Taarten Decoreren VI

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lindas2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 22:35

Ik heb ook een spastische darm maar vindt het ook vreemd idee om foto te maken :P.. Zet anders in een link :P.. dan hoef je er ook niet naar te kijken :D

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 22:39

Lindas2 schreef:
Ik heb ook een spastische darm maar vindt het ook vreemd idee om foto te maken :P.. Zet anders in een link :P.. dan hoef je er ook niet naar te kijken :D

het ging zich meer erom dat doordat mij gekleurde taart mn poepie zo verkleurd was, maar omdat er niet echt een drol te zien is, vandaar de uitleg

hmm link zou ik dat wel doen ?? heb de andere 2 al een pb gestuurt, maar wil best wel een link plaatsen

lrm

Re: Taarten Decoreren VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 22:44

ik wil het wel zien..:P haha heel stiekum dan.

ik krijg die bestelling nog niet voor elkaar. zie steeds weer dingen waarvan ik denk dat ik die ook nodig zou hebben..:P

Lindas2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 22:45

Nou dan ben ik ook wel benieuwd :P.. weet niet of iedereen het met een link eens is :D

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 22:55

Jaime_ schreef:
Waar is dat op dan? Travel en living zeker :P ?

Travel & Living inderdaad :-) Die maken echt serieuze taarten zeg, pffffffffffff, sommige dingen zijn wel handig, net zoals dat ding om de fondant plat te maken, ideaal!

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 23:06

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 23:07

Whahaha, dat ziet er heel,euhm, apart uit ja :s

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 23:11

Hahaha. Dat lijkt niet echt goed :=

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 23:16

Oh gadver.... Kon mezelf niet bedwingen om te kijken, maar ik heb er alweer spijt van....

Lindas2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 23:17

:= we zijn toch allemaal wel nieuwsgierig maar willen het eigenlijk toch ook niet zien :P... Same here! :D.. Maarja inderdaad wel uhm.. apart. :P

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 23:31

Ik heb het duidelijk gezegt he :D maar idd erg apart, ben zelf ook nog steeds overdondert, ben benieuwd morgen, aangezien ik nog een stuk heb, en alleen maar 'droog'vetvrij eten zal eten, ik zal de camera maar weer gereed houden morgen dan :D

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 23:38

oeeff.. jakkie..:P ik wou kijken maar toch niet.. maar toen toch wel..:P

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 23:42

dat is echt het resultaat van taart eten met kleurstof

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 23:49

Ben bezig met mn website, ik zal er maar opzetten.. LET OP!! Van deze taarten kan uw ontlasting apart kleuren zie: *link naar jouw foto*

Denk dat er dan nog wel veel mensen zin hebben in taart :j

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 23:52

Haha , maar het is idd niet zo heel verkeerd hoor als je mensen voorzichtig zegt van goh uuhm niet schrikke maar door de kleurstof kan....
ik was ook behoorlijk geschrokken ik had echt zoiets van hun wat is nu aan de hand.......denk.... och ja tuurlijk die taart,

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 23:52

Haha nee dat ga ik niet zeggen :') Das net als dat t van bietjes anders kleurt, en als ze denken dat ze dood gaan van mn taart krijg ik vast een telefoontje :j

wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 00:07

Ik heb een aanvraag voor een bruidstaart voor 25 perzonen..
In 2 lagen..

Normaal presenteer ik een taart op een stuk stevig karton met een mooi inpak papier er omheen,
wat denken jullie, kan ik een mooi stuk stevig karton met een mooi zilveren inpakpapier ( de taart is namelijk zwart wit) gebruiken om de taart op te presenteren?
Anders zat ik te denken aan een cake drum http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod ... ts_id=1772 maar die vind ik zo duur....

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 00:14

Je kunt een stuk mdf plaat of ander houtplaat gebruiken en deze bekleden met een kleed oid. ben je stukke goedkoper uit

wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 00:32

hoe bedoel je een kleed?

Eeb tafelkleed? En als ik een stuk hout moet aanschaffen en een tafelkleed denk ik dat ik ook wel op die 5 euro zit...

seabiscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 00:41

Haaaahaaahaaaaa..ik lig helemaal dubbel! Zo ziet de taart er uit VOOR het opeten en zo ziet hij er uit NA het opeten!

Ik heb maar niet gekeken..ik weet wel ongeveer wat het effect is als je poep een kleurtje heeft (trekdrop/spinazie/rode bietjes), haha.

Wat ben jij stoer (of gek) dat jij er openlijk voor uitkomt dat je naar je eigen poep kijkt, er een foto van maakt en het vervolgens gewoon op het wereld wijde web plaats, haha!

frangelica

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 00:47

oOoKellyoOo schreef:
Alleen kijken als je echt wilt, ik wil geen commentaar, zovan he bah kun je dat niet ergens anders doen ed.
Alleen kijken als je er zelf achter staat, en ja natuurlijk is het vies, maar wel heel apartal zeg ik het zelf :D

After eating a colloring cake
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YYTEOKCX-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-EYUCINSY-D.jpg

lijkt op de mijne maar mijne is dan blauw op de zondag mogen van de drank......en me plasje dan ook. :=

oja lees stiekum mee misschien leer ik ooit nog eens taarten maken. :o

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 01:13

Hoi allemaal, lees hier al een tijdje mee, maar heb eigenlijk nog nooit iets gepost...

Heb wel een tip voor de clicksticks. Als je je marsepein uitgerold hebt, kun je er ook vershoudfolie op leggen, dan de clickstick gebruiken. Hij komt dat heel makkelijk los en je liniaal blijft ook schoon :)

woldhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 09:06

@wereld als je naar een bouwmarkt gaat hebben ze vast wel een afvalstukje in de bak liggen. Er komen geregeld mensen bij ons even wat hout uit de bak halen omdat hun kind een timmerdrang heeft. :+
Ik zou dan niet naar de Praxis of Gamma gaan maar gewoon een kleinere bouwmarkt of misschien klusjeman.

LetsgoKelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 09:07

Hihi bedankt Stev_Bonniee en oOoKellyoOo :D Hij kan er dan mooi uit zien maar makkelijk is hij niet ;( we zitten nu in crisis maar dat komt hopelijk snel weer goed :)
Ik heb de klotspot ook bekeken! Jakkie! Ik heb dat ook wel eens haha tis wat die darmen.

Even on-topic, bij mij blijft de marsepein niet eens in de clickstix zitten maar idd eruit klikken door op de liniaal te drukken moet wel lukken volgens mij? Of misschien de vershoudfolie gebruiken?

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 10:12

Lindas2 schreef:
SaNNeS88 schreef:
bij mij lukte dat prima linda, marsepein heel dun uitrollen, dan de liniaal op je marsepein drukken en vervolgens, als het ware, op je liniaal drukken en dan vallen de letters er van zelf uit :j

Hmm... Ik wordt er niet goed van.. raar ding die clikstix.. Maar je moet eerst de letter in de marsepein drukken (de liniaal aan de zijkant vast houden) dan als de letter uit de marsepein is, op de achterkant van de liniaal drukken? Heb jij ook die van mn link? En heb je een foto van een taart waarop je ze gebruikt hebt?

ja, ik heb dezelfde :j, althans, ik heb de hoofdletters..

Afbeelding