Laag niveau hè Ik moet zeggen dat ik hem van de week al in het magazine van taarten-decoreren had zien staan, maar ik kwam hem net weer tegen. De inhoud van de kom ziet er nog vrij onschuldig uit, maar met name het gemorste goedje laat weinig aan de verbeelding over
Ik wil ook heel graag heen, maar ze zijn bezig aan de weg bij mij voor de deur en volgende week donderdag en vrijdag kunnen ook aanwonende het erf niet af. En zaterdag moeten we weer naar de jacht, helaas echt super jammer.
Bedankt Inderdaad een beetje veel werk zitten denk wel 120 bloemetjes op
IngridB
Geplaatst: 28-09-12 22:47
Krijg net een berichtje van een oud collega van de moeder van een kindje bij mijn zoontje in de klas. Jullie snappen m nog wel hé . Ze is helemaal weg van mijn cc en of ik er voor haar ook wil maken . Super leuk om te horen natuurlijk . En eind oktober mag ik ook weer aan de cuppies, dus het wordt een cc maand
Nookie87
Geplaatst: 28-09-12 23:27
Mooi hoor Corinne, ze zijn heel elegant! Leuke taart Jasmijnz, wat een werk al die bloemetjes. En pas je derde taart, doe je goed!
Ik het dat 'taarten decoreren' blad ook zien liggen en ben echt in dubio of ik daar een abbo op neem of op mjam. Keuze tussen spulletjes of een kwalitatief blad eigenlijk . Dan ga ik toch liever voor mjam denk ik . Zaterdag nog een taartje voor oma gemaakt (niet helemaal tevreden maargoed). En morgen een stapel voor 40 man, toch wel heel spannend hoor. Mijn eerste echte opdracht foto's komen morgen of overmorgen!
Mjam kost iets van 25 euro per jaar, totale kosten voor het blad Taarten Decoreren zijn 4,95 x 89= 440,55 + 1.50= 442,05 + een aantal verzamelbanden à 9,00 euro per stuk. Voor dat bedrag kun je alle 4 de Wilton cursussen volgen . Dan krijg je les in de praktijk én naslagwerk mee. Lijkt mij dan nuttiger dan telkens 5 euro betalen voor een blad van net 20 pagina's . Maar ja, wie ben ik .
Jee wat een kapitaal! Dat is altijd met dat soort tijdschriftjes. Niet mijn ding. Kies liever zelf mijn spulletjes, moet je nagaan wat je voor 442,05 allemaal kan kopen aan uitstekers en vormpjes etc etc. Nee dat vind ik echt zonde.
Zag net op fb al een stoer kasteel langs komen. Mooi hoor!
IngridB
Geplaatst: 29-09-12 12:15
Leuk taartje hoor Jasmijn
Net een opdrachtje binnen gekregen voor 25 cc . Dezelfde als de laatste die ik had gemaakt. Ze was weg van m'n taarten en cc . Ikke blij
DIVA2
Geplaatst: 29-09-12 13:24
KozieZ schreef:
Zag net op fb al een stoer kasteel langs komen. Mooi hoor!
Heb het blad ook gekocht; kan er nog wel van van leren geloof ik Wel ook weer lekker gefröbeld in de keuken en meegelezen in het topic de afgelopen dagen. Mooie bruidstaarten gezien, prachtige slang -die komt een keer op mijn to do - en heeeel veel bloemetjes en een k*ttaart in de nabije toekomst? Vriendlief hier moest er erg om lachen
Afijn, mijn fröbel:
En ik denk dat ik komende zaterdag ook even naar Taart&Trends kom, met beperkt budget op zak
DIVA2
Geplaatst: 29-09-12 13:45
Julie gaan rap meiden . Afgelopen dagen heel druk geweest met het geven van privé- en groeps zwangerschapscursussen en het maken van de kasteeltaart voor neefje Sem. Maar in de tussentijd wel bijgelezen hoor.
Taart en Trends. ZIjn er nog kaarten te krijgen? Ik twijfel nog. Manlief wil wel mee struinen, die sjokt wel achter mij aan. Heb voor de zaterdag wel een taart staan die opgehaald gaat worden waarvan ik nog niet weet hoe laat en daarbij is Apeldoorn net heel erg om de hoek. Kortom; ik zie het nog wel
Jolien; 'lekker' prutje.
Jasmijn een mooi 3e(!!) taartje.
Hallo Gretoes!!
En verder gaat mijn scroldingetje nu niet meer terug naar beneden. Solliee!!
Ik ben volgens mij nog wat wat foto's verschuldigd. Eerst de Super(en dan zijn ze ook echt...SUPERGROOT!!!!) BonBons.
BUMBA (de verschikkelijke )
En de kasteeltaart voor Sem. Sem is niet bij zijn taart weg te slaan en zijn moeder hoopt dat ie 'm nog wel wil opeten.