@Friezenfan, dit was idd niets meer als een puntpaprika met brie. Het heeft een minuut of 30 in de oven gelegen op 180 graden, ze hadden de timer van de oven niet aangezet dus de 30 minuten is een gokje vanuit mijn kant ( maar aangezien ik de oven heb aangezet voor ze, denk ik dat de tijd wel klopt).
Wat ik zelf nog wel eens wil doen is, de puntpaprika open maken, zaadlijsten eruit halen, flinke plak brie snijden, die omwikkelen met ontbijtspek en dan in de paprika stoppen en dan in de oven doen.
friezenfan2
Geplaatst: 15-02-25 17:24
Gister een lekkerbekje met sperziebonen en zelfgemaakte frietjes.
Vandaag een restje uit de diepvries dat is niet echt een foto waard.
deksel
Geplaatst: 15-02-25 19:31
Hebben jullie ook wel eens dat je echt trek hebt voordat je kookt en dat als het eenmaal klaar is het niet lekker blijkt te zijn
Kaula
Geplaatst: 15-02-25 19:38
Zonde deksel! Het ziet er prima uit in ieder geval, wat was er mis mee?
Vanmorgen een zoete polenta gemaakt met geroosterde pruimen.
En vanavond geroosterde zoete aardappelpuree met groenten en pittige pecannootjes.
Paar dagen flink ziek geweest en bijna niet gegeten, eens kijken of dit de eetlust weer een beetje aanwakkerd
Miesemuisje
Geplaatst: 16-02-25 20:14
Comfort food na een lang weekend met drie manen met de mannengriep thuis ben zo moe die kant en klare zijn niet eens zo lekker, maar had hier zo’n zin in
Laatst bijgewerkt door Miesemuisje op 16-02-25 20:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Kaula
Geplaatst: 16-02-25 20:15
Beterschap DideH!
Zelf zuurdesembagels gemaakt. Qua vorm ziet het er niet uit, maar de smaak was gelukkig wel heel lekker!
Zelfgemaakte (zuurdesem)pizza.
deksel
Geplaatst: 16-02-25 22:11
Kaula schreef:
Zonde deksel! Het ziet er prima uit in ieder geval, wat was er mis mee?
De rijst was niet zo goed gekookt en ik hou ook niet zo van peultjes
Vanavond agv
Majabeestje
Geplaatst: 17-02-25 00:31
Pasta met tomatensaus, chorizo, rucola en burrata. Receptje van picnic, was lekker!
Hier komen weer mooie en lekkere gerechtjes voorbij
Hier alvast het ontbijt voor de komende dagen: bananen-notenbroodje met gedroogde veenbessen. En die geur in huis...jammer dat ik die niet kan meesturen
Hier een andijvie stamppot met zongedroogde tomaten en 2 eitjes. Meer zongedroogde tomaten was slim geweest. Voor het portie van morgen zal ik dat doen.