Wij gaan voor ienimini in onze bikini! - Bokkers op dieet #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mememe

Re: Wij gaan voor ienimini in onze bikini! - Bokkers op dieet #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 20:27

Hallo....

Ik meld me bij deze ook even aan.
Hebben jullie nog een paar tips om af te vallen.
Ben onder andere al bezig met, pilates, af en toe een eindje fietsen en wil gaan hardlopen.
Maar heb dus echt geen conditie dus, schaam me dood om door het dorp te gaan lopen.
Hebben mensen nog tips om ergens te gaan hardlopen, zou dus echt niet weten waar ik zou moeten gaan hardlopen. Het liefst wel ergens om op de fiets naartoe te kunnen, en waar er niet zoveel mensen zijn. Wil in de omgeving, Ureterp/drachten/Bakkeveen enzo.

Gr, mememe

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 20:52

hoi mememe, van harte welkom in dit topic natuurlijk mag je meedoen heb je misschien een doel voor ogen en wat is je huidige lengte gewicht.

Nienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 08:34

Planning vandaag

O- Koffie met appeltaart
T- koffie
T- peer
L- 4 crackers met tomaat, rucola, komkommer, pittige vleeswaren.
T- taart en koffie
D- uit eten

Lekker een ongezonde dag dus. Maar zoals ik al zei.... Morgen ga ik echt weer van starrt om de laatste 3 kilo kwijt te raken.

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 09:07

wie is er jarig Nienke?? Schijnheilig

More

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 09:34

Oke ik ben net terug van vakantie en nu moet er ECHT wat gebeuren.
Ik ben niet te dik voor mn lengte maar wil er nu wel graag 4/5 kg af... Want zo zit ik niet lekker in mn vel. Kan ik meedoen?

Henzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 09:47

Goedemorgen!

LA, gefeliciteerd met je locatie!! Supergoed zeg!

Mooie foto's, TN! En een mooi paardje, Iris! Lachen
Ik ben de laatste tijd ook zo aan het twijfelen of ik een paardje zal kopen of niet. Ik wil het echt zoooo graag maar weet ook dat het veel geld kost. En ik wil ook wel heel graag straks ons huisje leuk in kunnen richten. Dus het verstand zegt dat ik het maar niet moet doen.

In het weekend weer slecht gegeten. Veel gesnoept en zelfs pizza gegeten. Ik kreeg wel een leuk complimentje in een Espritwinkel vrijdagavond. Ik was een spijkerbroek aan het passen, maar het bleek wel een hele smalle te zijn. Maat 38. Ik vroeg aan de verkoopster of ze in dezelfde kleur een ander model had (dit was net een legging Clown) dus ze gaf me iets anders aan. Welke maat, vroeg ze. Ik zei, ik had net een 38 aan. Wooooww, zei ze, dat is knap!! Hoezo, vroeg ik? Omdat die echt klein en smal uitvalt, zei ze! Haha! Haha! Haha!
Hahaha toch even leuk om te horen! Haha! Haha!

Jolijntjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 09:50

Das altijd leuk om te horen Heinzz!

Nienke_, krijg je echt appeltaart naar binnen 's ochtends? Ik moet al moeite doen voor een boterham.. Tong uitsteken

Henzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 10:06

Dat zou ik ook niet kunnen, appeltaart als ontbijt!

Hahah ik moet wel lachen omdat je me 'Heinzz' noemt, Jolijntjeh. Ik hou nl. wel van Heinz (tomatenketchup)!! Haha!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 11:06

Heey allemaal,

Hoe gaat het met jullie? Ik heb wel heel erg lang niet meer gereageerd! Sorry Bloos!!

Ik sport nu 2x per week op een sportschool, paardrij dan natuurlijk en ik probeer veel te fietsen/lopen. Helaas ging dit even een tijdje niet (gevallen met skiën: 6 weken rust na een operatie aan mijn knie). En kan nog steeds niet zoveel (kruisband gescheurd en mijn meniscus is gehecht).

Ik ben dus ook nog wat aangekomen helaas...

Zoals sommige weten, was ik aan het proberen of ik in aanmerking kwam voor een maagband of iets dergelijks.
In september ga ik terug naar mijn dokter en heeft hij waarschijndelijk een chirurg gevonden! (Hij wou eerst graag dat ik me goed in me vel voelde enzo voordat ik naar een chirurg werd gestuurd).

Ik hoop dat bij jullie beter gaat Lachen

Liefs van Paulien

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 11:08

Doei!
Heftig weekend gehad Nagelbijten / Gniffelen Niet echt op de calorietjes gelet Bloos Maar met uitgaan wel lekker veel gedanst dus die biertjes zijn er denk wel weer af *LOL* Was wel een super weekend Haha! Nu maar weer netjes gezond eten en sporten Nagelbijten / Gniffelen

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 11:11

Mijn dag
O: drinkontbijt
T: sultana
L: een grote bol met aardbeien
T: aardbeien
A: een kampioentje met ei, komkommer moet dansen dus even licht eten
T: ????

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 11:14

Paulien.. Ach gut ..
Ik loop ook nog steeds met een blessure. Heb zaterdag even wat pijnstillers genomen om de wedstrijd te kunnen rijden, maar werd gister al afgestraft en vandaag is de pijn nog erger.. Scheve mond Heb het schimmeltje wel even gereden en Weelde aan de longe gehad. Schimmeltje liep fijn Lachen. Heb de advertentie gewijzigd op marktplaats. Ze kan best L lopen Clown

Is jou overgewicht zo ernstig dat je een maagband overweegd? Daar zitten volgens mij ook wel nadelen aan Bloos

Ik kan volgens mij altijd wel appeltaart eten Clown Vingers aflikken
Als je een paard overweegt, mag je haar altijd komen proberen Henzz Vork
Lekker dat je dat hebt in de winkel! Ik had het vorige week met mijn schoonmoeder. Die zag een leuke rok voor mij in de uitverkoop. Was er nog 1 in maat 36, dus ik denk gaan we gewoon passen. Hij paste perfect! Topje maat 38 erbij en Iris was weer gelukkig *LOL*

tuurlijk kan je meedoen More!

Lekker aardbeiem Ukje!! Vingers aflikken

Dansen is goed voor je Wendy Cool

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-07 11:17

Helloow!

Ik zag dat ik gemist werd (nou ja, ik zag dat ik een paar keer geroepen werd Tong uitsteken)! Tong uitsteken Haha! En hier ben ik weeer!

Heb nogal een groot probleem (vriend is uit huis gezet door zijn moeder omdat ik geen Jehova Getuige ben en hij heeft nu geen plek om te slapen.. probleem probleem! Mijn vader vindt het ook niet chill dat ik 'alweer' een nieuwe vriend heb dus hij mag hier al helemaal niet slapen.. Boos!)
We hebben 1.5 week bij m'n moeder in Assendelft gezeten (zij was op vakantie), vanuit daar ging ik om 6.45 naar m'n werk maar heb me ook 2x ziek gemeld (had iets verkeerds gegeten). Gelukkig hebben we ook wat leuke dingen gedaan: bbq in de tuin in bikini Cool , naar Walibi geweest, pannenkoeken in Zandvoort gegeten, 's avonds over het strand gelopen, hij is mee naar Yen geweest en heeft op haar gezeten terwijl hij doodsbang voor paarden is, dvd'tjes gehuurd en heeeel veeel en lekker (slecht) gegeten!

Verder ben ik nu weer bij m'n vader want m'n moeder is terug van vakantie en het toetsenbord doet het erggg slecht (heel vervelend typen, hij pakt de toetsen echt slecht). Vanaf nu ga ik dus wel weer naar de sportschool, maar blijf toch nog ff lekker eten (ben nu ook ongesteld..) Tong uitsteken
Was vanochtend trouwens 66.9 ipv 66 4 weken geleden.

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 11:21

jeetje LJ, succes ermee.

Hoe staat je vriend er tegenover? Gaan jullie al echt voor elkaar? Hij zet jou kennelijk boven de band met zijn ouders! Bloos!
Ik vind dat wel een hele romatische insteling Bloos

Snap niet dat die mensen zich daar zo druk over kunnen maken. Je zoon heeft toch recht om zelf te kiezen wat voor vrienden en vriendinnen hij heeft?

Henzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 11:26

Hoi LJ, we misten je inderdaad!
Wat een verhaal zeg, pffff! Ik snap, net als Iris, niet hoe mensen zich daar druk om kunnen maken, dat jij geen Jehova Getuige bent. Maar goed, ik heb dat geloof niet, dus ik denk niet dat ik het werkelijk kan snappen.

Wat gaan jullie nu doen? Waar is hij nu? Hopelijk komen jullie er saampjes uit en met allemaal goedgezinde ouders.

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-07 11:27

Ja, zou je denken he. Maar bij gelovigen is dat blijkbaar toch anders. Zijn moeder wil dat hij met een meisje van hetzelfde geloof is en accepteerd niet dat haar zoon in haar huis met mij is. Zij heeft hem dus de deur gewezen en hij is weggegaan. Ze heeft hem nog 2x gevraagd terug te komen, maar onder de voorwaarde dat hij mij niet meer mag zien of spreken en dat weigert hij. Tjah.. we zijn best wel in love en serieus. Ik (en hij ook) snappen ook niet waarom twee mensen elkaar moeten laten gaan als ze zoveel om elkaar geven en zo graag bij elkaar willen zijn.. vind het erg kl.te dat mijn vader er zowat net als zijn moeder over denkt (oke, dat is niet zo, maar hij vindt het 'te snel' en wil hem dus zeker geen slaapplek aanbieden).
Hij heeft nu dus zijn moeder + broertje achter gelaten voor mij (vader is geen Jehova Getuige maar woont helaas helemaal in Den Bosch) en daarbij ook zijn broer, neven, tantes etc want die staan achter de keuze van zijn moeder..

Henzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 11:28

Flevogirly, vervelend zeg allemaal! Houd ons op de hoogte van de ontwikkelingen omtrent de maagband! Ik duim voor je dat het gaat lukken!

SETEFURII

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 11:29

jullie zitte nu al erg ver maar ik weeg teveel(weeg 60 en der MOET 5 kilo af) en moet zelfs van m'n moeder afvallen, niet makkelijk met al dat snoep in de kast Tong uitsteken

Henzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 11:30

Het is natuurlijk wel heel lief dat hij dat voor je doet, LJ! Dat zegt natuurlijk ook wel iets! Maar ik vind het ook moeilijk dat hij zijn familie achterlaat. Ik weet niet goed wat ik er van moet zeggen. Het is een beetje een dubbel gevoel.

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 11:31

Ben ik ook weer! Doei! Als ik tijd heb ga ik weer bijlezen enzo!

Net een vet slecht maar wel lekker ontbijtje gehad samen met mijn mannetje Haha!

Verse sinaasappelsap, kaascroissant, gewone croissant, en een stukje brood met scrambled egg en kaas Haha!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-07 11:32

Zeker Henzz.. Hoe denk je dat ik er wel niet over denk en hoe ik er mee zit..?? Boos! Echt een fiets.D UP situatie met hoofdletters!

Maar ja, als je moeder + rest van de familie blijkbaar niet achter je keuze's staan.. wat moet je dan doen? Hij heeft er voor gekozen om weg te gaan, niet vrijwillig, nee die keuze heeft ze hem meer of minder op gedrongen.

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 11:33

*zucht*
Vanavond filmavondje met vriendinnen, dat wordt dus niet dieeten Huilen van het lachen

Nog een puntje Tong uitsteken
Ik durf niet op de weegschaal. Wie helpt me van mijn angst af Nagelbijten / Gniffelen

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 11:37

Haha dansen is idd goed trisca, maar teveel biertjes niet *LOL* Was vrijdag én zaterdag uit en heb tussendoor misschien 3 uurtjes ofzo geslapen, zaterdag tot half 4 geslapen Bloos! Nagelbijten / Gniffelen

Jeetje wat een moeilijke situatie ladyjoy Ach gut Zo zie je maar, er is niets wat voor zoveel verdeeldheid in de wereld zorgt als geloof Bloos Als je echt gek op hem bent moet je ervoor gaan Ja Maar besef wel hoe moeilijk het is als ouders er tussen staan! Het laatste half jaar dat ik met mijn ex was had ik ook geen contact meer met zijn ouders, maar ooooh wat is dat moeilijk (zeker omdat hij ook nog thuis woonde) en op een gegeven moment trok ik dat echt niet meer Je zou toch denken dat die mensen het beste voor hun kind willen en als hij gek op jou is moeten ze dat maar accepteren..

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-07 11:38

Zou je denken he Wendy! Maar z'n moeder zei ook doodleuk tegen mij dat als zij moet kiezen, zij voor Jehova kiest en niet voor haar kinderen..

SETEFURII

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 11:42

@Moschino ga derop staan an vraag aan iemand anders om te kijken Tong uitsteken