wij hebben zo een sushilunch op kantoor...weet alleen niet of ik mee mag doen of dat het alleen voor de klanten is Niet helemaal khd-verantwoord maar goed
nou, mag niet mee eten Dus hoop dat ze snel klaar zijn met de meeting, dan kan ik hier ook weg om ergens iets anders te gaan regelen
Niet echt tof...ben best pissig en heb zoooo de neiging om dan maar te roepen: fiets it, ga echt geen salade regelen, ik haal wel een overheerlijk vers broodje maar ja...dan trap ik mn eigen glazen in...schie tik ook niks mee op..
He jakkes Ingrid, dat klinkt niet echt sociaal van je collega's / directie. Maar 't is wel goed dat je je eigen plan trekt. Met een broodje halen denk je misschien hun te hebben, maar uiteindelijk heb je er jezelf mee.
Nobel, welkom Als je uit je ritme bent, dan is het altijd een stuk lastiger om je aan je dieet te houden. Ik ondervind dat ook hoor, het valt niet altijd mee. Vooraf klaarmaken en meenemen is soms een optie. Goed eten voordat je thuis vertrekt kan ook nog weleens helpen.
naja, het is goedgekomen, ik kreeg de restjes Ook niet echt KHD-verantwoord, maar goed, beter dan een broodje!
Collega's zijn ook allemaal mannen...die denken daar dus niet aan Ik zat me al weer helemaal druk te maken en 10 minuten later was de meeting zo goed als over en komen ze: hee Ingrid, wil je ook wat, er is nog meer dan genoeg! Weer drukte voor niks
Ah, gelukkig maar Ik werk ook met alleen maar mannen en kan me ook nog weleens laten verleiden om me boos te maken over zoiets. Een bepaalde dosis horkerigheid ben ik wel gewend, maar soms gaat het zo ver dat zelfs ik me achter de oren moet krabben..... dan maak je het toch wel bont hoor
Veel dingen kan ik ook wel om lachen, maar nu had ik trek en had op die lunch gerekend en wilde niet op mn ongemakkelijke hakken naar de Appie moeten en naja, ik zat in een heerlijk vrouwelijke emo-bui
coydog
Geplaatst: 11-11-10 14:50
Grappig, ik zit ook tussen de mannen (systeembeheer) Krijg alleen te horen dat ik one of the guys ben En sommige dingen negeer ik gewoon, je hebt er niks aan om je druk te maken, geef ze wel een weerwoord als ik iets treffends kan bedenken.
Tapas is lekker en past prima! Ik vind zelf de Japanner ook wel oke. Als je de nasi even weglaat dan kun je er meestal prima uit de voeten, vooral als je wat rondjes bakplaat doet.
Coy, ik heb dat ook hoor. Als het over 'de jongens' gaat, dan rekenen ze mij daar ook bij. Ik geloof ook niet dat ik zo'n typische vrouwen-vrouw ben. Voor een vrouw heb ik ook wel een flinke portie horkerigheid in huis. Het enige waar we denk ik in verschillen is dat ik niet snel zou vergeten om te delen. Als ik iets lekkers heb, dan bied ik het ook altijd aan anderen aan. De andere mannen ( ) zijn in dat opzicht wat meer Remi.
Fase 2 is een stuk beter vol te houden dan fase 1. Wel handig om het samen met je partner te doen, die van mij koopt steeds allerlei lekkere dingen die ik moet afslaan.
Grapjasjes12
Geplaatst: 12-11-10 12:25
Die van mij voelde zich vies en vet, dus wilde wel mee doen Ik hoef niet echt af te vallen, voor mij is het meer een experiment. Desondanks ben ik wel iets afgevallen
M'n huid! Ik kan er niet over uit! Zo lekker zacht en zonder puisten en meeeters! En ik moet ongesteld worden. Normaal is m'n huidje dan een vulkaan, maar hij is nu heerlijk rustig, zo rustig dat ik zonder foundation de deur uit kan
ik had gister echt MEGA offday...op weg naar mn werk al vertraging met de trein, rare dag op werk en toen ook nog op terugweg meer als halfuur vertraging, 2,5 uur onderweg en half 9 pas thuis...toen was ik er KLAAR mee en heb ik pizza in de oven gemieterd Maar net weer braaf keurig boodschappen gehaald en weer netjes door!