Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
) dus ja daar achteraan gemaild, mentor keurde het niet gelijk af ofzo dus hoop dat het mogelijk is.

10 jaar red ik nog niet, dat duurt nog even
(nog maar ruim 9 jaar
)

Haha ja dat is handig, hoef je geen water te geven
Ik vergeet dat ook altijd bij plantjes... vind het altijd wel mooi staan wat planten, maar ze leven bij mij nooit zo lang haha 
En kreeg daarstraks een sms dat ik niet hoefde te komen werken, maar wel gewoon betaald kreeg Dus opeens vrij
. Ook geen schuurtje. Ik zou er wel graag een willen! Die van ons ligt vol barbecuerommel van de mensen beneden en je fiets is er niet echt veilig. En het is daar niet overdekt, en je komt er alleen maar door over allemaal rommel heen te klimmen. Nee dank u.
Ze was heel aardig. Ze zei dat ik alleen de eiwitten miste in mijn voeding. En dat ik inderdaad veeeeeel minder at dan 100 gram vet per dag, zodat de uitslagen van de vorige onderzoeken van de MLD-arts niet klopten. 
) en ik moest maar kijken hoe dat ging. Ik vond het fijn dat ze zei dat ik niets hoefde te forceren, en dat ik ook lekker niet moest eten als ik een keer geen honger had of me niet lekker voelde. Heeeel fijn!