Avocado's zijn jummie! Zal m'n mama ook weer eens vragen ze te kopen (nu ik nog thuis woon nog even profiteren van het feit dat ik zelf geen boodschappen hoef te betalen... )
Bhriseis
Geplaatst: 19-06-14 22:32
Van harte gefeliciteerd Espoir Dit moet je vieren hoor!
Leuke quote Emily
Vandaag examen dus een heel gek lijstje. Geen tijd/trek in ontbijt, dus prop ik tijdens het examen een koekje binnen, nauwelijks nachtrust dus middagdutjes, etc. Nadien werd het hooi geleverd, dus nog even bikkelen!
O: / T: Lu Dinosauruskoek (320 kcal ofzo, met chocolade) B: 20 minuutjes wandelen L: 2 sandwichen met light roomkaas, cherrytomaat en rucola B: Middagdutje A: (17.00) Bord cappellini met verse tomatensaus met veel groenten (paprika, wortel, kruiden), beetje parmezaan B: Paarden verzorgen, 300 hele zware balen hooi binnen halen en stapelen T: 4 sneetjes abdijbrood, geroosterd, met kruidenkaas en veel tomaat (nu) T: Vanillevla en koud glas melk
Wat is mijn conditie verbeterd! Ik heb elke baal in mijn handen gehad, en waar ik vorig jaar halverwege al uitgeput raakte (en wel verder deed, maar toch) had ik nu nog een rondje kunnen stapelen Ook de kleinere baaltjes stak ik met gemak lekker hoog op de stapel, hupsakee! Wat sporten en gezonde voeding toch kunnen betekenen voor je lichaam
Ik zou nog vergeten: Echt héél veel beterschap Eline! Mij helpen beschuitjes, gesuikerde yoghurt en vla wel een keer. Inderdaad geen groenten, complexe koolhydraten en fruit.
Wat naar Phor, maar je doet écht je best voor je baby, als het niet gaat gaat het gewoon niet Lukt het lesgeven een beetje?
LisErm94
Geplaatst: 19-06-14 23:02
Espoir, gefeliciteerd
Mooie quote inderdaad Emily, die ga ik in mijn boekje schrijven
Jij gaat echt goed Bhri! Ben benieuwd naar de verandering in je eetpatroon de komende tijd. Meer vetten mogen eten maakt het al een stuk makkelijker
Vandaag: O: 80 gr havermout, 125 ml halfvolle melk, 147 gr appel, 2 gr kaneel T: snee speltrogge (87kcal) met 4 gr pindakaas, 1 mandarijn L: 5 mini vegaballetjes, ong 80 gr rijst, 1 stronk witlof, ong 100 gr vruchtenkwark T: snee speltrogge met 4 gr pindakaas, 1 mandarijn T: 11 gr pre-workout na sport 28 gr whey, stuk komkommer A: (laat) klein bord pasta (macaroni, groentes, rundergehakt) T: 133 gr appel, 2 gr kaneel, 150 gr magere yoghurt D: 1xkoffie met koffiemelk, water, thee, zwarte koffie B: 20 min fietsen, stagedienst, uur spinnen
Wat lief Lis! Het is echt gek hoe snel een smaak kan veranderen, ik voel me bijna ranzig van die kruidenkaas en heb ook echt geen trek in vette dingen. Zal wel snel overgaan hoor, hihi. Weer een mooi lijstje Lis, net zoals al jouw lijstjes. Volgens mij loop jij er inmiddels al héél strak in je velletje bij!
Anoniem
Geplaatst: 19-06-14 23:21
Gefeliciteerd Espoir en sterkte Phor..
Mijn lijstje:
O: 300g magere kwark met nectarine en 50g havermout T: nectarine, 2 vk crackers (1x hummus + komkommer, 1x huttenkase + komkommer) L: 100g basmatirijst met wortel, tomaat, ui, komkommer en sambal T: 6 vk crackers met appelstroop A: turks brood met hummus, baba genoush, tzatziki, zeekraal en rucolasalade, 2 wijn T: 2 vk crackers met hummus, handje kersen
B: 15 min rug, 15 min buik, 30 min crosstrainer, 30 min fietsen
Ik had een heel slecht lijstje vandaag qua calorieën. Ik was thuis aan het werk, dus geen vaste lunchpauze en tussendoor pauzes.
O: Beetje sla en een glaasje ananassap T: 2 bakjes koffie L: Kipfiletje met wat wokgroentes D: Schepje aardappelsalade met een klein half potje wortelen A: Glaasje wijn
Net van 18:00 tot 22:30 raadsvergaderingen gehad dus ook geen tijd meer gehad om wat te eten. Morgen maar een khd dagje, anders komt mijn lichaam in crash modus en verlies ik spiermassa..
O: magere kwark met cacao nibs, lijnzaadolie, kokosrasp en frambozen T: 2 crackers met een halve geprakte avocado L/ 2 speltbth 48+ kaas/mosterd T: 100g huttenkase A: afh van de tijd een salade van zwarte bonen, paprika en mais of een restje paprikasoep van woensdag T: perzik T2: borrel met wat lekkers
SkyLWG
Geplaatst: 20-06-14 08:23
Gefeliciteerd Espoir!!En sterkte voor Phormicole en Eline!
Mijn lijstje werd gisteren een beetje anders, want ik had in de ochtend nog zo'n honger dat ik toen mijn wrap al op heb gegeten. Voor de lunch dus een gekookt ei + bakje salade met mayodressing (helaas niks beters in de kantine op het werk en moet wel eten natuurlijk) erbij gegeten. Toen had ik geen trek meer in mijn middagtussendoortje dus die heb ik weggelaten. 's Avonds nog extra rijstwafel met pindakaas en handje gedroogd fruit op.
O: 45 gr havermout, amandelmelk, 1/2 appel, dadel T: Halve galiameloen en wilde perzik L; Sla, adukibonen, rozijnen, gedr abrikoos, amandelschaafsel, komkommer, taugé, cherrytomaat en geitenkaas T: 150 gr kwark, 20 gr notengranola, 5 gr bananenchips A: Bulgur met abrikoos, feta, courgette, ui, kipfilet T: Havermout-wortel cookie
O: Volkoren boterham met gebakken ei en een plak beenham + glaasje ananassap T: Pruim + 2 bakjes koffie L: Een bakje kibbeling met saus en allicht een patatje T: Handje kersen A: Gebakken kipfilet, eiermie en ik denk wat chicken tonight saus AT: 2 glaasjes ananassap
Het kan idd voor nu wat teveel zijn, of je moet tevreden zijn met een kleinere portie avondeten (wat ik vreselijk zou vinden ) Ik zou bij het ontbijt of-of doen. Dus of die muesli, of de havermout