Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
poes schreef:Ik ben absoluut niet opgegroeid met zakjes en pakjes en als ik dat hier zo vaak lees is dat altijd weer bijzonder voor mij haha. Vraag me af of dat ook typisch Nederlands is of dat ik het gewoon specifiek van bij ons thuis niet ken.
Mandyy schreef:Lekker en gezellig Gaucho!
Ooh churros!
Bij ons leek de oven het te begeven vanavond, maar hij doet het toch weer.
DideH schreef:Mandyy schreef:Lekker en gezellig Gaucho!
Ooh churros!
Bij ons leek de oven het te begeven vanavond, maar hij doet het toch weer.
Kan jouw oven dat truucje ook aan die van mij leren? Ik ben al 2 maanden in de ontkenningsfase dat hij vervangen moet worden en tover sindsdien zelfs lasagne en beenham uit de airfryer
pien_2010 schreef:Inderdaad verwacht ik dat er een stuk gezinscultuur bij zit. Mijn moeder die echt goed kon koken gebruikte het niet. Wij aten vroeger al amper suiker, geen snoep of koek en ik heb daar tot de dag van vandaag amper trek in en we hebben het bijna nooit. Ik denk dat jeugd en gewoontes veel doen.
Ik zie nl ook bij mijn kinderen terug dat ze kritisch zijn met eten, bourgondisch ook (hebben ze van mij) niet snoepen of koekjes eten en graag een glaasje wijn drinken (van beiden kanten).
pien_2010 schreef:poes schreef:Haha pien tijd om dingen in de diepvries te gaan labelen
Dat doe ik inderdaad nooit. Ben ik te lui voor.