Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Wel veel gesport en misschien dat ik dadelijk toch nog even lekker ga dus hoop dat de schade meevalt. In ieder geval vandaag weer de draad proberen op te pakken
Ik had een tijd geleden een met echt super weinig suiker, zal m'n lijstjes eens nazoeken!
Was erg lekker.
Zal kijken of ik het recept kan vinden. 

Bedankt voor het recept, als ik tijd heb zal ik eens aan de slag gaan vandaag
Dat lijkt me heel erg lekker, ik ben benieuwd
)
Maar nog steeds geen echte sixpack dus nog even door
Maar richt me al lange tijd niet meer op afvallen, soms nog wel raar nadat je dat lang gedaan hebt. Keuze voor een hand noten of volle kwark oid voelt nog steeds raar.
Binnenkort het recept maar eens aan haar vragen.
Laatste T moet ik nog nemen, eigenlijk niet eens zin meer in 
NeverGiveUp schreef:O - 1 rijstwafel hummus, rucola, kipfilet, tomaat. 1 volkoren beschuit hummus, komkommer. 1 volkoren beschuit kaas, tomaat, alfalfa
L - 50 gr havermout, ongezoete sojamelk, chiazaad, honing, blauwe bessen, 2 dadels
T - 1 rijstwafel pindakaas, 1 rijstwafel pure hagelslag, kleine schep griekse yoghurt, kaneel, handje frambozen
A - Groente 'ratatouille' van broccoli, paprika, ui, courgette, snijbonen, twee kleine tartaartjes met ui en courgette, fruitsalade met galia meloen, witte druiven en aardbei
T - bakje japanse nootjes
D - water, een bekertje ice tea green (laag in calorie en geen kunstmatige stoffen stond erop)
B - 2 uur schoonmaakwerk, hoop lopen, kilometer of 3 met paard gelopen/gejogt