Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
trisca schreef:Volgens mij zijn jullie lekker bezig!
Ik voel me rot. Moet morgen een dankwoord uitspreken op de begravenis van mijn oma. Heb verschillende gedichten gemaakt, maar ben er nog niet uit. Ik ben de enige die spreekt en heb de 'opdracht' gekregen voor de hele familie te spreken.
Toch heb ik alleen herineringen van mezelf en is het ook mijn praatje, ik sta daar wel mooi even..
Ik hang wat rond en heb totaal geen energie. Heb geen honger, maar heb toch behoefte aan snoepen. Wil wel rijden, maar mis de kracht..
Samen met mijn vriend zouden we naar de gedichten kijken, maar die is nog niet thuis...
bleehh.. zucht..
trisca schreef:Volgens mij zijn jullie lekker bezig!
Ik voel me rot. Moet morgen een dankwoord uitspreken op de begravenis van mijn oma. Heb verschillende gedichten gemaakt, maar ben er nog niet uit. Ik ben de enige die spreekt en heb de 'opdracht' gekregen voor de hele familie te spreken.
Toch heb ik alleen herineringen van mezelf en is het ook mijn praatje, ik sta daar wel mooi even..
Ik hang wat rond en heb totaal geen energie. Heb geen honger, maar heb toch behoefte aan snoepen. Wil wel rijden, maar mis de kracht..
Samen met mijn vriend zouden we naar de gedichten kijken, maar die is nog niet thuis...
bleehh.. zucht..
holly schreef:Een planning krijg ik echt niet voor elkaar hoor.
Ik zal eens proberen:
3 snee brood met kipfilet.
2 aardbeien.
3 cracottes jam
1 appel
1 stukje komkommer
1 plakje ontbijtkoek
Aardappels, boeren sausijsjes en één of andere groente
holly schreef:Zal ik eens een geheimpje verklappen. Ik heb kwabjes op de heupen? Aan de zijkant weet je niet, net onder het randje van de onderbroek.
Ik vraag me aardig af wanneer die van plan zijn te vertrekken
Annetje schreef:Weegschaal zei vanmorgen dat ik 61.5 kg woog zonder dat ik eerst naar de wc gegaan was (was bezet, dus tja
)
Pascaline schreef:Oei LJ, wat heb je dan allemaal van beweging?
Maar je hebt je lunch overgeslagen, dat scheelt ook al veel he?
Citaat:O: 4 volkoren beschuit aardbei, 1 kopssoep kip
T: mini twister ijsje
L: 3 boterham (1 kipfilet, 2 aardbeien), magere yoghurt + appel
T: evergreen
T: appel, witte druiven
A: onbekend
T: onbekend
Beweging = 2,5 uur fietsen, paardrijden (3 kwartier?)
Tinkerloos schreef:Ik ben een tijdje niet geweest,maar ik blijf ook al eeuwen steken op hetzelfde gewicht.
Ik ben (niet zoals mijn onderschrift aangeeft dus) 70 kilo,en blijf dat ook.
(al weken)
Ik eet normaal,gezond,en beweeg en werk en sport,maar afvallen ho maar.
Ik heb het een beetje gehad nu.
Ben het zat.
Ik ga nu paardrijden,lekker 4 uur op de hei,en dan zien we wel verder.
Pfffff...het zit me tot hier hoor,die 7 op de weegschaal..
ladyjoy schreef:O/L: 2 meergranen pistolletjes, kipfilet, halve plak 30+ kaas
T: appel
T: chips
A: BBQ
Beweging: op het strand liggenboodschapjes doen, huis schoonmaken