Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tinky12 schreef:Hee wat leuk Kirsten...ben benieuwd naar je donkere tomaten.Laat je weten hoe ze smaken en foto's natuurlijk tzt![]()
Wat de bonen betreft,zal de helft weken en de helft zo in de grond mikken....kijken wat het resultaat is.
Tinky12 schreef:Hebberig Antheman![]()
8nnemiek...ik had Roseval aardappeltjes in een open plastic zakje liggen op de keukentafel,2 zoete aardappelen ernaast.Is een bakje op terecht gekomen...totaal vergeten en ze zitten nu vol met uitlopers.
Volgende week gaan ze de bakken in![]()
Tinky12 schreef:Ik ben zo verschrikkelijk hip dat ik het zelf niet eens door heb
Teigetje008 schreef:jeetje, ben stomverbaasd! Ging net ff checken bij mijn kweekbak die ik donderdag klaar gemaakt heb, is de ruccola gewoon al uitgekomen! Binnen 3 dagen dus, echt supersnel!
Antheman schreef:Teigetje008 schreef:jeetje, ben stomverbaasd! Ging net ff checken bij mijn kweekbak die ik donderdag klaar gemaakt heb, is de ruccola gewoon al uitgekomen! Binnen 3 dagen dus, echt supersnel!
Oh, dat wilde ik volgende week weer buiten zaaien, dat heeft t voortreffelijk op de mesthopen gedaanEn kun je aardig lang doorzaaien
Rucola is echt de meest geweldige plant voor in je moestuin. Het bedekt mijn composthopen goed en snel, het is heerlijk om zo te plukken, je kunt gewone sla er mooi mee opkrikken, een handje is fijn als garnering, en ik heb er stápels pesto van gemaakt. Ik kon er tot januari nog van eten