en ik eet zeker 300 gram groenten per dag
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ik doe aan http://www.diplan-nederland.nl via mijn sportschool. Verder eet ik altijd minimaal 3 stuks fruit en 2 ons groente per dag
)
zal flink potje janken worden daar
isabelle schreef:VanillaQueen schreef:waar komt dit allemaal eens vandaan :| Ga eens een aantal pagina's teruglezen en oordeel dan eens opnieuw
Ik geloof dat iedereen hier tussen de 1500-2000 zitten gemiddeld
ik heb enorm veel pagina's gelezen maar zie toch heel weinig dat er
BV 2 ons groenten gegeten word...dat moet je gewoon eens op een weegschaal bekijken...das dus niet 1 tomaat ofzo...echt dat zie ik hier toch niet?
[dat bij mn avondeten]
] aan kan houdenn ben ik blij :')
mijn ex-vriend die nog steeds bij mij woont is jarig en we krijgen de hele dag door bezoek en we gaan uit eten. Dus vandaag maar gewoon genieten en morgen weet verder.

zo'n kleintje Hertog meloen/choco crunchies heeft max. 3,6% vet. Ik heb niet naar het caloriegehalte gekeken

orri schreef:Soja ijs heeft 0% vetzo'n kleintje Hertog meloen/choco crunchies heeft max. 3,6% vet. Ik heb niet naar het caloriegehalte gekeken

...
Mocca schreef:Planning;
O: schaaltje magere joghurt met cruesli
T: pakje evergeen
L: 2 volkoren boterhammen (1 achterham 1 light pindakaas), stukje krentenbrood
T: Schepijs (1 bol chocola 1 vanille), appel
A: Gebakken aardappels, tartaartje en sla
T: Kiwi

diablo_zot schreef:Best wel veel denk ik...
Ik begin vanaf maandag zo'n fit in 4 weken plan uit de CosmoGirl!
Mijn nicht heeft dat gedaan en zegt dat ze zich nu beter voelt.
Het is zo'n schema met veel afwisseling ; lopen,fietsen,zwemmen,.. en ook zo'n oefeningen.
Moeilijk om uit te leggen,maar ik hem de bladzijden op mijn pc staan,en wil ze wel doorsturen.
Intresse ?
Jamy schreef:
Mijn dag:
O: 1 volkorenbolletje met boter en kipfilet, 1 kampioentje met boter en jam, 1 krentebol met boter
T: -
L: half glas goedemorgen drinkontbijt en stuk fruit, 2cracottes met pindakaas
T: -
D: iig iets met eiersalade?
Lindy schreef:Ik ga jullie voor 3 weken verlaten, reis vanacht naar Tenerife.