Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
imd schreef:Mayo schreef:Stomme is dat ik wel heel makkelijk kleine hoeveelheden met mijn Philips mixer op standaard kon maken, daarbij kwamen de gardes beter onderin en strak langs de randen.
Was dat ook wel een degelijke goede mixer?
lesilla schreef:Ik ga zaterdag een verpleegstertaart maken, eerst even denken hoe en wat.
Heeft iemand ervaring met de stiften om op marsepijn of fondant te tekenen, lijkt me super makkelijk
MamaMiesje schreef:lesilla schreef:Ik ga zaterdag een verpleegstertaart maken, eerst even denken hoe en wat.
Heeft iemand ervaring met de stiften om op marsepijn of fondant te tekenen, lijkt me super makkelijk
Ik vind ze wel makkelijk voor kleine details: oogjes, stipjes...dat soort dingen.
Maar ik vind de kwaliteit te matig om echt mooie strakke lijnen mee te trekken etc.
Falona schreef:Ik heb voor mijn Halloween Cake Pops een stift besteld gehad, maar die wilde niet goed meewerken. Na de punt een aantal keer in water gedoopt te hebben en de stift vervolgens met de punt naar beneden weg gezet te hebben doet hij het ondertussen wel, maar ik heb hem nog niet op marsepein of fondant geprobeert.