[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xingridx

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 13:40

Jeetje Patricia, das even schrikken! Gelukkig mankeer je relatief weinig ernstigs en heeft Pablo niets! Voel je je nu weer redelijk ok?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 13:41

jeetje pivanti dat moet schrikken geweest zijn

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 13:42

Jeetje zeg dat is schrikken :oo !
Gelukkig is het redelijk goed afgelopen ! :(:)

Schrikt hij daar wel vaker?

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 13:42

Jeetje Pivanti!! Blij dat alles iig 'goed' is afgelopen, wat eng dat je ook buiten bewustzijn bent geweest zeg! Beterschap :(:)

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 13:49

Gelukkig valt het allemaal mee pivanti.

Ik zit ook wel aan jou gewicht ingrid alleen dan met minder centimeters in lengte.

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 14:02

Ja ben er goed vanaf gekomen en mn knollie ook. Nu nog vooral veel last van nek en schouders.

Patricia, ja het spoor vind hij wel eng. Maar meestal zijn we over t spoor en komt de trein eraan, of we komen vanuit t bos terug en daar kun je er verder vanaf staan om te wachten. Nu reden we echt paralell aan het spoort direct erlangs. Was wel met een paard samen dat het niet eng vind maar hij draaide direct om en ging aan de kletter. Normaal wil die ook weleens omdraaien maar gaat niet aan de ren ofzo, heb ik wel controle over hem.
Is al de tweede keer dat ik er buiten afgevallen ben. Vorige keer (alweer paar maanden geleden) was in t bos, waren in rengalop en hij schrok en sprong weg, ik viel en knol ook in paniek aan de kletter...
Dus ja vind t wel naar dat hij dan gewoon helemaal in paniek wegrent steeds...

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 14:05

bah, pivanti.. das niet fijn! maar gelukkig geen ernstig letsel...
Mijn boterhammen voor de lunch zijn aan t ontdooien...mn dag is ietjes veranderd... heb nu 4 vb voor de lunch, ipv 3, omdat ik vanochtend geen tussendoor heb genomen.. en ipv ham heb ik er smeerworst op, ik dacht dat ik ham had meegenomen, maar helaas..

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 14:09

Ik vrees alleen dat ik wel lang last blijf houden van mn nek en schouders omdat ik daar al last van had (ook door een al van paard 5 jaar geleden, daardoor waren die stabilisatiespieren al erg zwak) en paar maanden geleden ook van die knol gevallen en nu weer zo'n hele harde klap op die spieren.. Daar baal ik wel van.. want zo krijg ik alleen maar meer last van mn schouders en nek Maar ja binnenkort ook maar weer naar de fysio...

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 14:09

Hmm, dat is idd niet fijn!

Pff, ik word zoooo gek van mijn vriend hea _-:(
Sorry ik moet het even kwijt :\ ..

Hij heeft sinds 3 weken zijn rijbewijs, en is nu al zo lui dat hij niet meer op de scooter/fiets wil :\
Zondag gaan we bij mij eten, omdat mn zus hier is en ik dat gezellig vind! Zegt hij nu opeens; ja dat kan niet want ik heb de auto niet :\ Nou en? dan ga je een keer op de scooter? ga je echt niet dood aan hoor...
maar nee, dan loopt meneer zijn scooter opeens niet..
echt verwend nest dat hij af en toe is :\ hij mag blij zijn dat er meteen een auto voor de deur klaar staat waar hij elke dag mee kan rijden.. :n

En dan nog iets; Hij heeft in de Herfst!!!vakantie een kast voor me gemaakt, Deze kast heeft 2/3maanden in mijn kamer gestaan zonder laatjes, omdat meneer het elke keer voor zich uitschoof met; ik heb geen tijd..
Nu zitten ze er sinds 2/3 weken in, alleen kunnen ze nog niet open omdat het schuifsysteem dat ik nog had niet werkte en er dus een nieuwe moet komen..
Nu vraag ik dus al 2 weken of hij dat ajb wilt doen, omdat ik gewoon die kast in wil richten (dan kunnen er nml 2 andere weg) ..
Heb ik hem net weer een smsje gestuurd met de vraag of hij dit weekend ajb mijn laatjes wilt maken..
Belt hij op; Ja en denk je dat ik daar tijd voor heb en bladieblaa, en ik heb niet eens een auto dus ik kan waarschijnlijk niet eens komen.. (toen kwam dus die discussie over de scooter ) en bladiebla.. Ik zeg; nou prima.. ik wil dat het voor volgende week geregeld is, je doet het hoe je wilt, maar het is af volgende week..
Word hij helemaal boos; ja en denk je dat ik tijd heb, en ik ben laat uit school en bladiebla..
Dat snap ik allemaal best, maar ik wacht verdomme al sinds oktober totdat ik mijn kast eindelijk eens kan gebruiken, ik word er gewoon gek van :\

Hij heeft zowiezo nooit tijd voor me op het weekend na :\
Want na school is hij te moe om in de auto te stappen en hier heen te komen, heeft hij geen zin in..

pff, ik ben echt kwaad.. en word echt GEK van hem...
Hij is echt zo iemand van; ja we hebben een relatie en het zit allemaal wel prima.. hij onderhoud het nit...
En hoevaak ik dit ook tegen hem zeg, hij doet er niks aan :n

pff.. Sorry hoor.. moest er even uit :o :o

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 14:11

jeetje das best raar, moet trouwens niet sorry zeggen. Je kan het beter hier plaatsen dan ermee blijven lopen.

Verder heb ik geen tips, ben niet bepaald relatieprof :=

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 14:16

Hopelijk blijf je niet heel lang last houden Pivanti, nek/schouderpijn is altijd erg vervelend.

Balen Patriciaa, kun je zelf niet iets fixen voor die laatjes? Hij is wel errug lui hoor dat hij niet meer op de scooter/fiets stapt :P

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 14:18

Ja, komop man hij heeft 2 jaar op dat ding rondgereden, en dan nu opeens omdat meneer een auto heeft voelt hij zich te goed om op de scooter te stappen >;)

Nja, dat heb ik zelf ook al bedacht, maar het is best lastig om daar iets voor te bedenken.. dus dat moet hij echt doen..
(ben zelf niet zo heel handig wdb)

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 14:19

Ben ik blij dat in mijn relatie alles picobello loopt :o
Over mijn vorige relatie maar niet te spreken :=

Meis, ik zou niet over je heen laten walsen... in een gezonde relatie hoef je niet 1000X smekend te vragen of je partner iets voor je wilt doen, dat hoort er gewoon bij klaar, en is volkomen normaal !!!

Ik zou alles is op een rijtje zetten de + en de -.
En even een serieus gesprekje gaan voeren met meneer :n

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 14:20

Nouja het probleem is, ik heb al zovaak met hem gepraat en hij luisterd gewoon niet..
ik heb al een break geprobeerd, maar hou gewoon te veel van hem om alles van me af te zetten en hem bv 3 weken (zoals tijdens die break) niet te zien :n
En dat is het probleem gewoon..

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 14:31

Tja Patricia := Het verhaal klinkt ergens wel een beetje bekend :) gewoon goed bedenken wat je zelf wilt, ik heb uiteindelijk gewoon heel duidelijk een paar regels gesteld, en het is hier nog steeds niet zeker of het uberhaupt goed komt, maar we doen iig ons best..
Weet wel dat teveel van iemand houden geen reden is om maar een relatie te houden…ik hou ook onwijs veel van mn vriend, maar hij heeft een paar karaktertrekken en daar zal hij echt op moeten letten, anders is het voor mij niet leefbaar om met hem een relatie te hebben, dan werkt het gewoon niet :n

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 14:31

_Patriciaa schreef:
Nouja het probleem is, ik heb al zovaak met hem gepraat en hij luisterd gewoon niet..
ik heb al een break geprobeerd, maar hou gewoon te veel van hem om alles van me af te zetten en hem bv 3 weken (zoals tijdens die break) niet te zien :n
En dat is het probleem gewoon..

Tja dat probleem had ik ook met mijn ex, juist ex !!!
Ik was maanden in staat om het uit te maken, maar durfde het niet omdat ik zou gek op hem was.
Of je moet de dingen accepteren hoe ze zijn en je blijft ongelukkig met een relatie die zo ( naar jou mening) niet bedoeld is.
Of je staat sterk in je schoenen en maakt als hij echt zijn kansen verkeken heeft er een punt achter !!

Dat laatste heb ik gedaan, ex koos altijd voor vrienden.. en voor zijn spullen.. en ik?? ik was gewoon maar bijzaak!!
Altijd alles gepikt.. uitgescholden en mij ook gewoon op de laatste plek laten staan.
Totdat ik het uitmaakte, en ik had zo'n spijt!! smekend bij hem voor de deur gestaan...
Gelukkig was hij gek op een ander.. en is het dus niet meer aangeweest.

Ik ben 7 maanden vrijgezel geweest en dus 10 kilo afgevallen de eerste 2 maanden!!
Ik heb in die tijd alles op een rijtje wezen zetten wat ik wel en niet meer zou willen.
In Nov mijn vriend tegen gekomen, 25 jaar iets ouder scheelt ook gewoon :+
Ik ben nu verschrikkelijk blij dat het allemaal zo gelopen is hoe het nu is!! en kijk wel met een grote glimlach terug op mijn 4.5 jaar duurende relatie :D voornamelijk hoe ik zo stom had kunnen zijn alles te pikken wat ik toen gepikt had!!!
Terwijl ik in april niet had geloofd dat ik zonder hem zou kunnen, het was gewoon een gewenning en bang voor het gene wat komen gaat :j

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 14:37

Nouja, ik vind het vooral zo moeilijk omdat ik zoveel van hem hou, hij is er altijd geweest voor me! juist in de tijden dat ik hem zo hard nodig heb..
Maar sinds hij 18 is geworden (5 okt 2008) Is hij zo anders geworden :\
Hij heeft geen zin om doordeweeks naar me toe te komen, we doen amper leuke dingen samen..

En ja, ik heb een ander ontmoet, die ik leuk begin te vinden, maar waar ik niks mee doe, niets mee afspreek, omdat ik mn vriend niet kwijt wilt (1 ding scheelt, die ander wootn 2 uur reizen bij me vandaan dus de verleiding om ernaar toe te gaan is niet zo heel groot door afstand :P )

En dat weet hij.. Ik had gehoopt dat hij daardoor misschien wat meer zijn best zou gaan doen, maar het tegendeel is waar :\

Ik zit gewoon echt in een dip, ik weet het gewoon echt niet meer, wat nou het beste voor me is..

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 14:38

Als hij 'geen zin' heeft om naar je toe te komen, dan zit er imo toch iets heel goed mis!! Je hebt toch juist zin om je vriendje/vriendinnetje te zien...

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 14:40

SaNNeS88 schreef:
ik zal mijn planning even neerzetten:
O: grote kom muesli met rozijnen en magere aardbeienyoghurt
T: glas vers geperste sinaasappelsap
L: 4 vb met smeerworst, glas optimel
T: eierkoek
T: glas vers geperste sinaasappelsap :9
A: rijst, kipreepjes, thaise wokgroenten en een een rode woksaus
T: ?

ff aangepast.. wat vinden jullie erva..

doom

_Patriciaa schreef:
Nouja, ik vind het vooral zo moeilijk omdat ik zoveel van hem hou, hij is er altijd geweest voor me! juist in de tijden dat ik hem zo hard nodig heb..
Maar sinds hij 18 is geworden (5 okt 2008) Is hij zo anders geworden :\
Hij heeft geen zin om doordeweeks naar me toe te komen, we doen amper leuke dingen samen..En ja, ik heb een ander ontmoet, die ik leuk begin te vinden, maar waar ik niks mee doe, niets mee afspreek, omdat ik mn vriend niet kwijt wilt (1 ding scheelt, die ander wootn 2 uur reizen bij me vandaan dus de verleiding om ernaar toe te gaan is niet zo heel groot door afstand :P )

En dat weet hij.. Ik had gehoopt dat hij daardoor misschien wat meer zijn best zou gaan doen, maar het tegendeel is waar :\

Ik zit gewoon echt in een dip, ik weet het gewoon echt niet meer, wat nou het beste voor me is..

Beginnen er als ik deze zinnen dik onder druk geen belletjes bij je te rinkelen??
Je bent dus ongelukkig.. en er is vanaf oktober geen verandering ingekomen!!.. Omdat hij er altijd voor je is geweest, hoeft het niet zo te zijn dat je daarom van hem houd en bij hem blijft!!
Je moet bij iemand blijven omdat je gelukkig bent..

Katja

Geen zin is meestal geen goed teken. Soms kun je even een tijdelijke dip hebben natuurlijk dan zou hij vanzelf weer naar je toe moeten komen. Gebeurt dat niet dan zou ik daar zelf toch bepaalde conclusies aan verbinden ook al is dat niet makkelijk.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 14:41

Ziet er netjes uit Sanne :j

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 14:42

Hoe vaak zagen jullie elkaar eerst dan?
Weet wel, mijn vriend sliep eerst elke dag bij mij, en zag het allemaal als vanzelfsprekend, kwam laat binnen, terwijl ik ook af en toe nog wel es gewoon lekker avondje samen wilde. :) nu we elkaar alleen nog maar in de weekenden zien, is het wel beter geworden in de zin dat het voor beiden rust creeert: ik hoef niets meer te verwachten, en hij hoeft niet meer aan mijn verwachtingen te voldoen :) we doen lekker ons eigen ding en onze grootste uitdaging is nu om in de weekenden wel gewoon lekker tijd voor elkaar vrij te maken!

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 14:43

Ik heb besloten het nog een maand aan te kijken.. Ik geef hem een maand, ik ga hem niet smsen (wat heeel moeilijk voor me word) en niet bellen.. Het mag van hem komen..

En als er dan volgende maand niks is veranderd, bekijkt hij het maar.. dan is het gewoon over!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 14:44

Hoe lang hebben jullie een relatie patricia?