Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
weer even opletten dus 
en dan ga ik volgende week van donderdag tot zondag naar Madrid, dus dan wordt het toch een weekendje allemaal lekkere tapas etc, zal ook niet echt eraan bijdragen 
Heb de hele ochtend met de belastingdienst aan de lijn gehangen. Er is iets raars in mijn opgave voor 2007. Een van de uitzendbureau's waar ik heb gewerkt maakt er een zooitje van. Ik heb daar gewerkt van 7 februari tot 16 april, volgens wat zij aan de belastingdienst hebben doorgegeven werkte ik daar van 26 maart tot 31 december.
En heb ik over die periode 855 euro verdient ipv de 2043 die ik op mijn jaaropgave heb staan. Dat klopt niet he.
Uitzendbureau (vestiging waar ik heb gewerkt) zegt dat ze niets kunnen zeggen erover, belastingdienst weet niet waarom het zo'n groot verschil is en adviseert me nu om maar een kopie van mijn jaaropgaaf te sturen naar de belastingdienst. *zucht* Bel maandag eerst wel met hoofdkantoor van het uitzendbureau. Eerst paardrijden.
)

De haf is ook leuk, mooi modern type, maar wat onbespierd.
ik denk dat met de haflinger niet super veel word gedaan (word daarom natuurlijk ook weggedaan) misschien krijgt het tegen die tijd als ik bijna elke dag train wel wat meer bespiering?
Mindfields schreef:Is het niet tijd voor een nieuw topic?
"Bijna kouder weer dus snoepen we weer!"![]()
Sorry flauw ik weet het.
. Maar alles is naar eigen keus, natuurlijk
. De theepot trouwens ook...
ik lust echt geen chemische sinasappel smaak meer sinds ik vorige keer bijna over me nek ging van een calcium drankje dat zo smaakte. Jakkes.
Ga naar een lesdag in Loenen en wordt om 8u opgehaald bij stal. Moet nog een half uur fietsen, paard klaarmaken en spullen pakken, dus moet zo weg. Het is nog niet eens licht buiten.
. Dat krijg ik dus nooit op, maar ja, zo smaakt het tenminste nog. Het stinkt alleen nog vreselijk dus ik moet m'n neus wel dichtouden tijdens het eten

wel héérlijk gesteengrilld gisteren, en eigenlijk nog heel veel rauwkost en fruit op, dus viel nog wel mee
), was echt super!
Begon met 78 en streef is 68, en dan kijk ik wel verder Misschien dan door naar de 65 (ben 1.72m)