Lisje89@hotmail.com
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
en ik doe echt m'n best om niet té geobsedeerd met eten bezig te zijn en m'n lichaam gezond te houden enz, niet altijd simpel maar het zal me ooit lukken 

)

Wel beetje minder overziichtelijk dan eerst vind ik, maar oké, we hebben een tabel en dat is al iets!

omg .. Spetterlover schreef:a: sperziebonen, toscaanse carre (in de oven gemaakt, dus geen olie/boter) en bakje aardbeien

Annetje schreef:Spetterlover schreef:a: sperziebonen, toscaanse carre (in de oven gemaakt, dus geen olie/boter) en bakje aardbeien
Eet je geen aardappels of rijst ofzoiets? En kom je zo wel aan je 200 gram groenten?
Lekker trouwens die aardbeien! Ik baal er echt van --> ik kan er niet tegen! Zodra ik een aardbei eet (of iets waarin het verwerkt is) krijg ik blaasjes rond mijn mond, overal jeuk, hoofdpijn, dikke keel enz... Niet leuk, dus dan maar geen aardbei.

) en had nog niet veel trek, dus is het hierbij gebleven. 
Spetterlover schreef:Leeeuk foto

Sizzy schreef:Mijn dagplanning:
O: magere yoghurt met allbran plus en beetje d'light jam
t: appel
t: stuk komkommer
L: 4 cracottes vital met huttenkase en plakjes tomaat, kopje soep en wat rauwkost met yoghurtdressing
t: 2 snack-a-jack cheese
t: 3 cracottes vital met huttenkase en komkommer
t: appel
t: kaasbroodje
D: gemengde salade met een stuk gegrilde kip
t: paar wijntjes (verjaardag huisgenootje)
Bew: stage

) & ik voel me nu echt wel even beter
) even voorlichting gegeven over wat nou een gezond dag-menu'tje is haha!
Het probleem is alleen: Hij woont ( voor zijn werk )voor het grootste deel in frankrijk ( in een hotel ) & daar lunchen & dineren ze altijd heel erg uitgebreid met de nodige wijntjes en blabla
.
!
!
! Chatelaine schreef:Welke site kan je trouwens goed calorieen tellen?:)
!