het gaat ook om de algemeenheid, uitzonderinge daargelaten en deze posters weten het vaak zelf wel. ik heb er persoonlijk wat moeite mee dat ik veel meiden uit dit topic echt als vriendinnen ben gaan zien maar nu bijna niet meer 'spreek' omdat het topic zo ontzettend snel gaat en vaak ook met een hoop loze berichten. ik weet het, dat is het risico van een forum en daarom trek ik mij ook wat meer terug.
Niet banketstaaf bedoeld voor de nieuwe maar het is wel zo merk het ook aan mezelf dat ik eerder berichten plaats om gewoon te laten weten dat ik nog leef maar dingen die ik anders misschien had geplaatst niet meer plaats
dat snap ik, dan moet je vragen of je een besloten topic mag maken, of ga gezellig met ze alle op MSN kletsen oid.
Ik heb vandaag echt veel te veel gegeten...
Altijd als we naar mijn opa gaan gaan we uit eten, Vandaag was het de chinees met zeevruchten.
Ik had verder 2 bananen (ik weet het, veel calorien) en 2 volkoren boterhammen.
Had gewoon echt geen tijd voor tussendoortjes oid.
Maar hoe kan ik morgen nou een evenwichtige dag nemen zonder dat ik te weinig of te vet eet.
De chinees was vet en ik heb last van spastiesche darmen... Dus vandaar.
Ik hoor het wel
marcha1987
Geplaatst: 04-07-09 22:45
Tja, ik ben ook een nieuwe en ja ik weet er niet al te veel van af, kijk nu ook bij de vaste af zeg maar wie wat eet. Vind het ook wel jammer dat er soms niet echt op gereageerd wordt op ook andere dingen die wel eens in mijn post staan, maar aan de andere kant snap ik ook wel dat het frustrerend is dat er veel nieuwe mensen komen. De zomer is er weer.
Hoe dan ook, ik wil me melden als een serieuze poster. Dit omdat hier mensen zijn die er meer verstand van hebben, en het hier ook gezellig is
Laatst bijgewerkt door marcha1987 op 04-07-09 22:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Dat kan ik me ook goed voorstellen. ik weet hoe het is als er steeds nieuwe bijkomen en weg gaan. En toch ik er de moeite voor het even te lezen en als het iest nuttigs is er op te reageren
Mahitri
Geplaatst: 04-07-09 22:53
Dat is denk ik ook niet het probleem. Iedereen is welkom maar zodra mensen goede adviezen in de wind gaan slaan dan vraag ik mij wel af waarom je je dan aansluit bij dit topic. En ik deel nu ook wel vaker iets en soms wordt daar wel op gereageerd en soms niet. Ik vat dat niet persoonlijk op en begrijp heel goed dat er mensen in dit topic zijn die elkaar al heel goed kennen en mij niet en dus ook niet de behoefte hebben om te reageren. Het heeft even tijd nodig voordat mensen je echt kennen en dus ook betrokken raken bij jouw leven.
ben er ook weer En wat Angelique zegt heb ik ook al een paar dagen
Het is niets tegen de nieuwe mensen, alleen het is denk ik gewoon een automatische reactie...als je een tijd een kleiner clubje hebt, leer je elkaar automatisch beter kennen, je deelt veel dingen...ik heb hier bijv. heel vaak mn hart gelucht en ondanks dat het internet is, heb ik toch het gevoel dat je een aantal mensen gewoon redelijk 'kent'. Nu met zoveel nieuwe mensen heb ik dat gevoel niet meer, en hou ik me ook wat meer op de vlakte...met als stom voorbeeld nu mijn vader...ik maak er een korte melding vna, anders had ik een uitgebreider verslagje ervan gedaan, maar puur het feit dat het 'oude vertrouwde' groepje het hoogst waarschijnlijk toch gaat missen omdat ik die al dagen minder zie in het topic, en het zo ontzettend snel gaat...doe ik het maar zo
het is echt niets tegen de nieuwe mensen, maar het gaat mij momenteel even iets te snel en met teveel nieuwen ineens en hou me dus ook een beetje op de vlakte Ga er ook vanuit dat dat vanzelf wel weer beter gaat en dat er vanzelf een nieuw ritme gaat komen En uiteraard blijf ik meelezen en commentaar geven op dagen voor zover ik dat kan en voor zover mensen die adviezen aan nemen
En nu slapen, beetje gekke avond gehad met afscheid van een vriendinnetje wat een jaar weggaat dus nu moe
snap de reactie wel hoor.. maar net wat er al gezegt is...de nieuwe(me included) moeten ffkes wennen eraan.. boodschappen doen om in huis te halen wat hier wor aangeraden..(snert, ben meusly-repen vergeten) mijn lijstje word dus al beter denk ik..
het plan; O: afbakpistoletje bruin met zonnejam van zonnatura(suikerloos) T: halve komkommer en snack a jack L: plakje kruidkoek , rijstwafel en beker melk T: sinasappel A: gaan bij tante eten dus weet nog niet Toetje: weet dus ook nog niet
Zometeen spinnen, dus probeer nog ff wakker te worden
Maar Bicci, 1 plakje kruidkoek en een rijstwafel is geen lunch...dat is hooguit een tussendoortje... Een lunch bestaat uit minimaal 3 boterhammen (liefst volkoren) met mager beleg en een kop soep of een stuk fruit oid!
WendyBZ
Geplaatst: 05-07-09 08:18
Ik ga zo ook sporten Vanmiddag naar de drafbaan en vanavond nog fotograferen bij een concert. Druk zondagje De planning voor vandaag:
o: 2 maisbrood met kaas/achterham/kipfilet t: kerstomaatjes en plakjes ontbijtkoek l: 3 bruinbrood met ? t: ananas en ontbijtkoek a: biefstukje met couscous en gemende groenten t: yoghurt met fruit
dan kom ik op het onderhoudsniveau met mn calorien... en moet afvallen.. daarbij nog...ik heb echt zittend beroep als taxi-chauf... en normaal at ik helemaal niet eens tussen de middag..
en al die tussendoortjes ook niet... ben al veel gezonder en zeker ook veel meer gaan eten..
zeg?..hoort het erbij dat ik ook meer honger krijg? (stomme vraag misschien )
WendyBZ
Geplaatst: 05-07-09 08:24
Ik vind het zo moeilijk om lekkere kaas te vinden. Ik ben echt gek op kaas, maar als ik al die kaas in de winkel zie.. Ten eerste is het gruwelijk duur, verder zijn het vaak alleen maar plakken en niet een gewoon stuk. Ik heb nu maaslander 30+ en af en toe slankie komijn 20+.
owjah..welke kaas is nu eigenlijk beter... 30+ of 40+ ? ben ook dol op kaas... vooral pikantje smeerkas.. maar die is vast erg slecht..en kan hem niet vinden in de calorietjecker..
30/20+ kaas is prima kaas moet je ook niet helemaal schrappen...het is toch ook eenz uivelproduct
20+ is het beste, maar een stuk 20+ kaas vind ik persoonlijk niet te eten maar 30+ is ook prima!
Bicci, dat kán niet dat je hiermee op je onderhoudsniveau zit...hoeveel kcal is jouw onderhoudsniveau? Denk dat je met dit menu hooguit de 1000/1100 kcal haalt, ook al weet je je avondeten nog niet
Zal het je nog sterker vertellen...met wat je tot nu toe geplaatst hebt, kom je op 461 kcal..zonder diner, dus je haalt echt maar de 1000 kcal...dat is gewoon uitermate ongezond!
Bovendien is een beroep als taxichauffeur ook geen excuus om niet telunchen, je kan áltijd brood meenemen in je tas en tussendoor opeten!
Moguh, mijn schema bestaat vandaag niet, ga waarschijnljik weer terug naar mijn ouders dus het zal vandaag hektisch genoeg worden als (nu nog) vriend wakker word... Dus ik sla over, ja voor ontbijt een kom yoghurt
Mahitri
Geplaatst: 05-07-09 08:36
Goedemorgen!
Mijn planning voor vandaag: o:2 vb met 30+ kaas, glas yoghurt drink, thee t: plak ontbijtkoek, pakje multivruchten d: 2 vb met aardbeien, glas sojadrink chocolade t: appel, rijstwafel met 20+ smeerkaas d: aardappelkroketjes, boontjes, stukje vlees t: magere kwark
Straks lekker een buitenritje maken met Gees en héél flink mijn huis opruimen
zit zonder avond eten en toetje nu op 519 calorien.. komt nog wel wat bij dus.. maar is lastig dat ik niet weet wat ik eten moet...omdat ik nog niet kan inschatten hoeveel calorien ergens inzitten.. dus ik vul als ik terug kom vanaaf mn lijstje verder in..dan weet ik wat het geworden is.. mijn onderhoudsniveau is rond de 2376 volgens de BMR berekenaar.. en volgens de calorietjecker 2000...
bicci
Geplaatst: 05-07-09 08:40
marcha1987 schreef:
Moguh, mijn schema bestaat vandaag niet, ga waarschijnljik weer terug naar mijn ouders dus het zal vandaag hektisch genoeg worden als (nu nog) vriend wakker word... Dus ik sla over, ja voor ontbijt een kom yoghurt
owjee...sterkte meis....
WendyBZ
Ik ga ook zeker een uur sporten vandaag. Wokken is wel goed om te doen, maar al die rocky roads als toetje.... Dat moet er vandaag maar weer even afgesport worden
Succes vandaag Marcha...
Mahitri
Bicci, als jij eet wat je op je planning hebt staan dan begrijp ik wel dat jouw lichaam honger heeft. Je stopt er namelijk bijna niks in dat ook echt brandstof oplevert. Met jouw planning heb je straks geen stofwisseling meer en dan hoef je helemaal niet meer te eten of je komt er al van aan.
Tris_Amo
Geplaatst: 05-07-09 08:41
Hallo Allemaal! wat is het al lekker druk hier 'sochtends !
Ik ga ook maar even ontbijten, gelukkig MOET ik ontbijten anders val ik tegen een uur of 11 flauw Ik denk dat ik vandaag een broodje (met...??) en een bakje yoghurt neem, als ik het op krijg hihi! Kop thee zonder suiker is allang aanwezig!