Ontbijt: Niks, toen sliep ik nog Lunch: Tosti ham kaas en een sausje. Avondeten: Pasta overschotel met komkommersalade, en ananananas sap. Tussendoor: Ik geloof intotaal 2 snoepjes vandaag. Verder niets
O- smoothie van magere yoghurt met twee kiwi's banaan en lijnzaad T- musli bol met kaas en een appel L- twee donkere boterhammen met filet american en een ei en een groente soep En een klein beetje salade en een mandarijn A- een gehaktbal met een paar krieltjes en een paar sperziebonen en een kleine salade T- een banaan T- vijf bier
(Ben op cursus met overnachting dus helaas wat ander eet patroon)
B- dag 28 shred, 10 minuten buikspieren en 10 minuten rustig gejogd op de loopband
O: 60 gr Brinta, glas sojamelk, 3 kiwi's, 1 el pindakaas L: 60 gr brinta, 1 kiwi, 100 gr boerenkool, 100 gr witlof, 1 el pindakaas, 1 tomaat, stuk komkommer A: Soepje, van 400 gr flespompoen, 100 gr aardappelen, 80 gr tofu, knoflook, kruiden/etc
O: 150 g magere kwark, 100 g verse ananas, 6 druiven + banaan + glas halfvolle melk T: handje rozijnen/veenbessen L: 3 speltboterhammen met paprika-olijfsalsa, 1/4e avocado, kerstomaten en brie T: schijf meloen + 1/4e mango T2: 3 mandarijnen A: 100 g aardappelpuree met 4 stronken witlof en daarover jammer genoeg kaassaus (wat ik echt niet zo lekker meer vind sinds ik begonnen ben met de shred) T: 200 g magere yoghurt met perzik en passievrucht (uit een pot hoor )
O: twee bruine boterhammen met pindakaas, volkoren beschuit met kaas, thee T: banaan, bakje geschrapte worteltjes, glas water L: bruine bol met pindakaas, italiaanse bol met geitenkaas, glas water A: vanavond wordt het mie met broccoli, peultjes en ei-reepjes en wat woksaus erdoor.
Gister: O: 2 bruine boterhammen en 3 eitjes T: Peer A: Chicken wrap T: Vanacht wat cheese onion chipps.
Heel veel wijntjes/flugel. Pas om half 2 ontbeten had ook echt geen honger. Alcohol is verder prima gevallen dus dat valt me mee als ik nu dit terug zie
Vandaag weer laat wakker. O: 2 bruine boterhammen met 2 eitjes en ontbijtspek T: Sinaasappel A: Boerenkool T: Nog een keer iets ongezonds denk ik en nog wijntjes. Nog een laatste avondje carnavallen! Mijn weegschaal vind me nog redelijk lief, Scheelt dat ik ook echt alle dagen flink heb staan dansen en springen.. Maar na vandaag ook echt weer ff gezond doen
Ochtend: volkoren bolletje met speculoos tussendoor: crackers Lunch: saucijzenbroodje en een kaasbroodje van de bakker tussendoor: volkoren biscuitje, plak kokosbrood, thee met honing Avondeten: chili con carne met mager rundvlees, witte en bruine bonen, en een groentepakket tussendoor: cappuccino met suiker, banaan, cup-a-soup champignon