Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) dus ze gaf me iets anders aan. Welke maat, vroeg ze. Ik zei, ik had net een 38 aan. Wooooww, zei ze, dat is knap!! Hoezo, vroeg ik? Omdat die echt klein en smal uitvalt, zei ze!

!

Niet echt op de calorietjes gelet
Maar met uitgaan wel lekker veel gedanst dus die biertjes zijn er denk wel weer af
Was wel een super weekend
Nu maar weer netjes gezond eten en sporten
..
Heb het schimmeltje wel even gereden en Weelde aan de longe gehad. Schimmeltje liep fijn
. Heb de advertentie gewijzigd op marktplaats. Ze kan best L lopen

)!
En hier ben ik weeer!
)
, naar Walibi geweest, pannenkoeken in Zandvoort gegeten, 's avonds over het strand gelopen, hij is mee naar Yen geweest en heeft op haar gezeten terwijl hij doodsbang voor paarden is, dvd'tjes gehuurd en heeeel veeel en lekker (slecht) gegeten!

Als ik tijd heb ga ik weer bijlezen enzo!
Echt een fiets.D UP situatie met hoofdletters!

Was vrijdag én zaterdag uit en heb tussendoor misschien 3 uurtjes ofzo geslapen, zaterdag tot half 4 geslapen

Zo zie je maar, er is niets wat voor zoveel verdeeldheid in de wereld zorgt als geloof
Als je echt gek op hem bent moet je ervoor gaan
Maar besef wel hoe moeilijk het is als ouders er tussen staan! Het laatste half jaar dat ik met mijn ex was had ik ook geen contact meer met zijn ouders, maar ooooh wat is dat moeilijk (zeker omdat hij ook nog thuis woonde) en op een gegeven moment trok ik dat echt niet meer
Je zou toch denken dat die mensen het beste voor hun kind willen en als hij gek op jou is moeten ze dat maar accepteren..