Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
Gatverdamme, wat was dat smerig, heel overheersend.
Dus heb de snijboontjes en komkommer die erin zaten eruitgevist en gegeten, en de sla kreeg een enkeltje vuilnisbak...
en ga het volhouden! 
Spetterlover schreef:Ik was gister ook een ramp en vandaag weer.
Morgen weer een nieuwe week
`

Sizzy schreef:Mijn dagplanning:
O: mager yoghurt met fruit'n fibre en een boterham met pindakaas light
T: -
L: twee bruine geroosterde boterhammen met smeerkaas 20+ en krabalade, beschuitje met jam
T: 2 stukjes chocola
D: zilvervliesrijst met italiaanse wokgroenten en sweet chili saus met een gebakken eitje
T: mango
Zometeen ga ik lekker paardrijden.
Mocca schreef:O: Schaaltje magere joghurt met cruesli
L: tosti van 2 kleine witte boterhammetjes (ham/kaas), krentebol (hagelslag), plakje ontbijtkoek en een nectarine
A: Patat, 2 kroketten en doperwtjes, als toetje een snickersijsje
T: ?
Heb ze vandaag namelijk van alle hoogtes gehad, van heel klein tot heel groot; ponytje van 1.20, Amo die 1.52 is en paard van 1.73.
Amo was echt een uur intensief rijden, ponytje een half uurtje lekker buiten stappen, paard was ongeveer 20 minuten intensief rijden.
Jamy schreef:Waarom niet? Op je hamka's na? Misschien had je iets meer mogen eteen maar je heb niet veel ognezonde dingen op toch?
Ik heb er nog ff wat komkommer bij gegeten.

), dus tussendoor ergens eten. Na de cursus snel naar huis, paar boterhammen eten, dan om half 5 voor de eerste keer naar mijn nieuwe werk! Dat is om 7 uur afgelopen, dan als een speer naar huis, omkleden, om om kwart over 7 op de tennisbaan te staan voor een tenniswedstrijd, en tussendoor nog ff eten. Pfft dat wordt echt haasten.
)