Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lusitana schreef:Ik zag sate voorbijkomen. Dat kennen ze hier dus niet (wegens geen indische bevolking). Zal ook niet verkopen. De sausen zijn hier ook anders, zelfs de mayo.
En hier hebben ze zes soorten typisch portugese soepen, dus die zullen jullie niet hebben. Is er soep bij hollandse en belgische Macs?
De griekse salade is er uit (heeft wellicht wat te maken met de feta, de wetten rond zachte kazen zijn aangescherpt wegens bepaalde bacterien en het is bedervelijker dan harde kazen, dus als er niet genoeg van verkocht wordt, moeten ze veel weggooien), maar we hebben evengoed nog twee salades, de ceasar en zeefruit (oceanica).
Big Tasty hebben ze hier wel gewoon en een heleboel dat ik niet voorbij zie komen. Daarbij zie ik dingen voorbij komen die ze hier niet hebben.
Zelf ben ik fan van vis- en kipburgers. Ze hebben hier 2 soorten kipburgers (gewoon en CBO) en 1 type visburger. Bij jullie ook?
SaBiNa_S schreef:MerelxG_R schreef:Ik rijd er elke dag langs als ik naar school fiets (of er van terug kom.) Niet altijd even leuk als je een lange dag hebt gehad en barst van de honger.Maar ik eet daar alleen 'n hamburger, mckroket of een frietje. Heeerlijk.
Ga d'r denk ik een keer in de maand/twee maanden een keertje eten.
Toen ik dit las, had ik echt verwacht dat je heel dik zou zijn,en ik keek in je profiel en wow wat ben jij mooi slank!
Yucca schreef:Jeetje, ik dacht dat die prijzen gewoon vast stonden, niet dus!