Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Plien91 schreef:O: 40g havermout, 10g speltvlokken, lijnzaad, sojamelk, agavesiroop, cacao. Glas sinaasappelsap
T: Paar café noir koekjes
L: Hard meergranenbroodje van de bakker, onbelegd.En een appel.
T: Banaan +1 meergranenboterham runderrookvlees
T2: 3 chocoladesoezen
A: Couscous met zalm, rucola, sinaasappel en pijnboompitjes
T: Borrel met wat lekkers 2 glazen rode wijn, wat tortillachips met mango/tomatensalsa, toastje met brie, handje chips
B: 1u fietsen
Geaa schreef:O: tijgerbroodje met pindakaas/ hagelslag
T: niets
L: 1 tijgerbroodje met kaas en komkommer 1 broodje met hamburger
T: nietsm
A: laat gegeten ; aardappelschijfjes, rode bietjes en gehaktbal
T: banaan
B: 45 min. rijles
En straks vast nog een borreltje!
Chips etc laat ik lekker staan!
Puissance schreef:Het komt niet in je op om even naar de supermarkt te gaan om gezond voedsel te halen..?
EskeGirl schreef:Mijn ontbijt is inderdaad mager, ik krijg gewoon niet meer weg. Ik probeer m'n tussendoortjes gezond te houden, maar schiet er toch vaak bij in.
nomarjet schreef:Puissance schreef:Het komt niet in je op om even naar de supermarkt te gaan om gezond voedsel te halen..?
Als je nog thuis woont bij je ouders, ben je afhankelijk van hen wat betreft eten. Misschien dat haar ouders wel vinden dat ze gezond eten en ze het misschien wel onzin vinden dat ze naar de supermarkt wil om gezonde dingen te halen. Zo vanaf het internet kan je de gezinssituatie niet beoordelen natuurlijk.
phormicola schreef:B: naar de stad fietsen en weer terug
O: 1/4 cup rode linzen, 1 ei, 1 blikje tomatenpuree, 1 teentje knoflook en een half sjalotje, ijsbergsla en komkommer, azijn en 2tl olijfolie
A: 3/4 cup groene linzen, 200gr gepocheerde kipfilet, 4tl olijfolie, 4tl aioli of mayo, broccoli, ijsbergsla, komkommer, 1 tomaat, half sjalotje en een teentje knoflook, azijn
1600kcal