Helloow!
Ik zag dat ik gemist werd (nou ja, ik zag dat ik een paar keer geroepen werd
)!
En hier ben ik weeer!
Heb nogal een groot probleem (vriend is uit huis gezet door zijn moeder omdat ik geen Jehova Getuige ben en hij heeft nu geen plek om te slapen.. probleem probleem! Mijn vader vindt het ook niet chill dat ik 'alweer' een nieuwe vriend heb dus hij mag hier al helemaal niet slapen..
)
We hebben 1.5 week bij m'n moeder in Assendelft gezeten (zij was op vakantie), vanuit daar ging ik om 6.45 naar m'n werk maar heb me ook 2x ziek gemeld (had iets verkeerds gegeten). Gelukkig hebben we ook wat leuke dingen gedaan: bbq in de tuin in bikini
, naar Walibi geweest, pannenkoeken in Zandvoort gegeten, 's avonds over het strand gelopen, hij is mee naar Yen geweest en heeft op haar gezeten terwijl hij doodsbang voor paarden is, dvd'tjes gehuurd en heeeel veeel en lekker (slecht) gegeten!
Verder ben ik nu weer bij m'n vader want m'n moeder is terug van vakantie en het toetsenbord doet het erggg slecht (heel vervelend typen, hij pakt de toetsen echt slecht). Vanaf nu ga ik dus wel weer naar de sportschool, maar blijf toch nog ff lekker eten (ben nu ook ongesteld..) 
Was vanochtend trouwens 66.9 ipv 66 4 weken geleden.