Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik heb het eerlijk in de winkel gekocht.
Is een leuk boekje.
)Wind schreef:Gestolen? Dat is l*llig.Ik heb het eerlijk in de winkel gekocht.
Is een leuk boekje.
Heeft wat illustraties, maar geen foto's. Het dressuurboek heeft 40 pagina's op A4 formaat en veel foto's. Het is net zo dik als een tijdschrift. Samen voor 3 euro, excl verzendkosten.
altijd interessant om eens te lezen... Pb je even je gegevens
)
(dan de 2 a 3 boterhammen en granenontbijt, fruit en avondeten)Pivanti schreef:Flevo, leuke haf hoor! Stevig type, klinkt ook leuk
ik vond hem ook aardig stevig en daar ben ik HEEL blij mee

MaiMai schreef:Hoi ik ben er ook weer! Met afvallen wil het nog steeds niet lukken, ik kom de ene dag 400 gram aan en de andere dag val ik er 450 af. Nou ja, heel langzaam gebeurt er dus wel iets. Ik zit er nu over te denken de ha te vragen of het door de anticonceptie kan komen, want ik eet al ik eet niet hoeveel weken toch behoorlijk weinig. Mijn moeder zegt dat ik dan nog maar minder moet eten, ik denk eerder meer(dan de 2 a 3 boterhammen en granenontbijt, fruit en avondeten)
Wat goed Pivanti! Gefeliciteerd!!

. Ik denk dat je lichaam nu ongeveer in de reservestand staat...
ik eet ook weinig vlees, ben niet vegatarisch maar vind het niet nodig overal vlees bij te eten...
haha
(ik ben het al vanwege het vet en de beestjes
)
Sheran schreef:Als vleesvervanger kun je sojaproducten eten, en noten en bonen

. Maar ja, ik kan ook niet tegen vlees
.
. Maar ze zeggen dat al wel snel hoor, want met vervangers kun je wel hetzelfde binnenkrijgen. Zelfs die moeilijke B-vitamine (ben het nummer kwijt).
) of pasta, nasi, of rijst gerechten zonder vlees vaak... vind het niet echt veel meerwaarde hebben of er nu vlees in zit of niet... dus dan maar niet... minder kcal en is goedkoper haha (student he
)