Gewoon slechte dag, heb bijna niet geslapen en twijfel enorm, vind mezelf gewoon weer even niet leuk terugval dus, beetje jammer want het ging net lekker..
Pivanti
Geplaatst: 05-02-10 10:38
Balen Ingrid
Sizz, prima dagen
Ik moet weer oppassen straks tot zaterdag 16u, 2 uurtjes korter.. bah echt geen zin Nu eerst ontbijten en naar stal, vrees dat de bak nog hard is, want heeft vannacht gevroren. Balen.. heb echt zin om te rijden, nu hij laatste keer opeens in de draf zo braaf rustig liep en probeerde te ontspannen... Wil dat graag even doorpakken
En ben nog steeds verkouden pff Dacht van de week dat t overging, maar ben nu weer behoorlijk verkouden.. duurt wel lang
Planning;
O: vanille yoghurt met muesli T: 2 vk crackers filet american L: 2 mais boterhammen met filet american en 1 rookkaas T: eierkoek T: appel D: ? (eet bij oppassen) T: appel
Hier nog iemand die een knuf voor Ingrid over heeft. probeer je zelf te accepteren hoe je bent hoe moeilijk het ook is. iemand die jou niet accepteert is je vriendschap niet waard.
Dames ik ga ervandoor. Boodschappen halen, anders is er helemaal niks te eten
SannevdM
Geplaatst: 05-02-10 11:20
Nice housewarming! Heb je foto's van je huisje? Ben wel benieuwd.
Hier gaat het prima! Van het weekend met vriendin naar Mamma Mia. Ik studeer niet. Heb me wel ingeschreven voor nieuwe studie. Ruzie met studielink, hihi. En dan kom ik studies tegen die me zo leuk lijken. Maar wat gewoon niet handig is om te doen. Ik zou bv. wel voltijd naar de fotoacademie in Amsterdam willen. Maar dat is particulier en betaal je €15.000 per studiejaar. Weet niet hoe leuk mijn ouders dat vinden. HKU lijkt me ook erg tof. Maar is zo streng qua selectie. Dus ben bang dat ik daar niet doorheen ga komen. Daarnaast is het heel lastig om daar later je brood mee te kunnen verdinen, wannneer je afgestudeerd bent. De verhalen klinken heel mooi. Maar in werkelijkheid komen er maar weinig afgestudeerden aan de bak.
Tsja en dan nog allemaal studies waar echt mijn hart ligt, om zo maar te zeggen. Maar die ik niet mag volgen. Sept. 2010 start er een nieuwe studie aan de HU. Klinkt echt helemaal geweldig. Echt, dat zou ik zo graag willen doen. Echt zo'n studie waar het aan alle kanten begint te kriebelen. Als ik één wens mocht doen, dan zou het zijn dat ik dat zou kunnen studeren. Hoe erg. Maar ook dat mag weer niet vanwege de epilepsie.
Kortom; nu wordt het maar SPH. Het lijkt me 'wel' leuk. Maar meer niet.
Voor de duidelijkheid; ben psychologie studie onlnags dus gestopt.
Studiewanhoop dus.
En ik heb heel veel zin in volgende week. Eindelijk debuut met Tom.
Zal morgen weer eens wat foto's maken we gaan vanavond even het schilderij ophangen en de foto's in de lijsten doen. Dan is het meteen al wat meer af
Poe..ja particuliere studies zijn echt enorm duur. HKU, wat is dat? Balen zeg dat je door je epilepsie bij veel studies wordt geweigerd terwijl je die graag wilt volgen frustrerend...
Kun je niet gewoon proberen bij HKU? Niet geschoten is altijd mis toch?
Sanne, balen dat je niet gewoon alle studies kan kiezen! Maar welke studies kunnen niet vanwege je epilepsie? Wanneer wil je starten met SPH? In feb nog, of sept? Ik wil ook misschien SPH gaan doen of PABO (voor speciaal onderwijs), maar dan deeltijd. Maar eerst nog even zien dat ik mn huidige studie voor de zomer afrond.
Beide zijn erg zwaar qua toelating. Dus de kans dat je uitgeloot wordt is heel groot.
Pivanti; ik studeerde HBO Verpleegkunde. Daar moest ik mee stoppen vanwege de epilepsie. Mocht geen stages meer lopen. En zonder stages studeer je natuurlijk niet af.
Ik zou heel graag HBO Verpleegkunde gewoon afmaken. Alle relevante studies daaraan wat me supertof lijkt als; Verloskunde etc. Mag ook niet. Dusja. Ik moet eigenlijk iets gaan kiezen waarvoor ik normaal nooit zo kiezen.
Laatst bijgewerkt door SannevdM op 05-02-10 11:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik start in september dan. Ik zou ook nog met de feb. instroom meekunnen. Maar daar hoor ik niet hele goede verhalen over. Mede van een vriendin die nu 3e jaars is. En toentertijd in feb. is begonnen. Daarnaast als ik in sept. begin kan ik naar de HU van Amersfoort. Dat scheelt voor mij behoorlijk in reizen.
Balen Sanne dat je niet kunt kiezen voor de baan die je echt wilt. Die hku lijkt inderdaad erg boeiend. Misschien alvst werken/stage bij een fotograaf zodat je al wat feeling krijgt? Maar er staat ook dat je veel alleen op stap gaat. Kun en mag jij autorijden met je epilepsie?
Spetterlover
Geplaatst: 05-02-10 13:27
.
Laatst bijgewerkt door Spetterlover op 19-10-24 20:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Excuus, zit gewoon mn dag even uit te zitten vandaag en hopen dat het snel morgen is wil mn bed in, voel me beroerd en brak en k*t
Dus ik ben niet zo gezellig
Wel goed voor mn dag: O: 2 vb linera smeerpate T: plakje cake (traktatie) L: 2 vb achterham T: appel T: ? nog even kijken, heb nog geen trek D: ???? zelfde verhaal denk dat ik maar een salade oid maak, of een broodje maak
Wendy15
Geplaatst: 05-02-10 15:10
Ik heb wel redelijk meegelezen, maar even geen tijd/zin gehad om te reageren Gezond eten gaat weer voor geen meter Heb mezelf er ook nog steeds niet toe kunnen zetten om te gaan sporten Elke keer wil ik gaan en dan vraag ik vriendin en heeft die geen zin en om alleen te gaan kan ik mezelf nog ff niet toe zetten Heb nou morgen met iemand anders afgesproken om te gaan fitnessen Kunnen we elkaar skuppen Als ik er maar weer ff doorheen ben dan komt het met sporten wel weer goed denk ik zo Als ik weer op gang ben vind ik het heerlijk Alleen weer beginnen is zo moeilijk
Menles gister ging echt heel lekker En over 2 weken hebben we een onderlinge vaardigheidswedstrijd (tussen pionnetjes door rijden, liggen dan balletjes op en gaat op tijd) en 2 weken daarna een dressuurwedstrijd met menles En krijgen vanaf maandag ook theorieles, is wel leuk en gezellig
Verder druk met crea dingetjes En heb net een paar 2ehands leidsels binnengekregen, dus als de bak wat is opgedroogd wil ik gaan proberen te werken aan de lange lijnen met de poonie
Spetterlover
Geplaatst: 05-02-10 15:36
.
Laatst bijgewerkt door Spetterlover op 19-10-24 20:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Ben nog met m'n zadeltas bezig (alleen ze verkopen hier in het stoffenwinkeltje niet zoveel en weten van het meeste niet eens wat iets is dus ik heb nog niet alle spullen die ik nodig heb, moet ik gaan bestellen) En heb een grooote bak met knopen en die ben ik allemaal aan het sorteren en in zakjes aan het stoppen (ontzettend veel werk maar kan nou nooit wat vinden dus als het eenmaal es klaar is is dat wel fijn ) En beetje tekenen
Oja die zadeltassen wist ik eigenlijk ook wel. Bij gebrek aan spullen lijkt het me wel lastig om op een eiland te wonden. Bij mij is het zo dat als ze het in bergum niet hebben ik wel naar Drachten of Leeuwarden ga. Toch is via internet bestellen ook erg gemakkelijk
Nadeel van via internet bestellen vind ik dat je het niet kunt bekijken en niet kunt voelen of het is wat je zoekt En komen weer veel verzendkosten bij, das ook een beetje jammer