He, ik was er weer! heb net de allerallerlaatste les van Start to run gelopen. Yeahyeahyeah!
Had natuurlijk al veel eerder klaar kunnen zijn, maar heb de laatste 2 weken erg onregelmatig gelopen, en als ik liep had ik de kids mee in de fietskar, niet echt geschikt om versnellingen te lopen.
Maar nu dus klaar, zaterdag kan ik mijn conditie meteen testen, want dan ga ik de 6km lopen tijdens de 1/2 marathon van Bovensmilde, in ons dorp dus. Tralalala...
Gister een hele leuke dag gehad, lekker met de kids met de trein naar Utrecht geweest. Was erg druk, dus wel hebben op de heenweg tot Zwolle op hte balkon moeten zitten. Daarna konden we 2 aan 2 in de trein. Yorrick is de hele dag droog gebleven! Grote vent! Verena is 's nachts nog niet droog, maar probeert het wel echt 's avonds op de pot. Begin is er! Ze is nog steeds supergemotiveerd!
OP de terugweg zaten we wel bij elkaar op een 4zits. Bij hoogeveen zijn de kleuters bij mij op schoot in slaap gevallen, en zijn we maar doorgereden naar Groningen. Daar kids wakker gemaakt, in de trein naar Assen gestapt, en vervolgens in Assen patatjes gegeten bij de Mac.
Gisteravond echt een gevalletje ADHD, volgens Marc. Was hij helemaal lam van de treinreis, ik heb nog jam gemaakt (eerst vruchten geplukt en gewassen), daarna foto's uitgezocht en begonnen met een fotoalbum, die we bij @home laten afdrukken.
Vanavond verder, krijgen we 1 grote, en 2 mini-albums, ben ik ook meteen voor de kinderen klaar...
Vandaag wordt ook een nette dag. Vanmorgen dan hardgelopen, Straks op fiets naar de plas, zwemmen met de kinderen. Vanmiddag of naar Appelscha (turfdagen) of paardrijden, ligt eraan hoeveel puf Marc heeft....
Vanavond eten we of nasi of pannenkoeken, en daarna ga ik nog een poosje verder met de fotoboeken....