Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eliine schreef:Planning vandaag:
O: 60 gr havermout, 10 gr zemelen, 15 gr lijnzaad, 10 gr chia zaad, 100 gr annanas (geen verse jammer genoeg), 35 gr aalbessen, 150 ml amandelmelk + water
T:stuk watermeloenwitte speltboterham met pindakaas
L: stukje left over speltpizza +flink bord salade met veldsla, mais, paprika, tomaat, komkommer en beetje dressing2x witte boterham met chocopasta verspreid over een paar uur gegeten
T:eiwitpannenkoekje + eiwitshake met 28 gr wheystukje watermeloen, klein bakje oranjevla
A:rijst met quorn, perzikken, champignons en nog iets wat ik even niet meer uit mn hoofd weetsperzieboontjes, gebakken krieltjes, couscousburger, ik zie wel wat ik er van op krijg
T:aan de borrel met een vriendin, denk dat ik wat toastjes met geitenkaas/brie in huis haalmisschien als ik weer thuis ben nog een eiwitpannenkoekje
D: water,witte wijn
B: 12 km fietsen,uur stalwerkzaamheden, 30 min hardlopen (10 min wandelen, 20 min joggen)
Ben nu na mn ontbijt een beetje misselijkhoop dat het niet doorzet. Het zou toch niet echt heersen he
xNathaliee schreef:Na gister een half ziek dagje thuis nu weer volop via schema eten op stage
O: magere kwark met halfvolle melk en whey in de blender
T1: banaan
T2: whey shake met water
L: 2 sneetjes spelt desem met pindakaas
T3: stukjes ananas
T4: smart bar
A: gebakken krieltjes met rode bieten en een schnitzel en mayonaise
B: uurtje spinning
T: misschien nog een shake
D: water en thee
xNathaliee schreef:Ik twijfel of ik zal gaan spinnen..
Ben heel erg moe en heb morgen ook een drukke dag voor de boeg. Heb afgelopen maandag wel een uurtje spinning gedaan, maar dinsdag weer spareribs gegeten, gister pizza en een gebakje. Voel me een beetje verplicht. Vooral ook omdat ik volgende week dinsdag of woensdag pas weer naar de sportschool kan. Ga in het weekend thuis wel KT doen maarja.. Rust is ook belangrijk.
Espoir_ schreef:Ik ben geslaagd!! Heb m'n hbo diploma op zak! vandaag een gek lijstje hoor maar dat geeft helemaal niks!