Ik zal morgen aan mijn bovenkaak geopereerd worden en ik gok dat ik de dagen erna weer alleen vloeibaar kan eten Mooi excuus om er zoveel mogelijk havermout in te proppen
Vanochtend voor het eerst warm op met melk, kaneel en wat rozijnen. Moet zeggen dat ik er niet echt trek in had toen ik erna keek. Maar het smaakte best goed eigenlijk! Ik ben alleen bang dat ik in de zomer liever iets 'fris'/kouds heb.
Gewoon bij de AH? Ik heb Koek & Speculaaskruiden van hetzelfde merk als mijn overige kruiden (Verstegen), die ik gewoon in de supermarkt haal. Zal die morgen eens door de havermout doen. Ik ben wel benieuwd.
Koekkruiden is een goed idee, die heb ik ook nog liggen. Ik zal het eens proberen Straks mijn bakje overnight oats weer klaarzetten voor morgen, kan nu al niet wachten
Ik heb er wel nog een scheutje havermelk voor het zoete bij gedaan; mijn vriend zijn variant met vanillesojamelk en speculaaskruiden vond ik ietsje lekkerder.
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 01-07-13 16:30
Bedankt voor de sterkte/succeswensen!
Mijn vriend moet niets van havermout of brinta weten
De mijne is zo lui dat ik hem elke dag zijn ontbijt (op bed!)* breng en bijgevolg alles braaf opeet wat er voor zijn neus staat. In het begin moest ik er wel veel suiker indoen, maar inmiddels eet hij het enkel met zoete-melk-varianten zoals rijstmelk e.d.
(* Beneden eten is hier niet zo heel erg super leuk, want dan durft mijn vriend amper een normaal gesprek aan te gaan met mij, dus hij krijgt het op bed)
Nou ben ik toch stiekem wel benieuwd waarom je vriend beneden geen gesprek met je durft aan te gaan maar hij heeft het zo te lezen wel goed voor elkaar
Bhriseis mag ik bij jullie komen wonen? Ik wil ook wel iedere ochtend mijn havermout in bed Is de eeuwige tweestrijd met mezelf: nog even in mijn heeeerlijke bed blijven liggen of naar de keuken om havermout te maken
Haha, zo goed heeft die van mij het nog net niet, maar ik sta wel altijd klaar met koffie en ontbjt, vaak idd ook havermout Maar ja, bij ons is het gelukkig ouder-vrij in de wookamer en dus gewoon gezellig
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 01-07-13 17:07
Ik woon op mezelf en mijn vriend ook (maar wonen nog niet samen). Ik vind mijn ouders en schoonouders heel lief, maar ben ook erg gesteld op m'n privacy Wanneer ik bij hem ben maak ik weleens zijn lunch klaar oid, maar ontbijt op bed doen we niet aan (al breng je me wel op ideeen )
Daenerys
Geplaatst: 01-07-13 17:10
Ik woon nu nog bij mijn ouders (volgende maand verhuis ik ) maar heb gelukkig geen last van ze 's ochtends. Mijn ontbijt-moment is heilig en ik wil dan ook echt even met rust gelaten worden, gelukkig wordt daar rekening mee gehouden
Ontbijt op bed? Hier niet. Manlief staat om 4.30 op en dan heb ik nog geen spreekuur.
ayo
Geplaatst: 01-07-13 17:34
Nou de havermout is binnen, nog een zakje lijnzaad erbij gekocht (ik wil ook nog chia zaad halen, maar kon ik zo snel niet vinden) en diepvriesfruit. Ik ga het eerst met yoghurt proberen, dat heb ik al in huis.
Hij werkt in Amsterdam en neemt elke dag de 1e trein vanuit Hoogeveen Phor. Zo vroeg ga ik er echt niet uit hoor. Hij heeft liever een boterham Cayenne.
Meiden, ik kom eventjes binnen vallen.. Ik wil morgenochtend voor het eerst havermout met yoghurt gaan eten. Maar moet ik het dan gewoon vannacht in water laten wellen en dan morgen in water koken? Afgieten en in de yoghurt gooien?