Eieren, ik weet het niet hoor. Ik eet er sowieso niet teveel, dan krijg ik buikpijn
laat ik dat maar als maatstaaf aanhouden dan . Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
laat ik dat maar als maatstaaf aanhouden dan . 
Ik moet maar weer eens met mijn vriendje gaan babbelen. Ik begin er langzamerhand steeds meer van overtuigd te raken dat als je vlees eet je gewoon een egoistische 1e wereld kontgat bent. Hoe kan je zoveel dierenwelzijns/mensen/milieuproblematiek aan je voorbij laten gaan 'omdat het lekker is'? Ik kan er echt niet bij met mijn hoofd... Onze kinderen gaan ook sowieso geen vlees krijgen
MyLittleLove schreef:Oh ik had zo'n lekkere vleesvervanger gisteravond!
Van de Goodbite (?) Een vleesvervanger met kruiden en zongedroogde tomaatjes, nooh

heb al een hoop dingen voorbij zien komen die ik niet wist.
Fenna_s schreef:Hier ook een vegetariër en tevens stille meelezerheb al een hoop dingen voorbij zien komen die ik niet wist.
Zelf werk ik in een restaurant en ik vind het niet erg om vast te pakken of te bereiden oid. Vreemd genoeg vinden mensen het raar dat ik het niet wil eten maar wel gewoon aan wil raken en mijn baas probeert het zoveel mogelijk te vermijden dat ik dat moet doen, terwijl ik er helemaal geen problemen mee heb zolang ik het niet hoef te eten.
Zijn er hier toevallig ook mensen die tijdens hun werk of ergens anders bewust met vlees in aanraking zijn maar het niet eten? En hoe reageert jouw omgeving daar op?
Heb je niet geleerd je bord leeg te eten van je moeder? Zucht. 

misschien even checken op uitzendinggemist
Rauw heb ik er geen problemen mee.
We kregen van de mensen waar we ze hebben gehaald ook nog 3 kuikens, een hamster en twee woestijnratten mee (en nee, die waren niet levend...)
Wij als twee rasechte vegetariërs die de fretten een dode hamster voeren
Ben er nog niet zo'n fan van, maar ik hoef niet de kokhalzen zoals mijn vriend, dus dat scheelt weer. Al hoef ik kort daarna geen ontbijt