Too good to go

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-23 12:31

Steenbok12 schreef:
Lekker. Zat er kaas bij? Haha.
Mooi pakket ook met asperges. Fruit heb ik niet nodig. Gok het er wel op weer. Ben benieuwd:') ze zijn zo ruim! En meeste is echt laat in de week nog te gebruiken. Alle groente is verder op nu op 1 prei na maar kan nog wel en een halve chinese kool en ook die kan nog wel.
Stiekem hoop ik op wat tomaat of paprika. Maar dat geluk zal wel niet dit keer.

Nee de kaas zat er niet _O- wist niet dat hij ook op de foto stond :')

Kookaburra dat ziet er ook goed uit zeg :j

ik merk wel dat het steeds lastiger is om een box te scoren, veel is onder werktijden valt mij op.

DemDeempel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-23 12:58

Ja klopt, vaak tussen 16.30 en 18 bij mij in de buurt en dan ben ik of aan het werk of onderweg naar huis.

Ik had van de week een box van de bakker bij mij in het dorp. Een vriendin toevallig diezelfde dag bij een winkel van dezelfde bakkerij meer richting de stad ook een box, maar er zat toch wel een groot verschil tussen. Alleen al anderhalf brood meer en dan kijk ik niet naar de losse broodjes. Maar ach, dat is de gok en de volgende keer heb ik misschien weer meer.

Afbeelding Die van mij plus nog 2 kleine gebakjes.
Afbeelding Die van mijn vriending

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-23 13:05

Steenbok12 schreef:
Hmmmm interessante vangst. Wel lekker!! Die kosten ook al gauw 1,25 p.s.? Gok ik

Wel.. ;) waarde was over de 40 euro :oo

Oeeh, gebak!
En jup, soms heb je ectra geluk.

DemDeempel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-23 13:10

Kookaburra schreef:
Ik heb echt het gevoel alsof er iets niet klopt. Zojuist voor 3.50 mijn eerste broodpakket opgehaald bij de appie to go. Dit is bizar :wow: Er kwamen in de app steeds boxen bij, dus ze hadden waarschijnlijk erg veel over.
[ [url=m/qhYkJy.jpg]Afbeelding[/url] ]

Haha sorry ik heb hier stiekem een beetje om gelachen. Ik zie je al het ene na het andere kaasbroodje uit de tas halen zonder dat er een einde aan komt.

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-23 16:18

Soms heb je geluk, soms pech.

Ik heb eens bij de bakker Bekkers Uden, waar je altijd al veel krijgt echt geluk gehad.
Die dag stormde het en ik was ca 5 minuten voor sluitingstijd daar. En had de laatse tgtg pakket. Echter was er naast mijn pakket nog veel over. Toen vroeg ze of ik genoeg plek in de diepvries had...
Ik had twee grote tassen propvol.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 17:06

De laatste tijd is het echt magertjes met de pakketten als het al lukt. De coop afgelopen week. 2 kleine runder Mergpijpen, twee keer een mini beetje selderij, zakje tijm, twee bol staande beetjes yoghurt, brocoli in zakje met grijze pluis, en een stukje gorgonzola. Niet bepaald de waarde en niet bepaald echt nog fris :n helaas geen geld terug van tgtg na melding met foto.

En deze zie ik nu voorbij komen.

Afbeelding

Ik neem aan dat dit niet de bedoeling is, of een foutje 2 maanden na de ten minste houdbaar tot datum :oo

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-23 17:50

karuna schreef:
De laatste tijd is het echt magertjes met de pakketten als het al lukt. De coop afgelopen week. 2 kleine runder Mergpijpen, twee keer een mini beetje selderij, zakje tijm, twee bol staande beetjes yoghurt, brocoli in zakje met grijze pluis, en een stukje gorgonzola. Niet bepaald de waarde en niet bepaald echt nog fris :n helaas geen geld terug van tgtg na melding met foto.

En deze zie ik nu voorbij komen.

Interessant.. zou het alsnog durven drinken. Echter vind ik het niet mega goedkoop. Normaal koop ik voor 11 euro ook zulke trays bij frisdrank discounter. Of zou hier statie geld bij zitten.
[ [url=m/rpsWny.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik neem aan dat dit niet de bedoeling is, of een foutje 2 maanden na de ten minste houdbaar tot datum :oo

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 17:56

Is er iets misgegaan in je antwoord? :+ Mag dit wel of niet?

FrNo

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 18:07

Het zal waarschijnlijk nog goed zijn. Maar voor zover ik weet, mag dat niet meer verkocht worden in de winkel. Of het zo dan nog mag via tgtg?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 18:14

Dat vraag ik me dus af. 2 maanden over de datum en dan er nog geld voor willen hebben. :?

Ik had daar gister met de aldi al een discussie over, houdbaar tot in plaats van houdbaar tot en met. Alle afgeprijsde producten die klaar lagen voor tgtg waren echt allemaal een dag na de maximale verkoopdatum. Ook volgens hun klantenservice landelijk trouwens. Maar de bedrijfsleider dacht daar anders over. Echt visproducten die er niet zo fris meer uitzagen ook. En die waren ze aan het inpakken voor tgtg %)

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 18:33

Als het niet meer eetbaar is moeten ze het gewoon weggooien en niet in een tgtg stoppen.
Bij andere supermarkten zijn het altijd producten met de datum van die dag?
Wel apart dat tgtg er niets van vond. Wat ik hier lees is dat ze dan vaak wel het bedrag terug stortten. Heb je het wel goed gemeld?
Zou het met die cola ook zo zitten als met bier? Dat zie ik ook wel eens voorbij komen in de app.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 18:37

Eerder was het geen probleem. Het pakket wat gekocht was bij de coop was magertjes en wat bol. Maar nog net aan de datum zoals mag.

Aldi gister waar ik voor wat anders was wat niet goed ging. Ik wilde een afgeprijsd stukje vis pakken maar zag toen dat de datum erover was. Terwijl ze de zakken voor tgtg uit hetzelfde vak haalden met dezelfde stickertjes. Ondanks mijn opmerking bleven ze stug doorpakken, toen thuis maar gebeld met de klantenservice wat hun beleid daarover is zonder het betreffende filiaal te benoemen. Ik weet nu dat ik daar dus nooit tgtg ga kopen. :+ In de beperkte keren dat ze wat pakketten over hebben.

Het bier wat idd soms ook voorbij komt zit met de houdbaarheid tegen de datum aan maar voor zover ik dat gezien heb er nooit overheen

Ik heb de vraag maar ook aan tgtg gesteld. Ik ben benieuwd naar hun antwoord

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 18:46

Tht mag nog verkocht worden, tgt niet. Dus ik denk, zo lang als ze het netjes vermelden, het inderdaad mag. En met blikjes cola zou ik het op zich nog wel aandurven.

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 18:46

Goh in Almelo zit een datumvoordeelshop.
Die verkoopt enkel producten die óver datum zijn.
(Heel af en toe verkopen ze een partij die nog wel langere datum heeft)

Laatst 4 trays lipton ice tea gekocht (maand over datum) €4.99 per tray.
En 4 zakken m&m's, maand over datum, van 400 gram per stuk. 4 zakken voor 5 euro.
En zo hebben ze een hele winkel vol. En je wil niet weten hoe druk het er altijd is.

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 18:48

Ah dus je had geen pakket gekocht bij de aldi maar denkt iets gezien te hebben.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 18:51

Ik stond ernaast toen ze de zakken van tgtg aan het inpakken waren met dezelfde stickertjes van 30% met een houdbaar tot opschrift van de dag ervoor. Ik had zelf een van die in handen maar heb hem met een opmerking erover dat hij over datum was aan een van de medewerkers gegeven die hem na discussie met de bedrijfsleider in de tgtg tas stopte. Goddank niet de standaard aldi waar ik vaker kom maar dan nog. Brrrr %) arme ophalers ervan.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 21:55

Wij hebben ooit een plus box gehad (we halen er vaak 2 tegelijk) waarvan dingen al 1 en 2 dagen over de datum waren. Daar zat ook vis bij! We hebben toen klacht ingediend en de waarde van 1 box als tegoedbon terug gekregen. TGTG lost klachten altijd heel netjes op vind ik

Ik merk wel echt dat sinds de prijzen zo hoog dat A de boxen sneller weg zijn en B de boxen kleiner zijn. Ook zit er in de supermarktboxen blijna nooit meer vlees bij ons. Denk dat mensen toch denken 30%, ik gooi het wel in de vriezer.
Wij maken er echt veel gebruik van en het verschil vind ik best schokkend soms. Maarja de prijzen in de supermarkt ook dusja... Ben nog altijd blij dat het bestaat en soms hebt je geluk en soms pech.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 22:26

Afbeelding

Onze bakker heeft elke dag 1-2 tgtg tassen en die zijn echt meestal binnen 5 minuten weg, en dat snap ik want de hoeveelheid is altijd geweldig en ze hebben het lekkerste brood. Vorige week had ik 4 hele broden en 6 zakken met verschillende soorten broodjes/kadetjes vandaag had ik dit. Waarbij zeker 3 dingen nog 2-4 dagen houdbaar zijn. Ze had wat weinig vond ze dus ze had die dingen er extra bij gedaan. Elke keer is het een cadeautje als het lukt om er 1 te bemachtigen.

4 grote koeken
Kleine eierkoeken
Noten/rozijnenbrood
1,5 bruinbrood
Hele ontbijtkoek
En 2 bruine bolletjes

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 13:15

Karuna die cola kan gewoon. Het is namelijk een ten minste houdbaar tot product. Volgens de wetgeving moeten producten een houdbaarheidsdatum op het artikel hebben dat betekent niet dat deze niet meer goed zijn. THT datum producten zijn vaak ruim na de datum nog goed en bruikbaar en is dus niks mis mee.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 20:28

Hoi, ik doe sinds kleine tijd ook aan to good to go.
Maar nu heb ik box gereserveerd, wel op betalen gedrukt maar het is verkeerd gegaan met afronden. Er is wel geld afgeschreven van mijn rekening maar er is geen box besteld. Hoe kan ik in contact komen met to good to go om het op te lossen. dat kan ik niet vinden.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-23 20:32

Bij ik kun je op help centrum klikken. Daar staat contact opnemen bin als je doorklikt. Zou een zo goed als mogelijk matchend onderwerp pakken.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 20:39

ik heb het gevonden bedankt. Ik hoop dat het zo lukt. heb berichtje kunnen sturen.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 19:41

Ik vond deze te schattig om niet te laten zien!
Veertien euro betaald, totale waarde meer dan viervoudige. Dat was de app even in de gaten houden meer dan waard.

Afgelopen donderdagmiddag kwamen er trouwens steeds weer nieuwe lekkernijenboxen van Looijenga on-line. Ik vermoed dat ze wat teveel tompoucen hadden gemaakt of zo (of omgekeerd, dat ze alleen maar tompoucen verkochten en de rest overbleef?!). ;-)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

miramii

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 20:04

Zo dan, wat een luxe box! <3

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-23 21:02

Hmmm ziet er lekker uit!!