Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
IngLio schreef:eet er iemand hier roggebrood? is dat een beetje te eten??
benangelique schreef:ff kort:
heb me net vergrepen aan een plak cake en het was nog eens niet lekker ook...
Heerlijk! (ter gezondere vervanging is appelstroop misschien ook wel lekker?) Midasje schreef:Ja dat hele donkere roggebrood fries is dat geloof ik en dan smeerkaas![]()
je zit ook zo vol dan is er voedzaam
Fryske brea
Mazzel-meid schreef:dagje vandaag;
O: 3x boterham met banaan (1 banaan over verdeeld zeg maar)
T: kopje thee (op 't werk),
L: 3x boterham (appelstroop, gestampte muisjes, delight jam), appel
T: stukje ontbijtkoek, cupasoup helder
A: spaghetti + pastasaus, gehakt laat ik er maar eventjes uit![]()
T: cracker met 30+ kaas
worden.
ladyjoy schreef:Dankje M-M!
Waarom laat je het gehakt eruit vanavond? Je hebt toch een prima dag!
en dat is ook belangrijk. 
eet het met kaas of met pindakaas, maar pindakaas schijnt niet zo best te zijn of wel?
Verder doe ik het ook wel eens OP mn brood..Eerst boterham, dan kaas, dan roggebroodje i.p.v de volgende boterham
ook lekker!
At least not wanneer je maar een klein beetje neemt, 1 boterham oid per dag. 

Die witte boterhammen moeten er echt uit! Was wel blue band goede start, maar toch wel slecht..En het dubbele beleg is ook niet goed

sokje87 schreef:@Corelli: Pindakaas is niet slecht hoor.At least not wanneer je maar een klein beetje neemt, 1 boterham oid per dag.
sokje87 schreef:@Corelli: Pindakaas is niet slecht hoor.At least not wanneer je maar een klein beetje neemt, 1 boterham oid per dag.
ladyjoy schreef:Er is carnaval op Curacao en dan komt de echte mentaliteit van die Antillianen naar boven lol
Dus echt ff afwachten....

March schreef:Inglio, ik heb altijd stroop op roggebroodHeerlijk! (ter gezondere vervanging is appelstroop misschien ook wel lekker?)
nou genoeg variatie in aan te brengen dus
ik ga het proberen!!