Getver smerig Annemiek
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(sukkels
)
) maar die larven zijn echt vies
Hoop dat de rest wel schoon is.
desnoods voor pootgoed voor volgend jaar.

, bah ik zou zo hard gillen als ik een worm erin tegen kwam 

. De eerste knop zit er mooi op , en de luis is zo goed als weg
. Zag al weken de ladybugs erin zitten en het lijkt opgelost te zijn , op een zwart plekje her en der na (schade van die bitches luizen ) zie je er niks aan
, had korte en hoge geplant en allebei staat er ook
,. Halstertouw erom heen om ze bij elkaar te binden en houden (ideaal als je geen paard hebt of rijdt en nog een touw liggen heb
)
, tuin begint echt te leven
Maar had ik daarvoor nog (samen met de Nicola) gespoten. Na het spuiten is het niet verder gegaan, maar ik blijf het in de gaten houden!

die lusten we niet haha maar het staat wel leuk op het balkon en het geeft toch wel wat om zelf wat te laten groeien.
maar vorig jaar wel een periode gehad omdat het 6 maanden op een enkel klein buitje droog is geweest.
8nnemiek schreef:Welkom, marlonfloris!
Lusten jullie ook geen pasta/pizzasaus? Of tomatensoep?
Bramen geven al vrij snel vruchten. Dit jaar waarschijnlijk niet meer, maar met wat geluk hangt ie volgend jaar vol
maar we kunnen er idd andere gerechten mee maken of mijn ouders er blij mee maken haha. 
, de aardappelen vandaag geoogst
. Hadden duidelijk last van het weer , wat poedersuiker erin etc . (sorry zo noem ik die altijd de gleuven
) . Heb blijkbaar padden in de tuin , die eten op hun beurt slakken dus ik ben tevreden dat de natuur zich zo goed thuis voelt. In jaar van betonnen jungle naar een plek waar de natuur zich ook thuisvoelt. Toch mijn doel geweest , ultieme doel is en blijft egels 
die eten haast alles wat beweegt, ideaal.
, heb baby's en volwassenen . Als het een plaag word vang ik ze wel maar tot die tijd , als ze ook eens rupsen aten 

hier hebben we ze in de wei lopen, dat zijn van die grote.