Attack of the flying cookies - Bokkers op dieet deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

happyjoyce

Re: Attack of the flying cookies - Bokkers op dieet deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 15:00

Ik eet toch al vanaf oktober gezond, dus het lijkt mij toch wel dat het er nu een keer aan gewend is.
Ik zal eens even een voorbeeld van een dag maken Haha!
(Zo heb ik dus ongeveer 5 dagen gegeten)
O: Bruin bolletje halvarine en hagelslag, bruin bolletje halvarine en basterdsuiker, yoghurt met basterdsuiker en muesli.
T: 3 plakken ontbijtkoek, appel, 3 volkoren koekjes.
L: 2.5 pannekoek met spek en kaas, halve appel, 5 blokjes kaas.
T: Pakje Sultana, halve zak snoep, 2 jodekoeken
A: Kip hawai met rijst
T: Groot softijsje met disco, drank, halve zak chips, 2 jodekoeken, 5 plakken ontbijtkoek..
En dat 5 dagen lang Scheve mond
Laatst bijgewerkt door happyjoyce op 26-04-07 15:05, in het totaal 2 keer bewerkt

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 15:01

Zo ik meld me ook weer even. Gister niet ook wat minder gezonde dingen gegeten ivm de crematie van m'n oma, punt taart, cake, later met familie wezen eten; pizza en chinees. Maar 's avonds nog wel even de frustraties weg gefeest met neef en nicht in de stad en toch wel erg veel gedanst (en gezweet, het was bloedje heet Nagelbijten / Gniffelen)
En verder voelde ik me op de dansvloer wel heel erg goed met m'n cupmaat kleiner!! Haha!

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 15:03

HJ, als ik jouw dag zo zie, eet je wel voldoende, maar zeker niet gezond hoor Nagelbijten / Gniffelen

Een plak ontbijtkoek tussendoor is redelijk gezond, maar 8 plakken ontbijtkoek? Verder halve zak snoep, halve zak chips, 4 jodekoeken, drank, pannenkoeken, ijs, hagelslag en bastardsuiker...

Mag ik vragen wat je eet als je ongezond eet?? Verward

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 15:04

Ik denk dat je even de vorige pagina moet lezen..
Edit: Ze vonden 2.5 kilo aankomen in 5 dagen veel, ik heb dus ongeveer 5 dagen zo gegeten en vind het dus weinig.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 15:04

Geen idee hoe het komt, ik heb gister totaal niets inspannends gedaan. Maar het voelt gewoon als spierpijn in mijn kuit en dan vrij pijnlijk Verward
Het is niet dik of blauw ofzo verder, dus zal vanzelf wel over gaan Haha!

Misschien komt het wel doordat ik nieuwe schoenen heb waar ik anders op loop?

pianka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 15:06

Ik ben weer terug van de HA, viel eigenlijk wel mee achteraf Lachen

HJ, hoe kun je daarop leven? Ik zou er echt heel ziek van worden en me moe en slap voelen.

happyjoyce

Agh in een werkweek is alles anders, hoef je toch de hele dag alleen maar te slapen.

AniekR

happyjoyce schreef:
Ik denk dat je even de vorige pagina moet lezen..
Edit: Ze vonden 2.5 kilo aankomen in 5 dagen veel, ik heb dus ongeveer 5 dagen zo gegeten en vind het dus weinig.

Ohw, sorry, ik kom net binnenvallen, maar dacht dat je onderstelde dat dit onder je gezond eten viel Clown Tong uitsteken

Nouja, in 5 dagen kom je natuurlijk niet zo heel snel veel aan. Maar als je zo door blijft eten zou dat heus wel meer worden. Want het is zeker niet verantwoord/gezond.

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 15:07

happyjoyce schreef:
Ik eet toch al vanaf oktober gezond, dus het lijkt mij toch wel dat het er nu een keer aan gewend is.

Nou wat ik probeer te zeggen is dat zoveel aankomen in 5 dagen in dat geval niet mogelijk zou moeten zijn... Zelfs in de periode dat ik snel een kilo of 10 ben aangekomen is me dat niet gebeurd...Wat dan de oorzaak is weet ik ook niet eerlijk gezegd, je eet gezond zeg je maar misschien nog niet genoeg? Eet je bijvoorbeeld ipv witte pasta en rijst volkoren pasta en zilverliesrijst?Dat soort dingen maken ook veel uit....
Ach ja kan gebeuren zo'n week, denk je dat je wel weer om kan schakelen?

Fijn TN dat je je zo goed voelt met een maat minder, en ach ik denk ook dat het laatste waar je aan denkt op zo'n moment de calo's zijn toch Ach gut

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 15:09

Ja, ben er zeker erg blij mee!!
En was gisteren ook zeker niet van plan om op de calo's te letten op zo'n dag. Een keer moet toch kunnen en ga vandaag gewoon weer gezond verder. Toen ik uit bed was (best laat) gewoon lekker biogarde kwark met zoetstof en aardbeien gehad en lekker appeltje gehad. Vanavond eindelijk weer paardrijden!! Go jij! Go jij!

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 15:10

Ben vandaag alweer gezond gaan eten. We eten volkorenpasta, zilvervliesrijst, aardappelen en bakken alles in olijfolie.
Vandaag balansdag:
O: 250 gram magere yoghurt met drie lepels brinta.
T: Appel
L: 3 Volkoren knackebrot met halvarine, 1x kalkoenfilet, 1x halvajam, 1x appelstroop, glas optimel drink.
T: Fruit (als dat gehaald is) en waarschijnlijk festini ijsje Vingers aflikken
A: Gekookte aardappelen met groente en vlees.
T:- (BBB)
Beweging: 3 kwartier fietsen, 2 paarden rijden, 15 min cardio, uur BBB.

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 15:10

Dat is ook een stuk fijner met een cup minder Haha!

Ziet er een stuk beter uit die planning HJ Lachen

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 15:13

Hahaha ja dat ook... Ookal heb ik nog geen nieuwe sportbh in een cup kleiner... hopen dattie niet veel te groot zit Nagelbijten / Gniffelen Tong uitsteken Tong uitsteken

Maar ik ben nog niet op de helft van de aantal kilo's die ik wil afvallen, en al wel een cup kleiner... Misschien dat als ik op m'n eindgewicht zit, dat ik wel een C-cup pas!! (*hoopt heel hard!!*)

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 15:16

Ach ik ben wel blij met mijn d-tje, ik snoer ze lekker strak in met mijn shockabsorber Haha! Ik duim met je mee Lachen
Ik zou dan wel de bandjes goed strak doen, ik ken dus iemand die met grote borsten is gaan rijden, bh bandje brak en toen is haar borstweefsel gescheurd Boos!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 15:16

LittleAnn schreef:
Op dit moment:
maandag: salsales 1 uur
dinsdag: fitnessen 1,5 cardio en kracht
woensdag: 2 uur salsales
donderdag: paardrijden 1 uur
vrijdag: fitnessen 1,5 uur
zaterdag: 2 uur huishouden, boodschappen, soms salsafeestje of uitgaan (4 uur dansen)
zondag:fitness 1,5 uur

ja ik zit daarom ook iets lager in mijn calo's, moet nog 3 kilo kwijt. Maar ja is lastig om dan ook aan alle voedinsstoffen te komen, ik eet bijvoorbeeld ook bijna nooit vis ofzo echt jammer.

Bloos! Dat si wel heel erg veel sport inderdaad! Op hoeveel kcal kom je elke dag ongeveer uit qua voeding?

Mijn week ziet er als volgt uit:
maandag: 1 uur fietsen, 1 uur paardrijden (school)
dinsdag: 12 stallen uitmesten, paardrijden
woensdag: 1 uur fietsen (school)
donderdag: 1 uur fietsen, paardrijden (school lesgeven)
vrijdag: 6 stallen uitmesten, 1 uur paardrijden, soms uit, (paardrijdles geven)
zaterdag: 1 uur paardrijdles, paardrijden zonder les
zondag: 1 uur paardrijden

En elke dag doe ik dan 30 á 50 sit-ups, oefen met de halters en doe andere oefeningen. Ik eet gezond (dus geen chips e.d.) en tóch gaan de kilo's er niet af. Snap er niets van...

Happyjoyce: waarom heb je de laatste dagen zo ongezond gegeten dan?

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 15:19

Ik ben ook van cup E naar cup C gegaan, erg blij mee Lachen
@ Annetje: Ben op werkweek geweest, en daar aten we gewoon erg slecht Nagelbijten / Gniffelen

Ik ga nu tot en met maandag weer gezond eten en dan iets minder, ga op vakantie naar Turkije, maar zal me niet weer zo laten gaan.

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 15:24

Anne: gemiddeld 1500 afgelopen tijd. Moet nog wel 3 kilo afvallen... Geen idee dus of dat te weinig is?

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 15:25

Nou ja Annetje, de laatste tijd ging het toch juist niet zo lekker? Dus dan is het niet gek dat de kilo's er niet afvliegen natuurlijk Lachen

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 15:35

Sizzy schreef:
Nou ja Annetje, de laatste tijd ging het toch juist niet zo lekker? Dus dan is het niet gek dat de kilo's er niet afvliegen natuurlijk Lachen

Nou ik heb wel meer bewogen. Beetje jammer dat je geen overzicht meer kunt kijken op valtaf met alle kcal inname/verbruik tegenover elkaar, want volgens mij valt het hele slechte nog wel mee.
Ik heb alleen van de week over de 2000kcal gezeten en het weekend met mijn vriend was heel slecht. Maar daardoor kom ik toch niet zomaar en nu nog aan? Scheve mond

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 15:39

Jawel, je kunt wel per dag kijken Lachen Dan zie je het onderaan tegenover elkaar staan (in getallen)

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 15:56

Sizzy schreef:
Jeetje mina wat stinkmodder Mocca! Kun je niet een lichte verdoving voor haar krijgen, sedalin of zo? Want zo is het ook niet te doen

Denice: als je steeds van die freetbuien hebt, kun je dan niet beter een extra boterham en een extra tussendoortje inplannen? Lachen

ik heb geen vreetbuien, maar ik geef over als ik het idee heb dat ik vol zit..

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 15:58

Is het dan niet eens verstandig om prof. hulp te zoeken?

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 16:03

ik weet het niet, voorlopig is het voor mij de tijd daar nog niet voor. dit omdat ik het idee heb datr ik er zelf uit kan komen. het kan ook dagen goed gaan, en dan ineens helemaal eer mis Lachen

ik ga zo mijn avondeten eten en dat houd ik er gewoon in. het moet afgelopen zijn. ik heb gehoord dat het enorm slecht is voor de slokdarm en tanden..

en natuurlijk is dit gewoon helemaal de verkeerde weg!

het is ook niet dat ik het WIL of expres doe, er is iets dat sterker is dan mijzelf en dan gebeurt het zegmaar...

Humphrey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 16:04

Pfff ik heb net les gehad in een bloedheet lokaal, waar geen ramen open konden, en dat twee uur lang Ziek. Eigenlijk heb ik daarvoor wel een ijsje verdiend Tong uitsteken . Maar goed, vanavond wordt al erg genoeg, dus ik ga braaf aan de aardbeien en maar weer studeren Dromen .

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 16:05

Sizzy schreef:
Jawel, je kunt wel per dag kijken Lachen Dan zie je het onderaan tegenover elkaar staan (in getallen)

Maar ik bedoelde dus een mooie lange rij, met alle data enzo Knipoog Dat bestaat niet meer.
Ik heb er zelf maar een gemaakt en snap tóch wel dat ik niet afgevallen ben Schijnheilig Heb deze maand (vanaf 1 april) 4x gehad dat ik meer gegeten heb dan bewogen en ben 11x ( Wow! ) boven de 1800 kcal uitgekomen... (4x boven de 2000kcal) Bloos

Ik heb gewoon hele nette dagen, met gigantische uitschieters. Dus moet beter opletten dat ik die snaaidagen weglaat.