ohh dat is balen, Angelique! gelukkig mankeert je laptop niets, maar zonde van die tafel!
Ben net thuis van de bruiloft! nou ja, hebben daar vannacht geslapen in de camper (ideaal zo'n ding!) dus vanmorgen teruggereden!
Was echt zoo leuk, echt zo'n sprookjesbruiloft op een landgoed, bruid in mooie jurk, goede muziek, echt heel gezellig!
Bleek nog familie van me rond te lopen...mijn tante was ook de tante van de bruidegom, wist ik niet
dus wel gezellig, waren er tenminste ook mensen die ik kende! en heb een neef en nicht van mijn leeftijd, dus ook wat meer aanspraak, want was wel echt een van de jongste daar
(krijg je als vriendlief 7 jaar ouder is
)
Leverde wel leuke situaties op hoor, staan ze te praten over het feit dat ze eigenlijk niemand van de middelbare school meer zien of spreken, vragen ze aan mij of dat bij mij ook het geval is...uh nee niet echt, maar ben ook pas 2 jaar van school af 
Gister was op izch redelijk, denk alleen dat alle wijn die erin is gegaan het een beetje heeft verpest 
Vandaag:
O: 2 bb chocopasta
L: 3 bb met ??
T: appel
D: salade (rucola, tonijn, tomaat, komkommer, uitje, pijnboompitjes, feta, jum!)
Beweging: halfuurtje fietsen, straks misschien ook nog een rondje fietsen met mn vriend