Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

hoop dat het niet doorzet. Het zou toch niet echt heersen he
Daarna overgestapt op een junkdag met nadruk op suikers. Gek genoeg behaalde ik daar snellere resultaten mee
SkyLWG schreef:Gewoonlijk zit de magnum store alleen in Amsterdam, maar nu zijn er (tijdelijk) ook Pleasure Spots in sommige Bijenkorf winkels (o.a. in Eindhoven en Maastricht). Dan mag je zelf kiezen welke chocolade je wilt en daarna begint het echte feest want dan mag je toppings kiezen als fudge, meringue, rozenblaadjes. Oooh was het maar zaterdag

Afhankelijk daarvan neem ik vanavond dus ook wel of niet meer een tussendoortje.
Het was sowieso de laatste dag, maar ik stop dus maar een dagje vroeger, want mijn vriendje begint ze te tellen
Niet dat ik me dan zo zeer klem wil eten, maar wel dat ik die dag de macro's en gezond/ongezond even zou kunnen loslaten.

Ik neem deze week nog maar eens een foto, en misschien dat ik me ook eens ga wegen, want dat heb ik in zes weken niet gedaan.
Zeker morgenochtend even wegen!
maar wat het ook is: ik ben helemaal happy met hoe ik er uit zie en wat mijn lichaam allemaal kan. Take that weegschaal