om te ontbijten of brood te smeren dus , vervolgens had mn trein vertraging en kwam ik te laat op school, dus moest ik gelijk door naar mn afspraak.. zit nu aan een warme choco en zit te wachten op m'n tosti..
Sizz, ja maar mijn engels is gewoon heel slecht. Op de middelbare school had ik onvoldoendes, was ik heel blij als ik eens een voldoende had. En daarna op t hbo heb ik heel weinig engels gehad. Alleen t eerste jaar een periode en moesten een presentie in t engels geven (maar ja was een kwestie van letterlijk uit je hoofd leren natuurlijk, gezien ik t niet ter plekke kon verzinnen haha ) Maar ook echt alleen maar theorie spreekt me niet aan. Heb ik altijd al gevonden van de uni.
Wordt net gebeld of ik nachtdienst wil doen vannacht... gelukkig had ik wel uitgeslapen vanmorgen omdat ik vrij was.. dus ga dat maar doen.. Al kan ik morgen maar tot half12 slapen want moet daarna naar oppassen...
Ingrid jij ookal zo druk? Hier ookal chaos, 2 collega's zijn vrij, en alles komt op mijn bordje terecht. De hele morgen gaat de telefoon al, alle gewone taken lopen door elkaar enz.
Idd continu telefoon, overstromende mailboxen bij iedereen, alles is spoed, alles heeft prio en alles gaat mis En de meest simpele dingen blijken achteraf dan ook weer niet te kloppen en pfft
Mijn dag gisteren: O: muesli met yoghurt. T: Smoothie L: pasta met groentensaus. T: chocoladerijstwafel. A: half bruin stokbroodje met carpaccio T: stukje taart
B: 45 minuten hard fietsen op de hometrainer, paardrijden.
Vandaag: O: eierkoek en wat Vifit. T: stukje taart L: half stokbroodje met 30+ kaas T: vermoed nog een stukje taart A: pasta met groentensaus T: bakje vla
B: uurtje Jillian Micheals en 3 uur springles geven. (balken sjouwen is best zwaar ) Beetje slechte dag maar ik kan het niet over m'n hart verkrijgen om die taart weg te gooien en vanmorgen voelde ik me niet zo best.
Als het zo koud en winderig blijft dan geloof ik het wel even, dan ga ik vanavond niet nog 40 minuten op de fiets zitten omdat ik wil sporten Dan doe ik morgen wel wat extra ofzo