Yv_ schreef:Ik vond m’n vriendjes (vijgen) in de loods dus dat werd een salade
[ [url=m/NSY6zS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vijgennn

Ik heb een vijgenboompje geadopteerd van mijn tante. Er zijn 20 vijgen aan het groeien

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DideH schreef:Yv_ schreef:Ik vond m’n vriendjes (vijgen) in de loods dus dat werd een salade
[ [url=m/NSY6zS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vijgennn![]()
Ik heb een vijgenboompje geadopteerd van mijn tante. Er zijn 20 vijgen aan het groeien
Yv_ schreef:DideH schreef:
Vijgennn![]()
OMG, zóó jaloers! Vind het echt een heerlijke vrucht!
Ik heb het geluk op een g&f bedrijf te werken en in de loods zijn er regelmatig overblijvertjes die me mee mogen nemen![]()
. Doe de salade normaal altijd vrij simpel met balsamico, maar had nu een dressing gemaakt van citroensap/honing/olie/basilicum en dat was stiekem nog véél lekkerder! Aanrader!
Mandarijn schreef:Lay_D schreef:Ontbijt, ijsbergsla 'pakketjes' 1 met gebakken ei en plakjes kaas en de andere met filet american en een gebakken ei, beiden ook met een beetje Zaanse mayo.
[ [url=m/xQvUro.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat leuk dit! Doe je dan gewoon het gebakken ei en zo in de sla na het bakken?
Granoek schreef:Hopelijk mag ik even vragen hier, ik weet dat het eigenlijk een fototopic is.
Ik wil voor vanavond pasta maken en heb nog een hele zak spinazie liggen die op moet. Ik heb wel eens geweten dat ik ergens pasta heb gegeten waar de spinazie in de roomsaus gemixt was, maar daar zat ook geitenkaas bij volgens mij.
Weet iemand hier een lekker receptje voor? Wel de spinazie gemixt in de saus, ik hou echt niet van slierten verse spinazie haha