Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Je vorige profiel had ik ook al een keer bekeken
Dus het was idd wel tijd om even te vernieuwen...
(gaat wel wat lastiger zo
) Tha_Niekje schreef:Wat is het punt waar je op stuk loopt (dat het niet wil)? Hoeveel weeg je momenteel?
.. tis niet dat ik niet wil.. maar ik moet het onweerstaanbaar lekekre eten weerstaan.. Tha_Niekje schreef:Nog even een typfout eruit gehaald(gaat wel wat lastiger zo
![]()
)
Spetterlover schreef:Tha_Niekje schreef:Nog even een typfout eruit gehaald(gaat wel wat lastiger zo
![]()
)
behalen --> behaald?
Ik zat met weten te behalen in m'n hoofd... maar dat was er niet helemaal uit gekomen 
PintoNatal schreef:Ik was aan de 68, maar ben nu denk ik weer bijna tegen de 70 .. tis niet dat ik niet wil.. maar ik moet het onweerstaanbaar lekekre eten weerstaan..

Tha_Niekje schreef:
Nog even een typfout eruit gehaald(gaat wel wat lastiger zo
![]()
)

Ik zat met weten te behalen in m'n hoofd... maar dat was er niet helemaal uit gekomen 
PintoNatal schreef:Ik was aan de 68, maar ben nu denk ik weer bijna tegen de 70 .. tis niet dat ik niet wil.. maar ik moet het onweerstaanbaar lekekre eten weerstaan..

) en zijn zooooo lekker!

). Die chips ken ik ook niet 
Ik vind dit zelf een heel mooi gewicht, ben ook tevreden hoe ik er nu uitzie. Heb een BMI van 19 dus dat is allemaal super.
maar dat is (net als die chocolademelk) ook niet zo dieetvriendelijk
)
+ appel
Annetje schreef:Hebben jullie wel eens kettlle chips gehad? Deze bevatten minder vetten, zouten en kcal dan normale chips (en zijn veel duurder) en zijn zooooo lekker!