Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Patriciaa schreef:Nouja het probleem is, ik heb al zovaak met hem gepraat en hij luisterd gewoon niet..
ik heb al een break geprobeerd, maar hou gewoon te veel van hem om alles van me af te zetten en hem bv 3 weken (zoals tijdens die break) niet te zien
En dat is het probleem gewoon..
SaNNeS88 schreef:ik zal mijn planning even neerzetten:
O: grote kom muesli met rozijnen en magere aardbeienyoghurt
T: glas vers geperste sinaasappelsap
L: 4 vb met smeerworst, glas optimel
T: eierkoek
T: glas vers geperste sinaasappelsap
A: rijst, kipreepjes, thaise wokgroenten en een een rode woksaus
T: ?
_Patriciaa schreef:Nouja, ik vind het vooral zo moeilijk omdat ik zoveel van hem hou, hij is er altijd geweest voor me! juist in de tijden dat ik hem zo hard nodig heb..
Maar sinds hij 18 is geworden (5 okt 2008) Is hij zo anders geworden![]()
Hij heeft geen zin om doordeweeks naar me toe te komen, we doen amper leuke dingen samen..En ja, ik heb een ander ontmoet, die ik leuk begin te vinden, maar waar ik niks mee doe, niets mee afspreek, omdat ik mn vriend niet kwijt wilt (1 ding scheelt, die ander wootn 2 uur reizen bij me vandaan dus de verleiding om ernaar toe te gaan is niet zo heel groot door afstand)
En dat weet hij.. Ik had gehoopt dat hij daardoor misschien wat meer zijn best zou gaan doen, maar het tegendeel is waar
Ik zit gewoon echt in een dip, ik weet het gewoon echt niet meer, wat nou het beste voor me is..