oh, das nie thelemaal goed, Wind weer even opletten dus
ik vermijd de weegschaal even, na het weekend weer en dan ga ik volgende week van donderdag tot zondag naar Madrid, dus dan wordt het toch een weekendje allemaal lekkere tapas etc, zal ook niet echt eraan bijdragen
maar goed, daarna weer even goed opletten, was zo lekker bezig!
ga er straks vandoor, met mn vriend nachtje weg voor zn verjaardag! ben benieuwd, hij weet nog steeds niet wat we gaan doen of waar we heen gaan
Heb de hele ochtend met de belastingdienst aan de lijn gehangen. Er is iets raars in mijn opgave voor 2007. Een van de uitzendbureau's waar ik heb gewerkt maakt er een zooitje van. Ik heb daar gewerkt van 7 februari tot 16 april, volgens wat zij aan de belastingdienst hebben doorgegeven werkte ik daar van 26 maart tot 31 december. En heb ik over die periode 855 euro verdient ipv de 2043 die ik op mijn jaaropgave heb staan. Dat klopt niet he. Uitzendbureau (vestiging waar ik heb gewerkt) zegt dat ze niets kunnen zeggen erover, belastingdienst weet niet waarom het zo'n groot verschil is en adviseert me nu om maar een kopie van mijn jaaropgaaf te sturen naar de belastingdienst. *zucht* Bel maandag eerst wel met hoofdkantoor van het uitzendbureau. Eerst paardrijden.
Ojaa wat een gedoe Wind... hopen dat ze t op het hoofdkantoor wel kunnen regelen!
Ik heb vanmorgen paardgereden Het bos in geweest met iemand die ook toevallig ging rijden. Leuk rondje gemaakt van een uur. Was erg mooi weer
Gisteren avond even naar de ikea geweest, een bankje gekocht Echt een mini bankje haha maar wel leuk
Ik werd gepb't door lisannee93, haar verzorgpony is de moeder van Pablo. Heel grappig. Want de karaktereigenschappen van zn moeder zijn dus ook echt hetzelfde als van hem! En qua uiterlijk vind ik hem er ook wel op lijken (z'n moeder is bruin, en wat kleiner, maar verder vind ik hem er wel op lijken) Heel leuk om te zien dat die eigenschappen zo hetzelfde zijn.
Gisteren:
O: 1 vb rauwe ham T: liga L: 2 vb rauwe ham T: - D: sperciebonen, aardappels, schnitzel, appelmoes T: stukje abrikozenvlaai
beweging: 20 km fietsen, 30 min gelopen
Vandaag:
O: 2 vb appelstroop T: wat chocoladenootjes L: 2 vb kaas/ham (tosti van gemaakt) T: fruit? D: ? even zien wat er op moet (vriezer moet leeg ) T: ?
Beweging: 1 uur paardrijden, iets van 30 min lopen, 30 min fietsen
Moet vanavond pas werken van 19- ongeveer 24u bahh dan ben je lekker vrij heel de dag, heb ik echt geen zin meer vanavond de deur uit te gaan maar ja... Hoef alleen die kids op bed te leggen en misschien dat gehandicapte meisje nog in bad doen en dan gewoon lekker zitten
Zoo ik ben zo goed bezig voor school! (al zeg ik het zelf haha) Heb een begeleidend docent voor m'n individuele verdieping geregeld die mij wel wil/kan helpen met mijn onderwerp
Nou meiden, eindelijk heb ik weer twee leuke paardjes gevonden. Morgen ga ik in elkgeval bij de haflinger kijken, van de tinker heb ik nog geen reactie (en aangezien er geen telefoonnummer bij staan, zit er niet anders op dan mailen)..
@Wind: dat dekje moet je even overheen zien (vond ik dus ook verschirkkelijk) dat kun je wel vervangen ik denk dat met de haflinger niet super veel word gedaan (word daarom natuurlijk ook weggedaan) misschien krijgt het tegen die tijd als ik bijna elke dag train wel wat meer bespiering?
@Belinda: ik heb nog geen theepot gemaakt. Maar ik dacht aan een herfstblad dat doorloopt op de deksel . Maar alles is naar eigen keus, natuurlijk . De theepot trouwens ook...
@Pivanti: die haflingermerrie kun je in elkgeval zien als je ''madeira'' in tikt (zo heet ze). De tinker weet ik niet.. wel jammer!
@Sheran: ik voel met je mee.. ik heb een medicijn gekregen tegen mijn buikpijn, enneh.. het smaakt echt verschrikkelijk ik lust echt geen chemische sinasappel smaak meer sinds ik vorige keer bijna over me nek ging van een calcium drankje dat zo smaakte. Jakkes.
Mogge. Het is nog geen 7u en ik zit al aan mijn ontbijt. Ga naar een lesdag in Loenen en wordt om 8u opgehaald bij stal. Moet nog een half uur fietsen, paard klaarmaken en spullen pakken, dus moet zo weg. Het is nog niet eens licht buiten.
goedemorgen meld zich weer even kon gister echt wel janken over mijn gewicht. Maar ik wil er nu weer echt tegen aangaan vanavond zet ik mijn dag hier wel neer want dan weet ik precies wat ik heb gegeten.
Ik heb gisteren citroensmaak gemengd met biologische yoghurt, heb er stukjes kiwi doorheen gegooid en dat heb ik in de vriezer gezet. De verhouding drinkvoeding-yoghurt is ongeveer 1:3 . Dat krijg ik dus nooit op, maar ja, zo smaakt het tenminste nog. Het stinkt alleen nog vreselijk dus ik moet m'n neus wel dichtouden tijdens het eten
Vandaag Ontbijt : één meergranen croissantje om kwart voor 8 tussendoor : twee meergranen boterhammen met een hardgekookt eitje Lunch : twee volkoren boterhammen met kipfilet tussendoor : Brabantse eierkoek Avondeten : ..
Ik moet van 12 tot 17.30 uur werken, dus ben opzich voldoende in beweging. Ik ga sowieso op de fiets, dus ben dan alweer 30 minuten op de fiets geweest vanavond. Ik denk dat ik vanavond nog een avondwandeling ga maken van 30 tot 60 minuten.
Even snel berichtje van mij hebben echt een superleuk dagje weg gehad gister, supermooi hotel, alles echt top geregeld! mn verrassing was iig geslaagd
over het eten hebben we het maar niet wel héérlijk gesteengrilld gisteren, en eigenlijk nog heel veel rauwkost en fruit op, dus viel nog wel mee vanmorgen ook uitgebreid ontbijtbuffet op, en heb een zalige chocolademuffin op (kleintje maar ), was echt super!
wel beetje gecompenseerd met gister uurtje zeer intensief bowlen en vnamorgen nog 1,5 uur door het bos gewandeld, dus eigenlijk nog best oke
zometeen ook noguurtje met de hond op stap, dus dan heb ik iig beweging weer gehad voor vandaag!
Irme, wat voor lesdag heb je? Veel plezier! Angelique, vervelend dat je weer aankomt... Uk, kom op meid! Paulien, hoe waren de paardjes waar je vandaag bent wezen kijken? Machteld, wat vervelend dat die voeding niet lekker is...
Bij mij gaat het juist wel goed qua gewicht Woog vanmorgen 71,7 kg Begon met 78 en streef is 68, en dan kijk ik wel verder Misschien dan door naar de 65 (ben 1.72m)
Machteld, Resource mix heeft een gehandicapt meisje waar ik werk, dat ook voldoende moet binnenkrijgen Dit hebben ze in verschillende dingen Ze hebben gewoon poeder dat je mengt met water en ook soep ervan En verder krijgt zij fortifor creme (soort vla) Volgens mij zit hier ook veel energie/kcal in omdat ze ook aan de dunne kant is en als ze een dag niet eet gelijk erg afvalt (want ze mag alleen dik vloeibare voeding) Misschien kan je eens googlen
Ik ben net terug bij het kijken van de haflinger merrie Madeira. (Spreek je uit als Madera).
Ze was erg lief en ze had de goede hoogte (1,51). Ik heb gedraafd, gestapt, zelfs gegalopeerd.
Ze is wel wat stijfjes maar mijn nicht en haar vriendin (ook thuis in de paardenwereld) zeggen dat dit wel opgelost kon worden. Dus ik ga er even een nachtje over slapen: als het door gaat, eerst uiteraard laten keuren
Ik ben zoo blijj dat ik een lieverd heb gevonden, nu nog hopen dat ik er morgen ook zo over denk.
Owja, bij die appaloosa x fjord ga ik NIET kijken. Trutten dat het zijn! Deze vrouw had een vriendin die de fjord x appaloosa had gekocht van hun. Hij schijnt last te hebben van headshaking, nouja jammer dan, maar hij scheen ook niet betrouwbaar te zijn want de vriendin heeft hem terug gebracht. Ook wel heel toevallig dat ze mij mailde, en niets op internet plaatste... Ze wilde me gewoon een onbetrouwbaar paard aansmeren! Grrr! En ik had ze nog wel zo gezegd: ik heb een braaf paard nodig, ik ben bijna blind, en ik zie dus ook niet goed wat voor lichamelijke communicatie het paard geeft.
Leuke foto's Paulien! Hoe kun je eigenlijk zo goed typen als je bijna niets kunt zien, heb je een speciaal toetsenbord of typ je letterlijk blind? Hadden we toch wel gelijk over die fjord×appa, ook balen! Het is wel goed dat je in ieder geval zegt dat je niet gaat, gelukkig ben je niet zo naïef om tóch te gaan kijken. Je had me overigens een leeg emailtje gemaild, zonder foto's.