Sizzy schreef:Maar wat ik niet begrijp BA: waarom moest je eerst je plan inleveren voordat je literatuurstudie hebt gedaan?
tja, als we dat eens wisten....
heb dat nu dus ook aangekaart bij de supervisanten. vervelende is dat ik voor het eerst zo'n onderzoek opzet. toen ik afstudeerde aan het hbo deden we dat nog niet...
leuk zeg een weekje weg naar de veluwe! geniet er van suus en die wijntjes mogen best
en ik lees ook dat jij je vrijwillig aanmeldt voor de volgende OP? voor nummer 9? 
denice, wat een topbestemming zeg! met wie ga je? hoe gaat het met je stage? zoek je nog een stage in het ZMLK voor volgend jaar? 
ingrid, wij gaan tegelijk op vakantie! lekker he, zo'n tentje (echt waar suus, doen we gewoon voor ons plezier!)
oeh katia, dat is ook een fijne bestemming voor je vakantie meid 
imre gaat dus meeten met katia?
saskia ook tegelijk op vacance lees ik. hoe is het met je meid? ff lekker gesnotterd in de auto? reisbureau op de fles? was ie aangesloten bij een brancheorganisatie als de anvr?
sanne, vind je dag niet opperbest. wit brood en zoet beleg. je middagtussendoortje vind ik wat karig gezien je kleine lunch. ah, lees net dat je een een boterham hebt genomen...
ik heb eva al een paar dagen niet gezien?
honger! hans staat nog op de golfbaan en omdat ik toch niet ging sporten met mijn zere buik is hij vanuit zijn werk doorgegaan. ga zo dus maar eens koken.
is er nog animo voor een meeting? dan ga ik namelijk een nieuw topic inschieten.