Ik heb van de week een bestelling gedaan bij DLT en daar waren de kaartjes op hartstikke irritant dus. En bij taart&decoratie hadden ze niet alles wat ik moest hebben..
Ik stoor me aan mijzelf, kreeg vanochtend n berichtje van mn tantes dat ze de hond hadden in laten slapen gister.. ik heb dat beest hooguit 2x een aai over zijn bol gegeven in al die jaren tijd, maar toch zit ik de hele tijd met tranen maargoed, toen ik een duif had aangereden omdat het niet anders kon, kon ik ook 3 nachten niet slapen
Ik had gisteren bij taart en decoratie een ouweldisc gekocht voor mijn taart van zondag. Er staat dat je het moet bevestigen met piping gel, zou dit ook kunnen met poedersuiker met water?
PoelieWoelie
Geplaatst: 16-09-10 14:45
Ik ben nu ook de clikstix aan het bestellen, lijkt me ideaal! Nu wil ik binnenkort een sexy taart maken, en heb dus een sierrand nodig wat mooi is voor lingerie of wat op een randje kant lijkt. Nu kan ik niet echt wijs worden uit de site van Taart en Decoratie.. (http://www.taartendecoratie.nl/index.ph ... 7d39097339) Zijn dit de enige sierranduitstekers? Vind het zo weinig en volgens mij zit er niet echt een geschikte bij.. :/ Iemand ervaringen?
Ik ga morgen proberen de taart te maken die Mjam! staat. De pompoen! Mijn oma is zaterdag jarig en het leek me wel leuk om met dit weer een 'herfst' taart te maken
Ik heb ook van die gevoelige tanden, marsepein en chocolade is dan ook nooit zo'n fijn feestje Kan me niet herinneren wanneer de laatste keer is dat ik heb gekauwd op chocola...