Zo, uit verveling heb ik net maar 10 muffins van Homemade gemaakt. Uiteraard kan ik het dan niet laten om wat aan het standaard recept te doen en -naast de pure chocoladedruppels die erbij zaten- stukjes witte chocola toe te voegen. Dus die staan nu lekker in de oven.
Vorige week moest ik trouwens wel lachen. Vroegah, voordat ik helemaal losging met taarten bakken (dan hebben we het over een jaar geleden ) maakte ik geregeld brownies van Homemade. Een kwestie van water bij de mix doen, in de oven en een half uur later heb je een lekkere brownie-cake. Maar nee hoor, inmiddels weet ik prachtige taarten te maken in een handomdraai, maar brownies bakken? Dat gaat niet meer.
Hahaha Jolien dat heb ik ook Cupcakes bakken ging als de beste.. Nou ik taarten maak wil het om de 1 of andere reden steeds niet meer zo goed lukken als eerst Ze krimpen behoorlijk, of ze zijn allemaal ongelijk, echt heeel vervelend
Ik heb gister ff taartje gebakken, gewoon voor mezelf Had er zooo'n zin in haha! Gelijk maar ff gekeken hoeveel roze ik door mn biscuit moet doet om een mooie knalroze kleur te krijgen Weet ik dat gelijk voor de taart van mijn zusje. Maar die is dus prima gelukt! En nu al op
Hihi ja echt vreselijk. Het lukt gewoon niet meer :S Nu ook weer, letterlijk 9 van de 10 muffins zijn overgelopen. Op zich geen probleem, ze smaken heerlijk. Ik ben de eerst al aan het oppeuzelen, lekker warm
Lekker is dat dan hè, eventjes iets voor jezelf maken. Moet kunnen af en toe
Purkii
Geplaatst: 15-01-13 10:36
Zo meteen gaat m'n dochter de deur uit op weg naar de 3e keer afrijden...als het tenminste doorgaat met de sneeuw ...kan ik alvast een taart maken jaja optimistisch..want 3x scheepsrecht toch?! Heb mezelf net in 3 categorieen gezet bij de jamin cupcake cup, bij de cc(met de muppets), popcakes( de roos) en taarten(bosje bloemen) heb in alle categorieen al 1 stem van mezelf (evelien)
NorwayFjord
Geplaatst: 15-01-13 10:54
Ahh hoop voor je dochter dat ze slaagt, als het idd doorgaat! Mijn rijles gaat als het goed is wel door vanavond En ach, een troosttaartje is ook altijd lekker..
Purkii
Geplaatst: 15-01-13 14:20
Yeah dochterlief heeft haar rijbewijs Deed ze beter als ik....hier een paar voorbeeldjes hoe het NIET moet
Moeders dacht...als dochter kan autorijden...dan kan ik wel helemaal zonder voorbeeld zelluf een cabrio voor d'r maken jaja schaam me diep
Hahahhahahahaha!!! Hij is echt grappig. Natuurlijk kan je in zo'n korte tijd geen cabrio in elkaar flansen waar je niets meer op aan te merken hebt. Maar wat kan nou dat schelen? Kind d'r rijbewijs, dáár gaat het om. En die taart is gewoon hartstikke grappig.
Hier duren de rijbewijzen gelukkig nog héél erg lang
Purkii
Geplaatst: 15-01-13 17:15
Dochterlief is 19 , m'n "jongste poppie " tevens de laatste van de drie , bij mij hebben ze allemaal (24,22 en ,nu dus ,19) hun rijbewijs, de oudste 2 ook hun eigen autootje, sinds ze een volledige baan hebben...erg handig ...nu kunnen ze mij naar en van feestjes rijden
Ah gefeliciteerd Purkii! Hihi en die taart is leuk. Wat kan jou het nou schelen dat het geen perfecte cabrio is? Iedereen kan toch zien dat het een auto voorstelt? Als hij maar lekker smaakt
DIVA2
Geplaatst: 15-01-13 18:31
Hier ook een soort ongeschreven wet. Als paps en mams ergens heen moeten breng ik ze weg en haal ze ook weer op. Andersom komt het niet heel vaak voor omdat manlief dan geen druppel drinkt. Wij en paps en mams wonen op 1 erf dus als het voorkomt hoef ik ze niet naar weetikveelwaar te brengen om vervolgens zelf nog eens naar huis te moeten rijden.
Net de grachtenpand stempels binnen gekregen. Moet binnenkort een housewarming taart maken waar ik ze mischien bij wil gaan gebruiken.
bruidstaart gaat niet door de 29ste. Diegene is 36 wk zwanger en er zijn complicaties. Dus waarschijnlijk wordt de beeb volgende week gehaald. Bruiloft wordt dus uitgesteld.
Das vervelend Claudia maar idd maar hopen dat moeders en baby het goed maken. Ik heb voor in september weer een bruidstaart opstaan lekker op tijd waren ze met melden
Jammer van die bestelling, maar inderdaad nu maar even duimen voor moeder en kind. Dan komt die bruiloft vast een andere keer nog wel.
Patriciavt
Geplaatst: 16-01-13 00:56
Meiden, ik schitter van afwezigheid Ik kan voorlopig geen taarten maken en ben 'jaloers' dat jullie dat wel kunnen Ik ga in de meeleesmodus (stond ik al ) en kijk lekker mee met jullie creaties
filou
Geplaatst: 16-01-13 17:31
Als ik alle taarten hier in het topic zie durf ik mijne haast niet te plaatsen Maar omdat dit mijn aller eerste poging was tot het maken van een "gedecoreerde" taart naar aanleiding van het aller eerste taarten decoreren topic, wilde ik ze toch even delen! Het is redelijk gelukt, het draperen met marsepein is toch een stuk moeilijker dan ik had verwacht (het is toch ook een heleboel meer werk dan ik had verwacht ), maar de smaken zijn goed en ik vind hem er toch nog best mooi uit zien haha! Dat ik hem open sneed dacht ik wel even De start van het taarten decoreren is bij mij gemaakt, ik hoop ooit zo ver te komen als ik sommige hier zien zijn!
NorwayFjord
Geplaatst: 16-01-13 17:33
Hij ziet er hartstikke leuk uit hoor! Met wat heb je hem gevuld? En hoe meer je er maakt hoe mooier ze worden! Mijn eerste was niet fantastisch