Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
holly schreef:Ik lees hier en daar dat jullie ook "ochtend gymnastiek" doen?
Hoeveel situpjes worden er gedaan per keer/dag en hoeveel gewicht hangt er aan de halters enz....
Annetje schreef:Danique1990 schreef:ik meld me ookIk ben bezig met Sonja Bakker zit nu in week 4 en ben al bijna 15 kilo afgevallen..
Blijkt maar weer hoe 'gezond' Bakkeren is.
15 kilo in 4 weken, betekent dus ongeveer 3 á 4 kilo in de week. Bewezen is dat je lichaam het niet aan kan wanneer je meer dan 1 kilo in de week verliest.
Hebben jullie trouwens gelezen dat een nieuwe dietiste een boek geschreven heeft als reactie op Mevrouw Bakker? Het wordt wel het 'anti-Sonja Bakker-boek' genoemd. Deze mevrouw komt niet met een beschuitje met halva jam als ontbijt, maar met volkoren boterhammen e.d.
Haar dieet is gebasseerd op het versnellen van je metabolisme en afvallen op een rustige en ongedwongen manier. Volgens haar blijft het gewicht zo in elk geval blijvend weg.
Myra schreef:Annetje schreef:Blijkt maar weer hoe 'gezond' Bakkeren is.
15 kilo in 4 weken, betekent dus ongeveer 3 á 4 kilo in de week. Bewezen is dat je lichaam het niet aan kan wanneer je meer dan 1 kilo in de week verliest.
Hebben jullie trouwens gelezen dat een nieuwe dietiste een boek geschreven heeft als reactie op Mevrouw Bakker? Het wordt wel het 'anti-Sonja Bakker-boek' genoemd. Deze mevrouw komt niet met een beschuitje met halva jam als ontbijt, maar met volkoren boterhammen e.d.
Haar dieet is gebasseerd op het versnellen van je metabolisme en afvallen op een rustige en ongedwongen manier. Volgens haar blijft het gewicht zo in elk geval blijvend weg.
Hier ben ik wel benieuwd naar! Van wat ik te horen krijg van die Bakker vind ik het maar echt niks..
Uberhaubt 15 kg afvallen in 4 weken; slecht voor je lichaam als je het mij vraagt.
Sizzy schreef:Vandaag:
O: magere yoghurt met allbran plus en d'light jam
t: aardbeien
L: 2 geroosterde boterhammen met huttenkase en plakjes tomaat, 1 kontje met appelstroop
t: appel
D: italiaanse salade
t: bakje yoghurt met aardbeitjes en beetje hagelslag
t: aardbeien
Bew: kamer schoongemaakt (), paardrijden, uur pilates