Dat van mij duurt inmiddels ook al weken voort hoor, heb twee weken lang gewoon weer op de 80.1 gezeten, dat was nu twee weken terug denk ik. In het begin was ik zo elke week een kilo kwijt, maar toen stagneerde het en daarna kwam alles er weer aan. Dus ik doe het nu nog rustiger aan. Over twee weken een kilo als het lukt, dan een week dat gewicht vast proberen te houden en dan weer twee weken een kilo enzovoort.
ik kan mijn gewicht niet stabiel krijgen. was 12 kg afgevallen mbv de dieetiste, maar er zit nu al weer 2,5 kg aan. kan niet meer naar de dieetiste dit jaar, omdat mijn verzekering niet meer uitkeert. doen ze vanaf 1 januari pas weer
Balen zeg, Angelique! Ik was zaterdag weer een halve kilo zwaarder dan woensdag, maar had vrijdagavond SnackDonalds gegeten en zoute popcorn, dus ik ga er vanuit dat dat allemaal vocht was. Woensdag weer op de weegschaal. Hopelijk is er dan weer wat af. Ga mijn best doen.
Planning: O: vruchtenyoghurt met allbran en cranberry compote, thee met honing T: 2 rijstwafels L: 2bb met tomaat en smeerkaas, appel T: wasa D: vriendje doet boodschappen, dus geen idee T: biscuitjes bij de thee.
*edit* over hele dag nog wat dropjes
Beweging: uur fietsen, als het droog is vanavond nog hardlopen met Karin (toch Karin?).
Laatst bijgewerkt door Imre op 10-11-08 11:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik ben echt strontmisselijk van m'n ontbijt, gadverredamme.. Volgens mij komt dat er zometeen weer uit en ik was het overgeven toch echt al zat na de laatste dagen.
Jeetje Angelique, dat is echt vervelend! Hoe hebben jullie dat gistprobleem dan op kunnen lossen? Met een speciaal dieet of..
Mijn planning voor vandaag: O: Cornflakes met 2 crackers met slankie T: Mandarijntje! ( heb naar jullie geluisterd ) L: 2 Boterhammen met kaas, tomaat en sla T: Appel A: Weet ik nog niet.
Ik blijf in ieder geval van de 7up af, daar zitten echt veel verkeerde stoffen in en het is gewoon gruwelijk zoet. Ik ben dit gaan drinken sinds ik heelmaal van de alcohol af ben gegaan, maar nu je er over nadenkt is dit even slecht ..
in plaats van afgevallen zit er een kilo aan bij mij,, Maar dat is ook niet zo verwonderlijk naar zon weekend Ik ga vanaf nu weer mijn best doen, en per januari begin ik in de sportschool!!
Dames heb even jullie hulp nodig . Ik heb voor mijn paardje altijd maat cob peesjes gehad, en pasten altijd! Nu moest ik nieuwe hebben, en heb dus maat cob meegenomen, maar deze zijn te klein, en omdat ze aan het verbouwen zijn, kan ik ze alleen ruilen tegen een ander product.. Maar heb niks anders nodig dan peesbeschermers, (maat full is er namelijk niet meer ) Iemand een idee wat je altijd kan gebruiken, dekjes enzo heb ik al genoeg, dus dat gaat het niet worden Iemand een idee??
Nou hier mijn dagplannig voor vandaag: O: Kop koffie met 2 plakjes ontbijtkoek. T: --- L: 2vk boterhammen, 1 met kipfilet, en 1 met ?? T: Kop koffie stuk fruit. D: Runderlapjes, met gekookte aardappels groente en vla. T: 2 glaasjes light frisdrank! Beweging?? Wss stuk wandelen of fietsen met de hond
dankjewel voor het helpen denken Sheran, maar heb alles nog op voorraad.. denk dat ik maar voer meeneem ofzo.. Of misschien een rijbroek wie ik dan maar als reserver houd.
Ik heb al een paar dagen een halve griep.. het zet maar niet door. Dus ik moet af en toe ineens overgeven, ben steeds misselijk en voel me nogal futloos. En de boterhammen met ei zijn dus écht verkeerd gevallen.
en ik zit nu aan m'n 4de kop thee (zonder suiker , ik dronk tot vrijdag altijd MET suiker)
En gister hebben we een weekendje Brussel geboekt, dus in het weekend van Valentijnsdag (13-14-15 febr.) gaan mijn vriend en ik Brussel onveilig maken )
Je went snel genoeg aan thee zonder suiker. Af en toe doe ik er nog eens een schepje in, maar dat is dan puur als traktatie voor mezelf. Keileuk dat jullie dat weekend naar Brussel gaan!
Ellen, denk je wel om dat koffie eigenlijk helemaal niet zo goed voor je is?
Imre, Die laatste foto van Kveld, Wat een Snoesje ! O: Beschuitje met gekookt ei, verse jus T: Groene Thee L: 1 bb met pindakaas en 1 bb met kaas T: Appel, Koekje A: Groente, Aardappelen, vlees, yoghurt T: -