Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xingridx schreef:Hoe vaak zagen jullie elkaar eerst dan?
Weet wel, mijn vriend sliep eerst elke dag bij mij, en zag het allemaal als vanzelfsprekend, kwam laat binnen, terwijl ik ook af en toe nog wel es gewoon lekker avondje samen wilde.nu we elkaar alleen nog maar in de weekenden zien, is het wel beter geworden in de zin dat het voor beiden rust creeert: ik hoef niets meer te verwachten, en hij hoeft niet meer aan mijn verwachtingen te voldoen
we doen lekker ons eigen ding en onze grootste uitdaging is nu om in de weekenden wel gewoon lekker tijd voor elkaar vrij te maken!
_Patriciaa schreef:Ja tuurlijk!
Maargoed, als ik een dag niks laat horen, dan belt hij ook niet even, dan moet ik alsnog 's avonds bellen
En ik ga hem ook niet een maand niet zien ofzo, dat kan ik niet..
Maar wil wel afstand..
xingridx schreef:maar gebeurt er iets dan als je hem een dag niet spreekt?
Ik spreek Niels ook niet elke dag hoor, zeker niet bellenmailen af en toe wat, sporadisch smsje...en we leven allebei nog
Als er echt wat is bellen we wel ofzo, maar houden elkaar niet volledig op de hoogte van iedere gezette stap...dat praten we in de weekenden bij
katiavl schreef:Ik heb soms het gevoel dat zoveel mensen een groot deel van hun eigen opgeven in een relatie. Ben blij dat ik single ben momenteel.