Too good to go

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-23 18:10

Tip:
Jumbo doet dus ook mee tegenwoordig met dat brood. Was bij jumbo in de stad. Echt meeega veel brood daar. Ligt niet op m'n weg waar ik normaal kok helaas. Was er pas rond half 9. Ook dure broden van 3.09! Was voor 3 euro nu 5 broden verder. Weet niet of elke jumbo het heeft en hoe het brood smaakt. Dus dat gaan we proeven komende week. Maar tipje!
Afbeelding

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 18:15

Ja, die naamswijziging is wat jammer, vind ik persoonlijk :))

Hier vandaag 2 boxen van fruit kracht gehaald, één voor mezelf en één voor mijn moeder. Bananen, speels, peren, snoep paprika, tomaatjes. Prima pakket weer.
En een brood pakket van de plus, ik had op wat meer bolletjes gehoopt, maar ook heb genoeg brood voor, euh... Ik denk het komende jaar ofzo _O-

Ik ben nu aan het kijken of er morgen in omgeving Leusden iets leuks op een geschikte tijd te krijgen is, just for the sake of fun :))

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 22:56

Die speels zijn appels denk ik? :P
Klinkt wel goed!
O help, al dat brood _O-

Ik ben een beetje allergisch voor de nieuwe naam := Ik vind het wel fijn dat het een Nederlandse naam is, maar echt pakkend vind ik hem niet. Niet nu we 'magic box' kennen.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 10:05

Bij de verrassingsboxen denk ik ook steeds aan een speciale box zoals de kerstbox, de paasbox etc. Op zich is de naam denk ik correcter dan magic box (want het is helemaal geen magie, maar wel een verrassing), maar blijkbaar wil het kind in mij ook tevreden gehouden worden :+

Ja, die speels zijn appels inderdaad :o Ik zie wel meer gekke fouten in dat berichtje staan, excuus Y;(

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 18:19

Weliswaar niet een TGTG, maar de bakkerij overblijversbox is zeker een aanrader :D
2x liefde en passie brood
4x zak bollen van 12 stuks
4x donuts
2x berlinerbol
4x cronuts

Afbeelding

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 21:47

Morgenvroeg mag ik bij een bakker een pakket ophalen. Ik ben zo benieuwd! Ik probeer mij in te stellen op: 'dat worden alleen broden', maar stiekem hoop ik ook op een gebakje of was paas-lekkers :D

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 08:15

Kookaburra schreef:
Morgenvroeg mag ik bij een bakker een pakket ophalen. Ik ben zo benieuwd! Ik probeer mij in te stellen op: 'dat worden alleen broden', maar stiekem hoop ik ook op een gebakje of was paas-lekkers :D

Ik ben tevreden! Zelfs nu er geen gebak bij zit :D
Het is een dure bakker, en ik heb 3 broden en wat croissantjes/broodjes :D Ik denk dat de waarde tegen de 20 euro aan zit!

Bix

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 17:07

Deze week weer wat mooie boxen mogen ophalen! Verschillende broden van een bakker, paaslekkers van een andere bakker, mooie producten van Flink, en straks mag ik nog een box ophalen bij de visboer - dat wordt ook meteen mijn avondeten ^^

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 16:52

Banketbakkerij had ontzettend veel over, ik heb “alleen” twee grote boxen meegenomen. Kruimel-abrikozenvlaai, petit-fours en gebakjes. Komen we de week wel mee door. ;-)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 18:09

Oeh, lekker hoor!

Hier een bakkerij die blijkbaar aan grootverbruikers levert. Bij aankomst stond er een rij van meer dan 10 meter buiten :oo
Eerst wat anders gaan doen, later nog een poging (afhaal tijd was een uur), toen was het stukken beter.
Ze hadden allemaal van die bruine brood kratten staan met van alles en nog wat er in. Daar mocht je zelf langs lopen en 5 dingen uit pakken. Eindstand voor mij was en stol, banketstaaf, kruidkoek achtig iets, paaskoekjes een luxe bolletjes. Voor €2,99. Er zaten ook hele beiden een dergelijke bij, maar dat had ik nog meer dan genoeg van een pakket laatst.
Ik ben tevreden, leuk concept. Op de drukte na :+

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-23 20:11

Hm lekker die lekkernijen. Wat kost dat 10,- voor 2 grote boxen?

En die laatste klinkt ook ideaal zelf bij elkaar mogen kiezen! Voor 3 euro ook netjes. Ergens als er rijen staan vraag ik mij wel af of ze niets verkeerd doen met inkoop!

Hier m'n wekelijkse lidl pakketje weer. Ik ben helemaal om weer! Rij 4 op rij en ook nr 4 die echt goed genoeg was van kwaliteit. Had nog best wat fruit (kwam erin om afgelopen weken) en moest nog een week menu bedenken.
Enige wat echt op moest nu waren de kastanje champignons. De mest was wat beschimmeld leek dus dat afgeschrobt en meteen een soepje gemaakt met prei en aardappel erbij. Morgen eten we goed gevulde pasta en gok zomaar later deze week ook. Woensdag Roti en nog een dagje bloemkool. Rest verwerken in quiche e.d. maar ziet er prima uit! :):)

Had nog van alles liggen aan vlees dus even een lijstje maken maar gok dat heel veel meer dan yoghurt bananen en tomaten puree niet erop zal staan!

Van bovenaf leek die niet zo super. Twijfelde nog om brutaal te zijn bij anderen waar ik o.a. boontjes enzo zag want ik zag die sla en 2 zakjes aardappelen maar toen daarna alles onderin thuis met uitpakken was ik blij haha

Afbeelding

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 20:15

Steenbok12 schreef:
Hm lekker die lekkernijen. Wat kost dat 10,- voor 2 grote boxen?

En die laatste klinkt ook ideaal zelf bij elkaar mogen kiezen! Voor 3 euro ook netjes. Ergens als er rijen staan vraag ik mij wel af of ze niets verkeerd doen met inkoop!

Hier m'n wekelijkse lidl pakketje weer. Ik ben helemaal om weer! Rij 4 op rij en ook nr 4 die echt goed genoeg was van kwaliteit. Had nog best wat fruit (kwam erin om afgelopen weken) en moest nog een week menu bedenken.
Enige wat echt op moest nu waren de kastanje champignons. De mest was wat beschimmeld leek dus dat afgeschrobt en meteen een soepje gemaakt met prei en aardappel erbij. Morgen eten we goed gevulde pasta en gok zomaar later deze week ook. Woensdag Roti en nog een dagje bloemkool. Rest verwerken in quiche e.d. maar ziet er prima uit! :):)

Had nog van alles liggen aan vlees dus even een lijstje maken maar gok dat heel veel meer dan yoghurt bananen en tomaten puree niet erop zal staan!

Van bovenaf leek die niet zo super. Twijfelde nog om brutaal te zijn bij anderen waar ik o.a. boontjes enzo zag want ik zag die sla en 2 zakjes aardappelen maar toen daarna alles onderin thuis met uitpakken was ik blij haha

[ [url=m/CNWiCZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Of ze zien het als een soort reclame.
Bij het Stoepje in Erp staat elke keer een hele rij. Ik heb eens gekeken en kon nog 27 pakketten reserveren. (Niets gereserveerd)

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 20:20

Ik hoorde ook al wat mindere verhalen over het stoepje :=

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 20:52

Ik weet niet of dit voor hun normaal was of niet... Ik zie wel vaak de pakketten lang online staan, dus vermoed dat ze meestal zo veel hebben, Hoewel het nu extra was vanwege pasen. Maar normaal is hij voor mij niet in de buurt, dus geen idee. Ik had ook mijn twijfels wel toen ik de rij zag, eerlijk gezegd :=

Lidl pakket ziet er goed uit!

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 20:55

Bij ‘t Stoepje hebben ze de laatste tijd inderdaad vaak van die mega partijen die dan overal opduiken. Soesjes (met icky aardbei-creme vulling ipv gewone slagroom of zo, eew), 16 (?) stuks tompoucen, afgelopen week iets van appelcakes…

Ik denk dat er veel winkels veel overhadden vanwege Pasen!

@Steenbok12: dit was twee keer een grote box, 2 x 7 euro. De standaard zijn 5.
Het maakt behoorlijk verschil of je lekkers haalt bij de bakkerijen of bij deze banketbakkerij, die abrikozenvlaai bijvoorbeeld kost normaal al 14,50 euro, die gebakjes zo’n 3,25- 3,50 per stuk, dus dat tikt aardig aan!
Ik zou zelf echt nooit en te nimmer 14,50 euro uitgeven aan een vlaai, hoe bijzonder met room en kruimels hij ook is. Schrik er soms nog van als ik de prijzen op de dozen zie staan…

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-23 21:08

Ja absurd die prijzen. Ik had ze voor de verjaardag van m'n zoontje ook van de bakker. Het is wel lekker hoor.. maargoed voor mijn verjaardag dit jaar doe ik toch wat anders denk ik. De fanilie doe ik samen met mn tweeling zus dit jaar weer dus dat scheelt de helft. Voor vrienden maak ik een high tea. Dus eens even bedenken. Overigens is zelf bakken ook duur tegenwoordig.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 21:58

Ik heb morgen paaspakket van 't Stoepje.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 13:47

Vanmiddag mag ik een paaspakket bij de plus ophalen... Altijd een verrassing!

miramii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 13:48

Pakket van de bakker gisteren (1 zak hoort er niet bij trouwens).
Afbeelding

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 15:20

Kookaburra schreef:

Het is een paaspakket, maar ik weet niet of ik hier heel blij van wordt.

Afbeelding

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 16:57

Kookaburra schreef:
Kookaburra schreef:

Het is een paaspakket, maar ik weet niet of ik hier heel blij van wordt.

[ [url=m/deEq0f.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik straks bij de Deka.
Hoop op bulten chocolade eitjes en van die gekneusde hazen.
Maar als ik jouw pakket zie….

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 17:17

Ik grijp altijd mis! Wat doe ik verkeerd en welk tijdstip moet je kijken om zo'n pakket te bemachtigen?

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 18:20

Daar is geen regel voor en verschilt echt per winkel. Mijn ervaring is dat je voor bakkerijen bijvoorbeeld vooral tweede deel van de middag moet kijken om eind van diezelfde middag nog op te halen. Maar soms zie je ook dat ze boxen ‘s avonds online doen die je dan de volgende dag kan ophalen.
Restaurants hebben vaak na sluitingstijd pas boxen, en dan kan je bijvoorbeeld de avond ervoor al reserveren, maar op de avond zelf zijn er vaak nog boxen extra of mensen annuleren hun reservering.
Lidl boxen zijn wel populair, moet je vanaf uurtje of zeven ‘s avonds in de aanslag zitten voor de volgende dag. Maar zag nu ook dat de Plus die dingen heeft, en die staan dezelfde dag gewoon online.
Dus het verschilt echt per winkel. Maar meestal hanteren die dan wel steeds dezelfde logica, dus beetje in de gaten houden bij je favoriete winkels, dan zie je al snel het patroon. ;-)

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 19:01

Afbeelding

Mijn paaspakket.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 19:05

Ruilen? :P
Al zitten er ook gewone dingen bij..