Horse ik denk het inderdaad, m'n armen en benen zijn gewoon slank (tenminste men zegt dat ik dunne benen heb haha) maar m'n buik is echt flubber en opgezet en en en... Achja. Ik heb goede hoop
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
die is ook flubber en opgezwollen heb ik de indruk. Hoe zou dat komen eigenlijk, dat vet zich enkel op bvb een buik plaatst?

Kay_CMoll schreef:Wat is jullie mening eigenlijk over pindanoten? Ik bedoel dan niet de gezouten, maar die die nog in hun "jasje" zitten, zo die ze ook aan olifanten (?) geven. Heb net een pak gekocht omdat ik dat wel graag eet, maar vroeg me eig af of ze wel gezond zijn.
Edit: zou wel kunnen,ik heb altijd al problemen gehad met m'n hormonen en ik heb spastische darmen, dus zal er ook wel mee te maken hebben.

En vandaag gaan we weer vrolijk verder met gezond doen
Ik kreeg vandaag mijn uitslag van mijn bloedtest van vorige week en cholesterol is naar beneden gegaan!
Hij zit nu terug binnen normale waardes. Ook suiker was oké. 

Meer dan ik soms 's middags eet in 1 maal. Maarja, tis lekker vleesje, dus trek het me niet aan.

Maar een mooie doorbraak!
Bij ons heet dat apennootjes, als ze nog in hun jasje zitten.
Jezzi schreef:O- 40 gr havermout, 250 ml magere yoghurt, dv fruit, 3 gr creatine
T- 2 rijstwafels met pindakaas, 4 gedroogde abrikozen
T- 20 gr dex, 28 gr whey, 250 ml magere melk
L- stuk bloemkooltaart, paar plakjes achterham
T- hand rozijnen, 1/2 smart bar
D- klein stokbroodje, bol mozzarella, 2 tomaten
T- 3 bitterballen, kaassouffle, 1 malibu, 1 bacardi lemon
2404 kcal - 259 khd - 78 vet - 131 eiwit
Voor school(wageningen universiteit) doe ik trouwens een onderzoekje naar superfoods. Zouden jullie de enquete misschien in willen vullen? Ook als je niet weet wat superfood is hebben we veel aan je responshttp://www.enquetemaken.be/toonenquete. ... de&project
Is dat een soort quiche? Ik ben verzot op bloemkool, maar nog nooit in die vorm gegeten. Heb je soms een receptje ofzo?