!.Dankjewel voor alle welkoms
!.Oh beweging moet der ook bij he nou ben vandaag beetje griepig dus is niet heel veel alleen half uurtje op de stepding thuis geweest
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
!.
!.
Helemaal als je niet nóg dunner wil worden! Jaduuh schreef:Mijn wekelijkse beweging:
Maandag: 3 uur fietsen + dik uur tennissen
Dinsdag: 2.5 uur fietsen + gym (+ hardlopen)
Woensdag: 3 uur fietsen + hardlopen
Donderdag: 3 uur fietsen + (minstens) 1.5 tennissen
Vrijdag: 2.5 uur fietsen + hardlopen of tennissen
Zaterdag: hardlopen/tennissen/fietsen altijd verschillend
Zondag: dik halfuur fietsen + 3 wedstrijden tennissen

) En verder poog ik nog te hardlopen maar dat schiet nog niet echt op... En donderdagavond anderhalf uur badminton...
!.Ben voor mijn oma's dood toen tien kilo kwijt geraakt maar is wel weer wat aangekomen.Maar ben maandag weer echt goed begonnen door vooral niet te snoepen want dat is het probleem als ik echt in de knoei zit met mezelf
.Maar gaat me goed af en mis het ook niet!
! 
). Dan zie ik wel wat er gebeurt. Wil gewoon 3/4x in de week blijven sporten, 3x in de week paardrijden, 1x in de week salsa en vet in spieren ombouwen.
*
Ik bedoel, je doet zo je best, je wilt het zo graag maar zoals je zelf al zegt is er gewoon iets sterker als jij. En wij hier proberen je allemaal te helpen en te steunen zo goed als we kunnen, maar op een begeven moment, als het maar blijft mislukken, denk ik toch dat het beter is om met een professioneel iemand te gaan praten, ook al is het erg eng!
1 of andere vissoort )
holly schreef:Haha jij hebt dus af en toe ook zo van die momenten, wat ligt er in hemelsnaam nu weer op mijn bord, kenso0wlover

) Tha_Niekje schreef:Dan gaan wij een beetje gelijk op kensoowlover... Ik weeg nu ook steeds rond de 66 en wil ook naar de 60 kilo

moet ik er gewoon weer even goed tegen aan. Jullie zullen me dus weer elke dag zien
pianka schreef:Planning vandaag:
O: Cruesli met yoghurt
T: 2 beschuitjes met chocopasta
L: Wentelteefjes
T: Ontbijtkoek
D: Gebakken aardappels met sla
Beweging: half uur fietsen, 2,5 uur werken

); elk uur at ik wel wat, of ik at 3x per dag maar dan erg veel, ongezond, vet, etc. En dat dagen lang achter elkaar.. 

) ga ik denk ik een onbeperkt abbo nemen op de sportschool, want ik vind het nu toch echt te warm worden buiten. En beenspieren hoef ik eigenlijk niet meer, die zijn al vrij fors. 
Vreemd eetpatroon heb je trouwens
Op hoeveel kcal kom je uit? Hoeveel beweeg je ongeveer per week/dag?
Wie kan er nu zonder chocolade!?!? Annetje schreef:Nahja, planning dan maar:
o: glas melk, kop thee, knacker met pindakaas
t: stuk komkommer
l: 1x knackebrod met philadelpia light, kandijkoek met boter
t: peer, pakje evergreen, plakje ontbijtkoek heel dun
d: roerbakmie van gisteren met javaanse schijf (halve, vond 'm niet lekker) en komkommer
t: activiatoetje, caramelvla
Beweging: oefeningen doen 15 min. lang (heb boekje gekocht met oefeningen, dus kan het nu wat effectiever doen), naar en van station fietsen, lezen, zonnen enz...