Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

MelanieB schreef:Owwww mag ik me hier ook melden?
Zoveel leuke cupcakes/taarten!
ik ben sinds een tijdje ook verslaafd aan cupcakes maken/versieren. Vandaag met kerst ook heel wat spulletjes ervoor gekregen, dus dat word bakken deze week!
Ben echt een beginner hoor, doe niks echt mooi, maar vind het gewoon erg leuk![]()
Moet ook nog een cupcake bakvorm, nu worden ze beetje misvormd zegmaar
Heb voor kerst net cupcakehouder gehad voor 13 cupcakes, nog wat fondant 2 kleuren, 3 cupcake mixen ( 1 standaard, 1 framboos-vanille en 1 sinaasappel-chocola. ben benieuwd haha) en wat versierdingen.
(grapje) Rinske schreef:Dan moet je of even een rietje in je cupcake steken, of heel kort van te voren het ijzerdraad erin steken en er meteen weer uithalen, anders is dat niet echt fris en lekker.
Ik geef workshops in Brabant!

Marjoow schreef:Rinske schreef:Dan moet je of even een rietje in je cupcake steken, of heel kort van te voren het ijzerdraad erin steken en er meteen weer uithalen, anders is dat niet echt fris en lekker.
Ik geef workshops in Brabant!
Mijn vriendin heeft dat al eens gedaan, en die zegt dat je daar niets van merkt dus...
Maar ik weet het ook niet hoor
En rietje is denk ik niet sterk genoeg voor het sterretje
.
. Gaat denk ik nog beter dan zonder rietje, omdat cake zacht is, en het ijzerdraadje daar doorheen snijd, een rietje is natuurlijk hard en houdt het bij elkaar
. Gat is niet te groot trouwens, ik heb het pas geprobeerd, maar daar merk je niks van
.
.
.
Zou het dus zeker in rietjes zetten. En die dunne rietjes zie je echt niet. (Zou het sterretje dan dus ook niet meer opeten)
Heel simpel alleen rood en groen gebruikt. rode sterren op groene ondergrond en groene hulstblaadjes op rode ondergrond. En dan verschillend in maat en hoe het erop kwam. Heb wel haastfoto's gemaakt, oftewel voordat ik het poedersuiker weghaalde... achteraf zo zonde... (plaats ze later deze week)

. Maar je kunt ook die gekleurde helemaal rechts op de foto nemen, die zijn nog smaller.