Japanse Carbonara

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jiskaa schreef:DideH schreef:
Ooooh heb je hier een recept van, dat ziet er vet lekker uit!
DideH schreef:Hij is van "bakje geluk". Weet eigenlijk niet of hij ergens online staat. Havermout (30g), eiwitpoeder vanille (15g), kwark (30g), vanille aroma, melk (50ml), kaneel en tl bakpoeder is de basis. Ik gooi er dan ook altijd nog een appeltje doorheen. 25 minuutjes op 200 graden.
De portie die ik had was iets groter qua verhoudingen. Was basis voor sportwedstrijd
Jiskaa schreef:DideH schreef:Hij is van "bakje geluk". Weet eigenlijk niet of hij ergens online staat. Havermout (30g), eiwitpoeder vanille (15g), kwark (30g), vanille aroma, melk (50ml), kaneel en tl bakpoeder is de basis. Ik gooi er dan ook altijd nog een appeltje doorheen. 25 minuutjes op 200 graden.
De portie die ik had was iets groter qua verhoudingen. Was basis voor sportwedstrijd
Dankjewel! Dat ga ik volgend weekend eens proberen
cursebreaker schreef:Ik had het topic per ongeluk ontstipt #oopsie.
Vanochtend wilde ik omelet maken met leftovers prei en champignons (aangevuld met uitje en kruiden uit voorraad). Maar ik bedacht me dat ik ook nog bladerdeeg in de vriezer had liggen, dus heb er mini quiches van gemaakt xD
[ Afbeelding ]
Als tussendoortje wat aardbeitjes en verse makreel
[ Afbeelding ]
—
Verder nog wat random foto’s van random gerechtjes de laatste tijd:
Penne spinazie met gekaramelliseerde ui
[ Afbeelding ]
Spaghetti tricolor met groente saus en salade
[ Afbeelding ]
Geen volledig gerecht, maar ik word zo blij van zelf gepaneerde schnitzels of hamlappen
[ Afbeelding ]
Melanomen alla parmigiana nav een recept wat ik op insta tegenkwam (en het was super lekker). Met een korst er bovenop van een mix van panko, oregano en parmezaan. Eronder zit nog een laag mozzarella) De laagjes zelf zijn opgebouwd uit aubergine (welke eerst in de oven is geweest met aluminium folie) en Heinz Frito saus.
[ Afbeelding ]
Zelfgemaakte peren crumble (had nog overrijpe peren liggen welke ik zo heb kunnen opmaken)
[ Afbeelding ]
Havermout (waarin ik ipv zoetmaker geprakte rijpe banaan heb gedaan) met gekaramelliseerde appelstukjes, met kaneel en rozijntjes
[ Afbeelding ]
Omelet met leftover groenten, tomaten salsa en 2 Maza Hoemoes dipjes met paprika
[ Afbeelding ]